Tanden bleken bij?
donderdag 15 april 2010 om 01:16
Ik wil graag mijn tanden binnenkort bleken en ik wilde dat in eerste instantie bij Pearly White doen omdat ik daar bij Viva veel positieve reacties over las maar op andere sites las ik vaak negatieve reacties. Daardoor is mijn aandacht nu gevstigt op the white smile company omdat ik haar heel veel positieve geluiden over hoor.
Nu ben ik aan het twijfelen naar welke ik moet gaan, qua prijs zijn ze ongeveer hetzelfde
Wie heeft ervaring met 1 v/d 2??
Nu ben ik aan het twijfelen naar welke ik moet gaan, qua prijs zijn ze ongeveer hetzelfde
Wie heeft ervaring met 1 v/d 2??
donderdag 15 april 2010 om 09:08
Ik heb het bij White smile company laten doen, zo een 6 jaar geleden.
Mijn tanden zijn nog steeds stralend wit (niet van dat neppe), terwijl gezegd werd dat het na 3-5 jaar wat minder kan worden.
Niet dus, ben wel heel zuinig op mijn tanden.
Drink hooguit 1 kopje koffie per dag, tanden worden 2 x per dag geflosst en gepoetst...
Tevreden dus.
Mijn tanden zijn nog steeds stralend wit (niet van dat neppe), terwijl gezegd werd dat het na 3-5 jaar wat minder kan worden.
Drink hooguit 1 kopje koffie per dag, tanden worden 2 x per dag geflosst en gepoetst...
Tevreden dus.
donderdag 15 april 2010 om 14:43
quote:Nina28 schreef op 15 april 2010 @ 09:08:
Tevreden dus.
Dat klinkt GE-WE-LDIG...
Heb je t in Utrecht laten doen?
Tevreden dus.
Dat klinkt GE-WE-LDIG...
Heb je t in Utrecht laten doen?
woensdag 21 april 2010 om 23:29
quote:Angie21xx schreef op 16 april 2010 @ 23:02:
En Josephine? Ben je al wat verder?
Ik ben ook op zoek naar een goede partij en word als ik de site bekijk eerder getrokken richting the white smile company..
En jij?Ik heb info opgevraagd bij the white smile company dus ik wacht daar nog even op maar ik denk ook dat ik ga voor the white smile company.
En Josephine? Ben je al wat verder?
Ik ben ook op zoek naar een goede partij en word als ik de site bekijk eerder getrokken richting the white smile company..
En jij?Ik heb info opgevraagd bij the white smile company dus ik wacht daar nog even op maar ik denk ook dat ik ga voor the white smile company.
donderdag 22 april 2010 om 18:39
Hey Josephine,
ik heb dat ook al gedaan, begin van deze week. Nog niets gehoord..beetje raar!!
Ik ben zwanger, maar kan er niets over lezen op hun site. Er staat alleen dat alles 100% veilig is en dat er geen verdere gezondheidsredenen een reden kunnen zijn om het niet te doen.
Ik ben benieuwd!
Ik wil dit graag als verjaardagskadotje en dat is 5 mei
Ik ben zwanger, maar kan er niets over lezen op hun site. Er staat alleen dat alles 100% veilig is en dat er geen verdere gezondheidsredenen een reden kunnen zijn om het niet te doen.
Ik ben benieuwd!
donderdag 22 april 2010 om 23:54
quote:Angie21xx schreef op 22 april 2010 @ 18:39:
Hey Josephine,
Ik ben benieuwd!
Ja, zou indd een leuk cadeau zijn en bijnnaaa....
Ik zou toch voor de zekerheid contact opnemen ivm je zwangerschap
Hey Josephine,
Ik ben benieuwd!
Ja, zou indd een leuk cadeau zijn en bijnnaaa....
Ik zou toch voor de zekerheid contact opnemen ivm je zwangerschap
donderdag 22 april 2010 om 23:55
vrijdag 23 april 2010 om 06:31
Ik heb mijn tanden laten bleken bij Smile & Shine Ik geloof dat ze ergens op IJburg zitten, maar het mooiste was nog dat ze dus ook bij je aan huis je tanden komen bleken! dit was een uitkomst! Ik ben er nog steeds erg tevreden mee ben dan ook 14 tinten witter geworden, en ga zomteen stralend de zomer in!
dinsdag 27 april 2010 om 23:22
quote:Supersexymama schreef op 23 april 2010 @ 06:31:
Ik heb mijn tanden laten bleken bij Smile & Shine Ik geloof dat ze ergens op IJburg zitten, maar het mooiste was nog dat ze dus ook bij je aan huis je tanden komen bleken! dit was een uitkomst! Ik ben er nog steeds erg tevreden mee ben dan ook 14 tinten witter geworden, en ga zomteen stralend de zomer in! :D14tinten
Ik heb mijn tanden laten bleken bij Smile & Shine Ik geloof dat ze ergens op IJburg zitten, maar het mooiste was nog dat ze dus ook bij je aan huis je tanden komen bleken! dit was een uitkomst! Ik ben er nog steeds erg tevreden mee ben dan ook 14 tinten witter geworden, en ga zomteen stralend de zomer in! :D14tinten
woensdag 28 april 2010 om 13:31
Ik wil van de zomer ook mijn tanden gaan bleken,
heb op internet wat rondgekeken en kwam uit op www.perfectsmile.nl . Het zit op verschillende locaties in nl.
Hier hebben ze 3 varianten
LIGHT - opfrisser voor je tanden
- Polijsten / Hygiene
- Tot 4 tinten witter
duur: 20 minuten
kosten: ¤ 95
BUDGET - als je duidelijk verschil wil zien
- Polijsten / Hygiene
- Tot 8 tinten witter
duur: 40 minuten
kosten: ¤ 195
INTENSIVE - als je het beste resultaat wilt
- Polijsten / Hygiene
- 10-14 tinten witter
duur: 1 uur
kosten: ¤ 255
Er staat bij dat het gedaan wordt door tandartsen. Ik heb er positieve recensies over gelezen en de prijs vind ik ook te doen. Thuis bleken is goedkoper maar dat lijkt me wat eng
Zelf twijfel ik tussen de light en de budget behandeling. Al vraag ik me af of er bij de light wel echt verschil is en of mijn gebit bij de budget niet ineens heel erg opvalt. Bij de intensive ben ik bang een heel nep resultaat te krijgen en dat het overduidelijk is voor mensen in mijn omgeving dat ik dit heb laten doen
Groetjes Chloe
heb op internet wat rondgekeken en kwam uit op www.perfectsmile.nl . Het zit op verschillende locaties in nl.
Hier hebben ze 3 varianten
LIGHT - opfrisser voor je tanden
- Polijsten / Hygiene
- Tot 4 tinten witter
duur: 20 minuten
kosten: ¤ 95
BUDGET - als je duidelijk verschil wil zien
- Polijsten / Hygiene
- Tot 8 tinten witter
duur: 40 minuten
kosten: ¤ 195
INTENSIVE - als je het beste resultaat wilt
- Polijsten / Hygiene
- 10-14 tinten witter
duur: 1 uur
kosten: ¤ 255
Er staat bij dat het gedaan wordt door tandartsen. Ik heb er positieve recensies over gelezen en de prijs vind ik ook te doen. Thuis bleken is goedkoper maar dat lijkt me wat eng
Zelf twijfel ik tussen de light en de budget behandeling. Al vraag ik me af of er bij de light wel echt verschil is en of mijn gebit bij de budget niet ineens heel erg opvalt. Bij de intensive ben ik bang een heel nep resultaat te krijgen en dat het overduidelijk is voor mensen in mijn omgeving dat ik dit heb laten doen
Groetjes Chloe
vrijdag 7 mei 2010 om 19:50
Hoi hoi,
ik heb woensdag mn tandjes laten bleken en het viel heel erg mee. Ze leggen duidelijk uit wat ze gaan doen en vooraf bepalen ze hoeveel tinten het kan gaan schelen. Bij mij was dat ongeveer 5 of 6 tinten, ik had geen erge gele tanden dat wist ik van tevoren al.
Het resultaat is echt super! Waarschijnlijk is het volgende week te zien wat het blijvende effect gaat worden, het si nu nog wel erg wit. Maar ik zou het niet erg vinden wanneer het zo blijft haha.
Het is wel ff een zit van 1.5 uur met een lamp tegen je mondspreider aan.. Ik was een beetje bang dat ik moest gaan kokhalzen (zwanger) maar t viel mee. Je hebt ook een tv voor je staan en kunt zelf zappen
Ik heb wel smiddags en saafs hele gevoelige tanden gehad en zelfs een paracetamolletje genomen, maar dat kwam waarsch omdat ik zwanger was en iets gevoeliger tandvlees/tanden had..
Dus bij the white smile compagny was het goed te doen!
ik heb woensdag mn tandjes laten bleken en het viel heel erg mee. Ze leggen duidelijk uit wat ze gaan doen en vooraf bepalen ze hoeveel tinten het kan gaan schelen. Bij mij was dat ongeveer 5 of 6 tinten, ik had geen erge gele tanden dat wist ik van tevoren al.
Het resultaat is echt super! Waarschijnlijk is het volgende week te zien wat het blijvende effect gaat worden, het si nu nog wel erg wit. Maar ik zou het niet erg vinden wanneer het zo blijft haha.
Het is wel ff een zit van 1.5 uur met een lamp tegen je mondspreider aan.. Ik was een beetje bang dat ik moest gaan kokhalzen (zwanger) maar t viel mee. Je hebt ook een tv voor je staan en kunt zelf zappen
Ik heb wel smiddags en saafs hele gevoelige tanden gehad en zelfs een paracetamolletje genomen, maar dat kwam waarsch omdat ik zwanger was en iets gevoeliger tandvlees/tanden had..
zaterdag 15 mei 2010 om 17:34
quote:Angie21xx schreef op 07 mei 2010 @ 19:50:
Hoi hoi,
Klinkt heeeeeeel goed.Wat fijn voor je, leuk hoor!
Ik kwam gister een bekende tegen en die had gezegt dat ik het beter niet moest doen omdat zy iemand weer kende en die heeft nu altijd bloed op der tandvlees
maar als het ook bij jou goed is gegaan dan ga ik er gewoon voor en dit x echt
Alleen ik heb ook gevoelige tanden, maakt dat uit? Heb je het in Utrecht gedaan?
Hoi hoi,
Klinkt heeeeeeel goed.Wat fijn voor je, leuk hoor!
Ik kwam gister een bekende tegen en die had gezegt dat ik het beter niet moest doen omdat zy iemand weer kende en die heeft nu altijd bloed op der tandvlees
maar als het ook bij jou goed is gegaan dan ga ik er gewoon voor en dit x echt
Alleen ik heb ook gevoelige tanden, maakt dat uit? Heb je het in Utrecht gedaan?