Mode & Beauty alle pijlers

t shirt bedrukken

19-06-2010 10:14 14 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo allemaal

Over twee weken is mijn vriend jarig en we zijn dan op vakantie. Nu wil ik hem een t shirt geven dat hij die dag aan moet zodat iedereen daar weet dat hij jarig is.

Het moet in het engels zijn ik heb wel teksten maar ben daar niet zo heel overtuigd van dat dat leuk is daarom mijn vraag of jullie nog een leuke tekst weten toepasselijk op zijn verjaardag!

bedankt alvast

of google zelf even....
ja die had ik ook al gevonden! maar zijn die niet heel standaard!?

iig bedankt voor het meedenken :D

of

It's my birthday, but my girlfriend

wants me to behave.
Ik vind de eerste van Misschicken het leukst. Ik bedoel het is geen vrijgezellenfeestje toch?
quote:Fastlady schreef op 19 juni 2010 @ 10:17:

ja die had ik ook al gevonden! maar zijn die niet heel standaard!?

iig bedankt voor het meedenken :DPersoonlijk vind ik zo'n shirt sowieso standaard....en een afknapper....maargoed, that's me
my girlfriend wants to tell all the other girls at the hotel / campingside that it's my birthday! Kiss me!

Buiten dat is het wel erg flauw natuurlijk, of je moet het leuk vinden om de hele dag in de belangstelling te staan.
quote:Fastlady schreef op 19 juni 2010 @ 10:14:

Hallo allemaal

Over twee weken is mijn vriend jarig en we zijn dan op vakantie. Nu wil ik hem een t shirt geven dat hij die dag aan moet zodat iedereen daar weet dat hij jarig is.

Het moet in het engels zijn ik heb wel teksten maar ben daar niet zo heel overtuigd van dat dat leuk is daarom mijn vraag of jullie nog een leuke tekst weten toepasselijk op zijn verjaardag!

bedankt alvast

Ehh, hoezo moet hij dat en moet iedereen (vreemden op het strand?) weten dat hij jarig is?

Ik heb hier overigens wel een geinig shirt liggen waarop van mouw tot mouw over de borst heel groot staat "hug me, it's my birthday". Alleen goed te lezen als je dus je armen spreidt voor een 'hug'. Hoewel ik heb geweigerd om dat ding aan te trekken, vond ik het toch wel even 5 seconden lang humor. Helaas niet in die vorm op Google gevonden. Was van één of ander communicatiebureau een paar jaar geleden.
Afgezien van het feit dat ik het zelf echt vreselijk zou vinden als mijn partner mij dat zou geven (en zou verwachten dat ik het zou dragen!!), wat dacht je van:

It's my birthday, and all i got was this lousy t-shirt

Als parodie op al die andere 'and all i got was this lousy t-shirt' shirts.
Hoe langer ik erover nadenk, hoe flauwer ik het vind.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven