Mode & Beauty alle pijlers

Stom Haar Celebrity Look-a-like. Wie ben jij?

04-02-2017 15:11 57 berichten
Alle reacties Link kopieren
Urgh, wat heb ik toch een stom haar.

Supersteil, dun, statisch, hoge haargrens, maar weigert zich te laten pony-en.

Basically zoals Neil van the Young Ones:

http://www.aveleyman.com/ ... e13900-373-19821130-0.jpg

En soms voel ik met net Herman Brusselmans, maar dan met dun haar:

http://www.primo.eu/sites ... 04-27%20om%2015.02.58.png

Wie is jouw stom-haar-celebrity-look-a-like?
Now then, then now, now then, then, then, then now. - Gen. Sir Anthony Cecil Hogmanay Melchett
Ik ken niemand met mijn soort haar. Heel erg dun (hoofdhuid zie je bij kort haar), stomme slag (geen echte krullen, maar ook niet mooi steil) en zwart (moeilijk te kleuren).
Mijn ellendige haar is te vergelijken met het haar van Patricia Arquette op deze foto

Zelfde weelderige haardos, zelfs de scheiding zit op dezelfde plaats.
Mijn haar is de liefdesbaby van dat van Ashley Benson en Bill Bailey.

This is an unacceptable timeline
Ik heb nog nooit iemand met hetzelfde haar als ik gezien..
Internagelaktisch
quote:tyche schreef op 04 februari 2017 @ 15:38:

Mijn haar is de liefdesbaby van dat van Ashley Benson en Bill Bailey.

[img=270]http://www.celebritieshairstylepics.com ... enson1.jpg[/img] [img=200]http://images.fanpop.com/images/image_u ... 2_1920.jpg[/img]

Ik mag er natuurlijk niet om lachen, maar hahahaha wat geweldig gevonden. :-)
Now then, then now, now then, then, then, then now. - Gen. Sir Anthony Cecil Hogmanay Melchett
Ik heb extreem dik stijl haar. Een beetje zoals deze dame maar dan korter. Met zijscheiding.

http://celebrity-kapsels. ... enson-lang-steil-haar.jpg
Les temps sont durs pour les rêveurs...
Van mij mag je lachen hoor! Heeft er nog iemand lol van.
quote:GeorgetteDansLeTabak schreef op 04 februari 2017 @ 15:42:

Ik heb extreem dik stijl haar. Een beetje zoals deze dame maar dan korter. Met zijscheiding.

http://celebrity-kapsels. ... enson-lang-steil-haar.jpgDat telt niet, dat is mooi!
Ja, het moet stom haar zijn!!
Ik zie er op dit moment uit als Sinead O'Connor. Het staat me niet eens heel slecht, maar ik vind het wel stom. Normaal gesproken heb ik erg dik haar met slag als het langer is.

Als Shakira met een bad hairday, droog en pluizig.

Niks mis met het haar van Patricia, toch Miepje..Het is wat weinig maar vind het kapsel wel leuk..

Het is bij mij iets langer, droger en oorspronkelijk donkerder maar nu met lichtere highlights er door en als ik niet tijdig mijn uitgroei verf grijs
quote:tyche schreef op 04 februari 2017 @ 15:44:

[...]

Dat telt niet, dat is mooi!

Dat is juist het probleem! Iedereen is jaloers. Maar het doet vaak pijn. Opsteken lukt niet. Er bestaan geen passende haarclips. Krullen zakken direct uit. Het valt altijd hetzelfde!

Dus het is echt wel stom hoor!
quote:danivo schreef op 04 februari 2017 @ 15:49:

Ik zie er op dit moment uit als Sinead O'Connor. Het staat me niet eens heel slecht, maar ik vind het wel stom. Normaal gesproken heb ik erg dik haar met slag als het langer is.

[img]http://www.alternativenation.net/wp-con ... connor.jpg[/img]Het klinkt alsof je een knuffel kan gebruiken.
Mijn man heeft jong Bruce Willis haar en weigert zich er bij neer te leggen dat ie beter voor geen Bruce Willis haar kan gaan.

Of Jason Statham haar, mag ook.

Veel mensen vinden mijn haar prachtig, ik vind het stom, onhandelbaar van dikte en ontzettend bewerkelijk.

Knippen kan ik niet, ik ben 1.87 lang dan word ik een I met een punt....

Ontbijt: Een Smoothie banaan Lunch: Een cracker/avocado en guinoa salade Diner:57 pizza broodjes,13 donuts,2 bakken gefrituurde kipkluif, 9 Rosé
quote:GeorgetteDansLeTabak schreef op 04 februari 2017 @ 16:00:

[...]

Het klinkt alsof je een knuffel kan gebruiken. Valt mee, hoor. Ik word gewoon weer beter. Maar wel lief van jou
quote:chanella1 schreef op 04 februari 2017 @ 15:56:

[afbeelding]

Als Shakira met een bad hairday, droog en pluizig.

Niks mis met het haar van Patricia, toch Miepje..Het is wat weinig maar vind het kapsel wel leuk.. dank je wel, lief van jou. Het gaat inderdaad om het dunne haar, niet specifiek het kapsel.
quote:danivo schreef op 04 februari 2017 @ 15:49:

[afbeelding]

Da's niet leuk als het ongewenst is.

Ik las dat zij het heeft afgeschoren omdat ze het zat was dat producers haar op haar uiterlijk beoordeelden (/seks met haar wilden) i.p.v. op haar muziek.

.

quote:GeorgetteDansLeTabak schreef op 04 februari 2017 @ 15:59:

[...]

Dat is juist het probleem! Iedereen is jaloers. Maar het doet vaak pijn. Opsteken lukt niet. Er bestaan geen passende haarclips. Krullen zakken direct uit. Het valt altijd hetzelfde!

Dus het is echt wel stom hoor!Oke oke, ik heb medelijden. Een beetje. Maar ik blijf jaloers op hoe mooi het zit.
quote:GeorgetteDansLeTabak schreef op 04 februari 2017 @ 15:59:

[...]

Dus het is echt wel stom hoor!Ruilen met mijn Patricia Arquette haar???
quote:Eindeloos schreef op 04 februari 2017 @ 16:03:

Veel mensen vinden mijn haar prachtig, ik vind het stom, onhandelbaar van dikte en ontzettend bewerkelijk.

Knippen kan ik niet, ik ben 1.87 lang dan word ik een I met een punt....

[afbeelding]
Sarah Anderson hoort in dit topic.

quote:tyche schreef op 04 februari 2017 @ 16:19:

Sarah Anderson hoort in dit topic.

[afbeelding]

[afbeelding]
quote:miepje1971 schreef op 04 februari 2017 @ 16:17:

[...]

Ik wil zooooooooooo graag, lang steil haar, àlles heb ik al gedaan, keratine, brazilian wax, Surinaamse ontkrul kapper, ben zo'n echte kaaskop.

Mijn krullenkroes wil niet wijken....
Ontbijt: Een Smoothie banaan Lunch: Een cracker/avocado en guinoa salade Diner:57 pizza broodjes,13 donuts,2 bakken gefrituurde kipkluif, 9 Rosé

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven