Mode & Beauty alle pijlers

stomme tegoedbon..

26-10-2009 11:06 88 berichten
Alle reacties Link kopieren
h
Marktplaats.
Huh? Ik snap even niet wat je bedoelt?

Je hebt een bon, maar wilt die niet in die winkel uitgeven? En dan wil je iemand aanschieten? Nou, schiet mij maar lek hoor. Geef dat ding gewoon weg of zo...
Heb je geen vriendinnen die er wel eens iets kopen? Met hun een leuk prijsje afspreken. En anders wat Whopper zegt ja.
Als je tot je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven.
Ik snap hier geen barst van. Als je ervan af wilt koop je toch gewoon iets bij die winkel van die tegoedbon??

Of je verscheurt het ding... klaar!

Of hoop je dat je van die mensen die je aanschiet, geld krijgt??

Vergeet het maar...
Je koopt dan toch gewoon wat in de winkel? En je rekent af met de tegoedbon. Waarom zou je moeilijk doen door dat ding aan een ander te "verkopen"?
Ik zou het ook op marktplaats proberen. En net iets goedkoper dan dat ie waard is. Koper blij, jij blij want je hebt de bon ingewisseld voor cash. Rondhangen bij de winkel en dan aan iemand vragen om je ervoor te betalen zou ik persoonlijk niet doen.
Huh, is het zo vaag? Ik heb hier een bon die meer dan 100e waard is en jullie zeggen dat ik dat ding moet verscheuren?? Hmm, apart.

Marktplaats is idd een goed idee, thanks Whopper!

En ik ben al heel vaak bij die winkel geweest, maar het is helemaal niet mijn ding en kan er dus niks vinden.. Dus dan kan ik wel iets kopen, maar dan draag ik het toch nooit. Vriendinnen ook al gevraagd, maar zonder resultaat.
Ja bonbonne zo vaag was het dus

Als je er nou even had bij gezegd dat je naar die winkel bent geweest en er niks van jouw gading bij zat...

Marktplaats dusss.
Gewoon op marktplaats zetten: bieden vanaf 60 euro en dan ben je hem vast zo kwijt. Hou je dr nog een paar euro aan over, iedereen blij.
Iets kopen met de bon, andere keer terugbrengen en het geld innen.
Ja ik vind het ook vaag wat er in je eerste post staat, wil je de bon in de winkel zelf aan iemand verkopen? Dat doet niemand denk ik en vind ik ook best een vreemd idee... Ik denk dat je het inderdaad beter via marktplaats kan doen.
quote:_Fiefje_ schreef op 26 oktober 2009 @ 11:16:

Iets kopen met de bon, andere keer terugbrengen en het geld innen.Ik denk dat ze dan weer een tegoedbon krijgt

Iets kopen met de bon, andere keer terugbrengen en het geld innen.Nee duss deze winkel geeft tegoedbonnen als je het terugbrengt... en daar heb je al mazzel mee want ze hoéven het niet terug te nemen als er niks aan de kleding mankeert.
Goede nick heb je in combinatie met dit topic.
quote:haaasje schreef op 26 oktober 2009 @ 11:18:

[...]

Nee duss deze winkel geeft tegoedbonnen als je het terugbrengt... en daar heb je al mazzel mee want ze hoéven het niet terug te nemen als er niks aan de kleding mankeert.Huh? Dat dacht ik niet, iedere winkel móet artikelen terugnemen hoor. Zou mooie boel worden als niemand meer wat terug mag brengen!

Iets kopen met de bon, andere keer terugbrengen en het geld innen.goh, slim zeg......

denk je dat ze dan echt geld krijgt of eh.... een tegoedbon? hoe kwam ze ook alweer aan die bon?
Is er dan echt niks leuks te vinden in die winkel?
Ok, thanks voor de tip; Marktplaats is idd een goeie. Heb daar net al gekeken en er zijn meer mensen die dat doen.

Fiefje, dat kan dus juist niet, want er wordt geen geld teruggegeven.

Grappig dat jullie dat idee van met de bon naar de winkel gaan en daar vragen of mensen met mijn bon hun aankoop willen betalen zo gek vinden; heb die tip van meerdere vrienden gehad namelijk :-)
Ik zou het wel doen als een bekende me aanschoot in de winkel, maar een onbekende... nee ik geloof het toch niet.
Dat het nog is toegestaan om tegoedbonnen te geven. Dat zou echt verboden moeten worden.
Als je het nuchter bekijkt, lost alcohol niets op.
@ Elynn: haha, ja hé, alsof ik het erom doe

En Whopper, nee inderdaad, dat was ook mijn idee, vandaar dat ik hier om jullie mening vroeg.
quote:Liv schreef op 26 oktober 2009 @ 11:19:

[...]

Huh? Dat dacht ik niet, iedere winkel móet artikelen terugnemen hoor. Zou mooie boel worden als niemand meer wat terug mag brengen!Alleen als er wat aan het product mankeert, zijn ze verplicht het product terug te nemen. Als je later spijt van je koop krijgt en je wilt het daarom terugbrengen, is de winkelier niet verplicht het product terug te nemen.
Op Marktplaats raak je de bon niet zomaar kwijt.

Mensen kopen voor die prijs geen bon van een vreemde, zeker niet als de bon er al oud uitziet.

In de winkel zelf kun je proberen, maar ik denk dat mensen het vervelend vinden. Sowieso betaalt iedereen met pin, dus kom je niet makkelijk aan je geld.

Ga terug naar de winkel en zeg dat je de bon al lang hebt. Dat er niets tussenzit wat je leuk vindt. Dat je naar het buitenland gaat etc.

Bovendien zijn ze verplicht om je het geld te geven.

Ik ben ook weleens afgepoeierd met bonnen. Aangezien ik omringd ben door mensen met juridische kennis, had ik een mooi verhaal en kon ik de bonnen inwisselen voor contant.
quote:bonbonne schreef op 26 oktober 2009 @ 11:20:

Grappig dat jullie dat idee van met de bon naar de winkel gaan en daar vragen of mensen met mijn bon hun aankoop willen betalen zo gek vinden; heb die tip van meerdere vrienden gehad namelijk :-)

Ontkom ik dan weer niet aan de vraag: waarom open je er dan een topic nog over, je vertrouwt het oordeel van je vrienden niet?

En iets kopen wat je wél mooi vindt in die winkel? Of is het echt een winkel waar je normaal echt niet komt?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven