Mode & Beauty alle pijlers

Stom Haar Celebrity Look-a-like. Wie ben jij?

04-02-2017 15:11 57 berichten
Alle reacties Link kopieren
Urgh, wat heb ik toch een stom haar.

Supersteil, dun, statisch, hoge haargrens, maar weigert zich te laten pony-en.

Basically zoals Neil van the Young Ones:

http://www.aveleyman.com/ ... e13900-373-19821130-0.jpg

En soms voel ik met net Herman Brusselmans, maar dan met dun haar:

http://www.primo.eu/sites ... 04-27%20om%2015.02.58.png

Wie is jouw stom-haar-celebrity-look-a-like?
Now then, then now, now then, then, then, then now. - Gen. Sir Anthony Cecil Hogmanay Melchett
quote:Eindeloos schreef op 04 februari 2017 @ 17:17:

[...]

Je wil altijd dàt haar wat je niet hebt, bovendien denk ik met stijl haar kun je kiezen voor krullen.....middels een mooie goeie permanent, maar andersom is haske moeilijk....... Permanent zakt binnen een week uit. Ook een paar keer geprobeerd. Het kan echt niet altijd.
Les temps sont durs pour les rêveurs...
Ik heb balayage blond, ik vind het veel werk om het altijd te stylen en krullen.
Ik heb best wel mooi dik haar. De natuurlijke kleur peper en zout. En elke 6 weken blonde highlights .

Dan is de kleur oké. Moet wel elke ochtend in model föhnen . Maar dan zit het ook hele dag.

Dus het kon slechter.maar ook beter.
Am ende wird alles gut.und wen es nicht gut ist .ist es nicht das ende .
quote:Ttass30 schreef op 04 februari 2017 @ 18:30:

Ik heb balayage blond, ik vind het veel werk om het altijd te stylen en krullen. [afbeelding]Dit is toch wel mijn droomhaar....
https://youtu.be/irFrB5LMRkM

Mijn haar is precies dit, maar dan zonder Soul Glo...

Het ziet eruit als een fout jaren '80 permanentje..maar het is echt
ik heb jarenlang gestraight ben sinds 2 jaar 'naturell'' momenteel zit het ongv zo:

Relax we're all crazy, it's not a competition
Ik kon geen plaatjes van beroemdheden vinden met mijn haar dus dan maar wat modellenfoto's.

Dit is de kleur van mijn haar, ongeverfd melkboerenhondenhaar/lblond

Vroegah had ik zo'n volle bos, ongeveer 10 jaar geleden dus

Nu niet meer. Het voelt alsof het zo dun is

Ze kijkt er ook zo gezellig bij. Maar meestal krijg ik dit wel voor elkaar met wat styling.

Zonder het jeugdige snuitje dan, ik ben geen 16/18 zoals deze dame. Meestal draag ik het zo

Anders hangt het continue overal in. Ik moet toegeven dat de punt van mijn vlecht, ook wel eens ergens in hangt. Gelukkig kan ik die makkelijk uitspoelen dan. Nee, niet in de wc, zo erg is het nog niet. Het is wel heel lang, bijna tot mijn derriere en helemaal zelf gekweekt, geen extensions.

Ik ga nooit naar de kapper. Echt he-le-maal nooit. Eens in het jaar pak ik de punt van mijn vlecht en knip er 5-10 cm af. Het breekt niet snel af en ik heb bijna geen dooie punten. Zit in de familie, stevig haar. Het is ook nog handig, stel dat er iemand in de plomp ligt, kan ik mijn vlecht aanbieden.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven