Mode & Beauty alle pijlers

String bikini

09-04-2013 09:55 102 berichten
Alle reacties Link kopieren
Wie weet waar je mooie bikini's kunt kopen met strings? Ben al bij Bijenkorf, V&D, Hunkemoller, H&M geweest nergens hebben ze ze echt....

Online wil ik liever niet...tips?
Weet je het zeker? String bikini's kunnen in mijn ogen alleen modellen en meiden van 16 dragen. Daarboven wordt het al gauw een "hotter than my daughter"-tafereel.
Misschien hebben ze ze nergens omdat ze uit de mode zijn/bijna niemand echt goed staan en daardoor nauwelijks worden verkocht..?

Misschien bij speciaalzaken?
Ik heb er ooit 1 bij de v&d gekocht...schaam meer nu nog voor. What was I thinking?? denk dat dat dus ook de reden is dat ze niet veel meer verkocht worden.

Sportzaken misschien? Zoals bv topshelf ofzo? En anders inderdaad een speciaalzaak.
Toch online denk ik
Wil je echt een string? Er zijn ook broekjes die hebben iets meer stof, maar zijn toch enigszins een string. Ik weet dat ik ze een keer heb gezien bij victoria's secret...
Die wil je toch niet echt he?
Ruil hem in voor een ED! Veilig en warm. Dat is wat je nodig hebt!
Haha ja weet het zeker en geen hotter than my daughter gevoel ofzo want ben zelf begin 20

Zal eens kijken bij sportzaak

Iemand nog goede winkels in Utrecht/Amsterdam/Den Haag?
Je leeftijd heeft er niet zo veel mee te maken of dit leuk staat, je postuur wel. Ook twintigers zijn heel vaak mollig tegenwoordig... Dus zou het echt alleen doen als je een killer body hebt en dat graag wil laten zien.

De meeste vrouwen hebben putjes op hun benen en billen bijvoorbeeld.
Nou zo'n bikinibroekje met van die touwtjes aan de zijkant is ook weinig verhullends, aan de achterkant zit daar vaak ook maar een heel klein stukje stof. Tsja killer body? Man waarmee ik op vakantie gaat vind me heel mooi dus :-)

Ben niet mollig of dik
Man waar mee je op vakantie gaat?

Werk je als Prostituee?
Unzipped in Amsterdam. Website vond ik zelf een beetje apart, maar ik ben er vorig jaar gewoon heen gegaan. Netjes pashokje met spiegel waar je rustig kunt passen. Veel keus ook, ik ben daar zeker geslaagd. En eigenaar was super behulpzaam.
Er zijn echt heel weinig vrouwen die met een string op het strand kunnen liggen. Ik ken er geen een. Ook geen modellen. String is wel erg.. ordinair. Sorry.

Zelfs al had ik de billen er voor zou ik niet in een string op het strand liggen. Misschien bij een privezwembad wel.

Pallazina (naast het paleis op de dam) heeft vast stringbikini's.
De man waar ik mee op vakantie ga vind mij ook prachtig. Maar dan nog ga ik niet in een stringbikini!
Or-di-nair. Ook met een killer body.
Bedankt voor de tips! Hij wil het graag en doe graag voor hem
Ach, als ze met een veter tussen d'r reet wil lopen, lekker laten gaan.

Wij vinden dat niet mooi, maar ze moet het toch zelf weten?
Nouja, je wordt we veel mooier bruin. Waardoor die putjes ook minder opvallen. Ik overweeg het ook, maar dan zou ik 'm alleen dragen als ik lig. Zodra ik ga wandelen o.i.d. doe ik dan een shortje aan.
Eens met zusenzoo, laat iedereen toch lekker lopen in wat hij of zij mooi/leuk vindt, wat maakt het nou uit dat jij het ordi vind, lekker belangrijk. Ieder z'n ding :-) Verder geen tips.
quote:stoutem schreef op 09 april 2013 @ 10:44:

Bedankt voor de tips! Hij wil het graag en doe graag voor hem O, zit het zo.
Ruil hem in voor een ED! Veilig en warm. Dat is wat je nodig hebt!
Hmmm vind je zelf een string bikini wel mooi of doe je het alleen voor je vriend?
quote:Fame schreef op 09 april 2013 @ 10:52:

[...]

O, zit het zo. ja
Ze gaat met een klant denk ik en niet met haar vriend schorpioen
Vind het wel mooi opzich zou ik zelf ook tevreden zijn met gewoon zo'n broekje maar weet dat hij het super vind
Ja dat vind ik dan zoiets geks. Waarom zou je een string aandoen omdat je vriend dat geil vindt?

In de slaapkamer is 1 ding, maar ik vind dat je in het openbaar gewoon moet dragen wat je zelf mooi vindt en waar je je lekker bij voelt.

Ik weet niet waar je naartoe gaat, maar als je een leuk figuurtje hebt en in een string gaat lopen, kun je erop wachten dat andere mannen zich daaraan opgeilen. En niet alleen de knappe jongens op het strand maar ook de uitgezakte huisvaders. Het is maar waar je je prettig bij voelt..!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven