Mode & Beauty alle pijlers

String bikini

09-04-2013 09:55 102 berichten
Alle reacties Link kopieren
Wie weet waar je mooie bikini's kunt kopen met strings? Ben al bij Bijenkorf, V&D, Hunkemoller, H&M geweest nergens hebben ze ze echt....

Online wil ik liever niet...tips?
haha dat maakt mij niet uit als ik andere mannen opgeil, daarvoor ga ik iets niet laten
quote:stoutem schreef op 09 april 2013 @ 11:09:

haha dat maakt mij niet uit als ik andere mannen opgeil, daarvoor ga ik iets niet laten Bij de meeste vrouwen in een string is het niet iets om geil van te worden
Denkt man waarmee ik op vakantie ga anders over
quote:stoutem schreef op 09 april 2013 @ 10:44:

Bedankt voor de tips! Hij wil het graag en doe graag voor hem

Altijd en overal de beste reden om iets te doen. Ahum.

Mijn vriend vind het bij mij ook mooi. Maar heel no dat ik in een string bikini gezien wel worden. ( ook beter voor andere mensen op strand als ik gewoon mijn broekje aan heb en geen string)

Maar ik denk dat je toch echt op online uit komt. Die dingen zijn nu eenmaal niet populair. En daar is een reden voor. Dus ik ben bang dat je in een gewone winkel niet gaat slagen.

Want stel dat je er wel een tegen komt moet het ook nog maar net je smaak zijn.
quote:stoutem schreef op 09 april 2013 @ 11:29:

Denkt man waarmee ik op vakantie ga anders over

"de man waar je mee op vakantie gaat" betaalt "die man" soms ook je vakantie enzo?

Misschien bedoel je het niet zo maar het klinkt heel fout.
Een string bikini is toch gewoon een bikini met van die touwtjes? Kijk maar eens bij de collectie van VS.
zoveel jaloerse reacties.
Als je het figuur er voor hebt, doen.
"The time is always right to do what's right." -Martin Luther King
Een stringbikini kan echt niet meer!
quote:tanjaaa schreef op 09 april 2013 @ 12:03:

zoveel jaloerse reacties.

Jaloers???

We willen haar juist behoeden voor de blunder van de eeuw...
Jaloers? Omdat to denkt dat ze een stringbikini aan moet doen en wij zeggen dat we dat niet zo mooi vinden?

Niks jaloers aan. Al zou ik het figuur er voor hebben dan nog zou ik het niet aan doen.

Zoiets?
Zijn not done!
Blunder van de eeuw??? haha in Brazilie dragen bijna alle vrouwen strings :p

En dan kennen jullie mannen niet goed, die vinden het alleen maar leuk, ja tenzij je 1000 kilo weegt ofzo
quote:stoutem schreef op 09 april 2013 @ 10:44:

Bedankt voor de tips! Hij wil het graag en doe graag voor hem Hij is je Dom?
In Brazilië dragen ze een Brazilian string, daar zit meer stof aan dan een gewone string. Gewone strings zoals het plaatje hiervoor zijn echt zwaar uit de mode. Ik snap niet dat jij voor een man voor schut wilt gaan lopen. Of betaald hij een privé villa?
quote:stoutem schreef op 09 april 2013 @ 12:15:

En dan kennen jullie mannen niet goed, die vinden het alleen maar leuk, ja tenzij je 1000 kilo weegt ofzo
quote:stoutem schreef op 09 april 2013 @ 12:15:

Blunder van de eeuw??? haha in Brazilie dragen bijna alle vrouwen strings :p

En dan kennen jullie mannen niet goed, die vinden het alleen maar leuk, ja tenzij je 1000 kilo weegt ofzoGa je naar Brazilie dan???????
Brazilian string zit ook gewoon tussen je billen vind ik zelf ook mooier dus denk dat ik zo een neem
quote:Truffelmaffia schreef op 09 april 2013 @ 12:17:

[...]

Hij is je Dom?nee mijn minaar
Neem aub ook wat gewone bikini's mee. Je zult zien dat je je vreselijk opgelaten voelt straks. Neem er ééntje mee voor hem, kun je dan altijd nog op de slaapkamer aan en voor het strand een gewone. Neem ook een pareo mee. Mocht je je opgelaten voelen kun je die altijd omslaan.
Ja neem ook een gewoon broekje mee als mag van hem :p haha grapje

Tsjaa opgelaten...misschien maar topless vind ik ook geen probleem..dus misschien even wennen maar daarna juist leuk
quote:nina1966 schreef op dinsdag 09 april 2013 12:19 In Brazilië dragen ze een Brazilian string, daar zit meer stof aan dan een gewone string. Gewone strings zoals het plaatje hiervoor zijn echt zwaar uit de mode. Ik snap niet dat jij voor een man voor schut wilt gaan lopen. Of betaald hij een privé villa?Ik plakte het plaatje ook omdat het zoooo fout en hilarisch tegelijkertijd is .
Tuurlijk vinden mannen het leuk. Maar wat boeit het? Ik draag iets niet omdat mijn vent dat mooi vind. Ik draag iets omdat ik dat mooi vind.

En dat het ergens veel gedragen wordt maakt het nog niet mooi.

Er lopen ook genoeg mannen rond met de broek bijna op de knieeen. Maakt het nog niet mooi hoor.
Wat een zeik reacties zeg.

Hier is een webshop die ze verkoopt:

http://www.bikinifun.nl/c ... ringbikini-bikini-string/

Ze zijn niet aangesloten bij een keurmerk, dus ik zou extra betalen voor PayPal.

Deze ook:

http://www.body-fun.nl/

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven