Mode & Beauty alle pijlers

Syoss haarkleuring

10-08-2011 13:15 21 berichten
Alle reacties Link kopieren
Wie o wie heeft weleens zijn haar gekleurd met de haarverf van Syoss? Blijft de kleur lang mooi? Ik wil aankomend weekend mijn haar gaan verven en zat aan Syoss verf te denken.

Wie heeft deze verf eerder gebruikt en wat vond je van de kleur en het kleurbehoud?
Ja ben ook wel benieuwd!
Helemaal prima. Maar aan een blondering kun je ook niet heel veel verkeerd doen wat betreft kleurbehoud etc.
En uitgroei?
Wat bedoel je precies?
Syos gaf mij een bos stro.
Ik gebruik altijd Syoss pearl blond. Je moet wel echt zorgen dat je het goed verdeelt, verder ben ik er erg tevreden over. Vooral de prijs is lekker.
De shampoos en conditioners vond ik al waardeloos dus aan de haarkleuring durf ik helemaal niet te beginnen..
quote:lempicka schreef op 10 augustus 2011 @ 13:15:

Wie o wie heeft weleens haar, haar gekleurd met de haarverf van Syoss? Blijft de kleur lang mooi? Ik wil aankomend weekend mijn haar gaan verven en zat aan Syoss verf te denken.

Wie heeft deze verf eerder gebruikt en wat vond je van de kleur en het kleurbehoud?

?

Mijn haar werd er volgens mij een stuk dunner van.
zijn haar is toch mannelijk? haar, haar . Haha kan er wel weer zijn van maken hoor.
nee, die komma staat daar verkeerd

nu ook met zijn in de OP
Nee toch? Kan toch niet haar haar gekleurd, das toch ook krom?

Maar t gaat dus om de haarverf he! Ik neem aan dat mensen nu wel weten wat ik bedoel .

Dus nog mensen met ervaringen?
Daar is een komma niet voor, een komma geeft een natuurlijk rustpunt in de zin aan. En die valt niet tussen haar en haar.

Anyway, mijn haar is dus weer een stuk voller sinds ik het niet meer met Syoss kleur.
Welk merk beveel je aan emaille?
Laatste keer bij de kapper gedaan!
Syoss is prima haarverf. Ik gebruik altijd de kleur zwart, gaat prima en mooi resultaat. tja, de uitgroei.....net zo snel als bij de kapper, dus zal het wel aan mijn leeftijd liggen
quote:mimimama schreef op 10 augustus 2011 @ 13:25:

En uitgroei?

Maar goed, deze vraag begrijp ik nog steeds niet.

Als je haar groeit, krijg je uitgroei.

Maakt toch niet uit welke verf je gebruikt?
Whahaha ik dacht al heb ik de vraag over uitgroei gesteld, nee gelukkig niet!
Ik vind de shampoo van Syoss al rotspul waar je haar droog en stroef van wordt. Dus meestal heb ik

L, oreal paarse pakje(10-tje) en soms haarverf Hema is de helft goedkoper maar wat meer geklieder vind ik. Kleuren zijn beide prima!
Ik had 2 maanden geleden mijn haren geverfd met Syoss (kleur: caramelblond). Ik was er best tevreden mee, en zeker voor de prijs. En het geur vond ik ook niet zo vervelend. Hij was wel sterk maar niet zo dat ik er tranen van kreeg ;p (zoals bij die van Hema).

Is proberen waard!
Voor mij is het eens en nooit weer.

Het mengsel is erg dun en loopt bij mij zo uit m'n haar. Het stinkt (ook na een paar dagen en een paar keer wassen nog) en de kleur bleef bij mij maar een paar wasbeurten zitten. Ik vind het helemaal niks.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven