Mode & Beauty alle pijlers

suede jas

21-03-2010 23:38 9 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik heb 2 weken geleden een (nep)?suede jas gekocht. In de winkel gepast en ik was er helemaal blij mee, dus meteen gekocht. Toen ik thuiskwam, heb ik mijn jas opgehangen an de kapstok, en na een paar minuten rook je door heel mijn gang een bepaald luchtje dat volgens mij wel vaker aanwezig is bij suede. Ik vind het niet lekker ruiken. Ik heb mijn jas ingespoten net zo'n speciale spray en heb hem buiten gehangen, maar de lucht blijft.

Heeft iemand een tip hoe ik die geur weg kan krijgen?
Ik lees even mee, heb er ook last van.

Wassen is geen goed idee, heb ik ooit gemerkt bij een ander jasje (ik geef toe, het is ook niet de meest aanbevolen optie bij suede, maar ik probeerde toen nogal wat uit )
Sometimes, I hear my voice, and it's been here, silent all these years (Tori Amos)
Nou grappig dat je erover begint want ik heb dus ontzettend stinkende suede schoenen. Ok, ze waren wat goedkoop, maar erg leuk, maar goeiedag wat een stank. Ook al gesprayd, middagje buiten laten luchten, maar niets helpt. Ze staan nu in de garderobekast en steeds als ik die deur opendoe, val ik bijna flauw. En ik heb ze nu al zeker een half jaar, stank wordt alleen maar erger.

Ik heb ze ook maar één keer aangehad. Had de hele dag het idee dat ik me moest verontschuldigen voor de stank die bij mij vandaan kwam.

Dus ik lees mee!
In de douche hangen (niet onder de kraan!) als je douched en daarna een paar dagen in de wind buiten laten hangen?
Bedankt voor jullie reacties.

Ik heb het jasje ook al een paar keer tijdens het douchen in de badkamer gehangen. Mijn badkamer ruikt dan helemaal naar suede en mijn jas ook nog steeds.

Ik blijf hem nog wel even buiten hangen en in de douche, in de hoop dat de lucht ineens een stuk minder wordt...
Sometimes, I hear my voice, and it's been here, silent all these years (Tori Amos)
Die schoenen hebben dus al buiten gestaan. Geloof me, die lucht gaat sowieso nergens heen...
Dat probleem heb ik sinds mijn suede jas terug is van de stomerij..ik hoop dat er goede tips binnenkomen

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven