Mode & Beauty alle pijlers

Tattoo's & Piercing's

02-12-2009 16:56 47 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik weet niet precies waar dit thuis hoort daarom dump ik het maar hier neer.

Mijn vraag was hebben hier meer vrouwen boven de 25 één of meerdere piercing's en tattoo's?

Het valt mij namelijk steeds vaker op, dat hier heel absurt op gereageerd kan worden als je al wat ouder bent en Piercing's en Tattoo's hebt.

En dan vroeg ik me nog af hoe kijken jullie (vrouwen zonder tattoo's en piercing's) hier tegen aan?

( ik heb zelf 3 piercing: Tong, kin en clitthood.

3 tattoo's: Middelvinger, enkel en onderrug)
Foutje! :O
Het was je vraag.

Dus nu niet meer??

Waarom wil je dat zo graag weten dan?

Nou vooruit, ik ben bijna 25 en heb een navel piercing.

Maar wie niet van mijn leeftijd..
Sloerie en Huppelkut, aangenaam!
Wat heb je trouwens in Godesnaam op je middelvinger getatoueerd?

FUCK?
Sloerie en Huppelkut, aangenaam!
Ik ben 27 en heb meerdere tatoeages: 3/4 sleeve op m'n arm, op m'n andere arm een boven m'n elleboog, beide voeten en een kleine aan de binnenkant van m'n pols. Ook nog een tong en een neuspiercing en m'n oren tot 8 mm gestretched.

Heb nog nooit vreemde reacties gehad eerlijk gezegd....
28 met een wenkbrauwringetje. Nog nooit absurde reacties op gehad, hooguit vragen waaruit blijkt dat Schrubbekuttteveen en Ubervinex nog altijd best vooroordeel bevestigend netjes zijn.
Ik ben 49 en heb 3 tattoo's en een neuspiercing. Ook nog nooit vreemde reacties op gehad.
Ik ben 27 heb 3 tatoeages; op m'n onderrug, pols en voet.

Heb trouwens nog nooit gehad dat iemand hier raar op reageerde.
quote:Paque_in_Pink schreef op 02 december 2009 @ 17:02:

Wat heb je trouwens in Godesnaam op je middelvinger getatoueerd?

FUCK?

Haha... Zou wel vet zijn geweest, maar nee!

Heb er een chinees teken staan met de betekenis Love.

En hij staat niet zo als ik mijn middel-vinger opsteek dat er love te lezen is, maar dan staat hij op de kop.

Heb hem samen met mijn moeder laten zetten als een ring om onze band precies de zelfde tattoo's
31, met 3 tattoos en 1 piercing. Maar niet zichtbaar voor anderen, dus ook geen commentaar.

Had voorheen ook tong piercing, maar die heb ik er voor

het werk uit moeten halen ( werkte op een cruise schip ) en zit te twijfelen om die nu weer te laten zetten.
Fijn dat jullie geen opmerkingen krijgen!

Ik heb ze toch echt van verschillende kanten gehoort.

Komt misschien omdat ik uit een klein dorp in Limburg kom.
Ik heb ook een tattoo, op mijn rug, dus niet zichtbaar. Het enige wat ik te horen krijg als hij wel een keer zichtbaar is: "Dat had ik nou noooooit bij jou verwacht"
Ik heb een navelpiercing gehad. En een tongpiercing. Beide zijn er weer uit. De navelpiercing omdat ie begon te ontsteken.

En ik ga nog een tattoo laten zetten. En daar krijg ik van tevoren al een hoop opmerkingen over van familie. Echt dat ik denk: Laat me nou alsjeblieft, ik heb er heus wel goed over nagedacht.

Maar gelukkig ook opmerkingen van mensen die m super vinden.
27 jaar en 4 piercings en 1 tattoo.

De piercings draag ik om hygienische redenen niet op mijn werk (ik werk in een farmaceutisch bedrijf waar in het productie-gedeelte een soort maanmannetjes-pak wordt gedragen en oorbellen, piercings en make-up verboden zijn). Als ik collega's in het weekend tegen kom krijg ik wel eens verbaasde reacties maar nooit echt negatief eigenlijk. (ik heb de piercings al zo lang dat ik ze ook rustig 2 weken uit kan laten)
Bijna 25 met een begin van een sleeve, tekst op onderarm en tattoos op borst en onderrug. Die laatste twee zijn alleen zichtbaar in het zwembad. Verder piercing in mn lip en had een navelpiercing.

Natuurlijk krijg ik wel eens commentaar, maar dat vind ik niet erg. Ik praat graag over (mijn) tattoos. Daarbij snap ik het ook wel als andere mensen het nooit zo gedaan zouden hebben. Ieder zn keuzes.
Mijn moeder is 52 en heeft 2 tattoos. Nooit vreemde opmerkingen terwijl mijn ouders toch echt in Schubbekutteveen wonen.
49 en één tattoo, op schouderblad.
Alles is mooi wanneer het echt is - Sara Kroos
Eind twintig, een piercing, de rest vond ik niet mooi meer.

En sinds een paar maanden weet ik eindelijk ongeveer wat voor'n tatoeage ik wil, dus daar kan ik nu misschien voor beginnen te sparen. Maar t is niet goedkoop dus dat zal nog even duren.

Je hebt een piercing in je kin? Hoe kan je je kin piercen?! Is dat zo'n subdermal? Dat is natuurlijk ook wel wat extremer, misschien dat je er daarom wat meer reacties op krijgt.
I only get one shot at life - so I shoot to kill
2 Tattoos (bovenarm en pols, dus vaak zichtbaar), nooit opmerkingen over gehad, zelfs niet van oudere cliënten op mijn werk.

En 1 piercing (clithood) die ziet verder niemand, op bedpartners na en die vonden het allemaal super!

Ik heb ook nog een neuspiercing gehad maar die heb ik verwijderd.
ergens tussen de 25 en 30 en een groot volledig rugstuk, een kleintje op mijn enkel en 1 piercing die vrijwel nooit zichtbaar is.

Ik krijg regelmatig opmerkingen, (dat wil zeggen als het zomer is en ik een hemdje aan heb, want anders zie je het niet)

Goh wat mooi/gaaf/leuk/te gek/stoer

Dat had ik nou nooit van jou gedacht

Heb je daar wel goed over nagedacht?

Ik dacht dat jij een heel net meisje was

Weet je wel wat het kost om dat te laten verwijderen?

Waarom staat het op je rug dan zie je het toch zelf niet?

Ik moet zeggen dat het wel minder geworden is de laatste jaren, en och als ik echt geen zin heb in opmerkingen dan doe ik gewoon een t-shirt aan, ziet niemand het.
30, tattoo's op schouderbladen. geen commentaar gehad.
30 jaar dus :p geen 30 tattoo's hehe
27 en twee tattoo's. Een op mijn enkel en een op mijn buik. Ik krijg eigenlijk nooit echt commentaar. Op mijn werk zijn ze niet te zien, dus het is hooguit een collega die ik privé tegenkom die het opvalt. Vaak verwachten ze het niet, dat vind ik juist wel grappig.
33, 2 piercings, tong en wenkbrauw

nooit negatief commentaar.
37 jaar jong, 1 tattoo op rug betekend helemaal niets dat is het mooie voor mij, 1 piercing gehad verwijderd omdat hij bleef ontsteken.

6 maart komt er een vlinder op mijn pols bij ten nagedachtenis aan mijn moeder.

En idd, de vragen en opmerking.

* dom sgaap je verminkt je lijf (dat was mijn vader)

* mooi

* dat je dat durfde (ik heb nogal keurig imago)

* Jij een tattooo echt niet.. (ehhh nee hoor dat zeg ik gewoon maar)

* deed het pijn?

* daar krijg je spijt van ( ik heb alleen spijt dat ik niet jaren eerder en groter gedaan heb)

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven