Mode & Beauty alle pijlers

tattoo binnenkant pols

13-05-2008 19:06 105 berichten
Alle reacties Link kopieren
Wat vinden jullie hiervan en vooral ook in cominatie met nettere kleding (feestjurkje etc.)..



Ik zit er al een tijdje over na te denken om een sierlijke letter (die betekenis voor mij heeft natuurlijk) te laten zetten op de binnekant van mijn pols. Ongeveer 3 tot 4 cm en gewoon dunne lijnen.
Alle reacties Link kopieren
ja schaam schaam..ik moet nog verder werken aan mezelf...dat is duidelijk.... :rofl: :rofl:
Alle reacties Link kopieren
Ik had wel een piercing in mijn navel maar die heb ik eruit gehaald toen opeens iedereen er mee liep (minder leuke types zegmaar..)
Alle reacties Link kopieren
:rofl:



Een klein tattootje zou je best leuk staan, een hele subtiele.

dat komt zo in me op zeg maar.



Waar ik hem nooit zou plaatsen is op mijn arm bovenaan, dan ben je echt voor je leven aan de sportschool geketend, anders ziet het er een gegeven moment niet meer uit.



Ik vind de hardere gedeeltes van je lichaam voor een vrouw t meest geschikt,. onderrug, enkel,

ik heb er ook eentje op mijn enkel en mijn dijbeen,

allemaal in hetzelfde sfeertje als op mijn rug, van de week had een collega haar enkel tattoo laten uitbreiden over haar voet richting grote teen, dat vind ik echt heel sexy, beetje Indiaans,

ben alleen bang dat het zo slijt, want meestal draag je toch dicht schoeisel in dit land. ;-]
Alle reacties Link kopieren
ja op mijn enkel zet ik weleens een stempeltje (tatoo-stempeltje) en dat staat wel leuk en lijkt nert echt omdat het klein is..(en kan er weer af hihi)



Je moet alleen hopen dat je niet opeens in een bui terechtkomt.. :rofl:



Ja dat klinkt wel heel apart wat je collega heeft laten doen...



Ik overweeg een hele kleine tattoo of op het driehoekje boven mijn billen (dus alleen voor mij en manlief zichtbaar (ok ook evt de dokter hahaha..)



of



een heel klein sterretje aan de binnenkant van mijn arm of pols..

(zoals Helena Cristensen (volgens mijspel ik het verkeerd..) heeft in een van haar advertenties...
Alle reacties Link kopieren
Ik vind die biltattoo wel wat voor jou!

Lekker voor jou en je man.

Jij bent wel een typje voor wat mysterieus ingetogen tattootje.



Die tattoo van mij hoort ook echt bij mij, het schreeuwt echt uit dat ik helemaal lekker in mijn vel zit, en in bloei sta, voor altijd, mentaal gezien, lichamelijk is dat nooit haalbaar, hoeft ook niet, maar mentaal is dat wel mijn doel.



Heb je natuurlijk niet die tattoo voor nodig, maar dat is gewoon wel mijn ding.
Alle reacties Link kopieren
Ja het lijkt mij ook wel wat maar ik moet er nog wat op broeden zegmaar..hihi..



ja die tattoo past echt bij jou..! Ben blij dat je je zo voelt..!

Dat verdien je..! :smooch: :hug:
pupetta schreef op 16 mei 2008 @ 01:03:

Tja, volgens mij was het gewoon een topic geopend door iemand die graag informatie wilde over een tattoo op haar pols, maar sommige mensen trekken zich daar niets van aan en grijpen het aan om mensen met tattoo voor stom/ dom weg te zetten. Heel jammer, idd...




Zo bedoelde ik het niet. Er werd gevraagd wat mensen van een tatoo op de binnenkant pols vinden. Ik denk dan meteen aan een nummer op de binnenkant pols, zoals concentratiekamp overlevenden hebben. Kan ik niks aan doen. In m'n jeugd een beetje te veel lastiggevallen met verhalen, boeken en films over WO2.

Als ik iemand zie met een glimp van een tato op de binnenkant van de pols denk ik aan WO2. Niet echt een leuke associatie, maar ik kan me niet voorstellen dat ik de enige ben. Misschien ook wel.
Alle reacties Link kopieren
Was ook niet tegen jou Einstein, maar tegen Empress, die bestempelt mensen met een tattoo als stom.



Associaties kun je niks tegen doen, jij niet , ik ook niet.



Ik associeer bv een lion reep met heftig kotsen en kan die dingen niet zien.



Ooit na een maand tropen zo een reep gegeten en toevallig meteen daarna begonnen met kotsen wat 3 weken aanhield, was niet van die reep, maar vd tropen, maar ik associeer het met die reep chocola.
Alle reacties Link kopieren
@ Absolute Einstein,



Ik ben nog een jonge meid, dus die oorlog heb ik niet eens meegemaakt. Dus dan is het toch niet logisch om dat te denken als je zo'n tattoo ziet?



Heb een beetje rondgekeken en bijna het hele sterrendom heeft er ergens wel een. Ik vind het al lang niet meer ordinair (ja een dolfijntje, olifiantje, tijgertje etc. Dat soort dingen vind ik lelijk). Een datum, teken of letter die echt wat voor je betekenen kan je denk ik nooit zat worden!!



Het ligt er ook aan wat voor een persoon je bent en hoe je 'm draagt. Ben je een anita dan blijf je een anita, met of zonder tattoo.



Het is niet zo dat een tattoo je ineens tot een heel ander persoon maakt ofzo. Mijn man heeft er een en die staat gewoon super mooi! Ik vind hem er alleen maar mooier op geworden met tattoo.
Alle reacties Link kopieren
sarah2ndlife schreef op 16 mei 2008 @ 12:01:

Was ook niet tegen jou Einstein, maar tegen Empress, die bestempelt mensen met een tattoo als stom.



Associaties kun je niks tegen doen, jij niet , ik ook niet.



Ik associeer bv een lion reep met heftig kotsen en kan die dingen niet zien.



Ooit na een maand tropen zo een reep gegeten en toevallig meteen daarna begonnen met kotsen wat 3 weken aanhield, was niet van die reep, maar vd tropen, maar ik associeer het met die reep chocola.




Mmmmmm heerlijk een lion...



Ik snap wat je bedoelt! Ik heb het met bepaalde dranksoorten :-O



En pas droomde ik over kaas, dat ik dat heel veel at. En ik hoef nu gewoon even geen kaas meer, want als ik aan die droom terug denk word ik kotsmisselijk. Gadver...
Alle reacties Link kopieren
sarah2ndlife schreef op 15 mei 2008 @ 23:03:

Ja , omdat ik het pas echt stom vind om te zeggen dat mensen met een tattoo stom zijn, dat vind ik nou stom.

Echt heel heel stom, zoooooooooo stom.



Ik moest er ook erg om lachen zoals je ziet on mijn bericht omdat het echt zo stom is om te zeggen dat iemand stom is die een tattoo laat zetten.



Wat zijn er trouwens dan veel mensen stom zeg.



Anastacia is dus ook heel stom

En Angelina Jolie, super stom

Fleurtje trouwens ook, heel stom.



( Fleurtje denkt nu, mmm ik sta in een interessante opsomming, thnx)




Hahaha, wie de schoen past trekke hem aan. Waar maak je je druk om? Typisch een reactie voor iemand met een tattoo, opgefokt en overal direct op reageren.



Trouwens, over blond en botox heb ik nooit iets gezegd, dus dat is dan weer jouw vooroordeel dat ik daar dan ook gelijk een vooroordeel over heb.



En over het associatie-verhaal. Heyharvey heeft met een pols tattoo de associatie van een concentratiekamp. Ik heb bij iedere tattoo de associatie lelijk en stom. Dom is trouwens wat anders dan stom. Iedereen doet weleens iets stoms (ik ook) omdat het op dat moment een goed idee leek of uit een opwelling oid. Maar dom is simpelweg het gebrek aan intelligentie, dat komt dus nooit meer goed.
Alle reacties Link kopieren
Heb er ook 1 daar (heb er 4). Kan het prima bedekken hoor. Het deed wel fucking veel zeer, niet te doen. Maar ok, ik woog nog net 50 kilo dus erg veel vet zat er niet ;)
Alle reacties Link kopieren
Ik heb mijn eerste tattoo trouwens al 9 jaar bijna en ben er nog steeds blij mee. Het 'breekt' mijn meisjesachtig uiterlijk. Ik ben altijd een combi van 'stoer' en meisjesachtig geweest, en tezamen met persoonlijke betekenissen (ik heb oa een feniks die staat voor herrijzenis uit een pijnlijke periode) staat dat voor die stoerheid. Bovendien studeer ik gewoon aan de universiteit en ben ik objectief nu niet bepaald dom te noemen.



Sarah, volgens mij staan jouw tatoeages je super!
Digitalis schreef op 16 mei 2008 @ 16:05:

Heb er ook 1 daar (heb er 4). Kan het prima bedekken hoor. Het deed wel fucking veel zeer, niet te doen. Maar ok, ik woog nog net 50 kilo dus erg veel vet zat er niet ;)
Vond je het echt zo'n zeer doen? Heb ook erg magere, schriele polsjes, maar voelde er nauwelijks wat van...
Alle reacties Link kopieren
Empress, je hebt duidelijk geen gevoel voor humor, ik som alleen de vooroordelen maar ff voor je op, ik zal er voortaan een overduidelijke smiley bij zetten, want je voelt de dingen niet echt goed aan.



Digitalis, ja mijn tattoos staan me helemaal top, ik ben een dame met een tattoo en al helemaal niet stom. :rofl:



Ik heb de afgelopen 2 weken mijn tattoo als avatar gehad , die hele grote rug tattoo.

off topic, ik hoop dat het goed met je gaat, krijg wel dat idee en dat doet me enorm goed!!!
Alle reacties Link kopieren
fleurtje schreef op 16 mei 2008 @ 16:51:

[...]





Vond je het echt zo'n zeer doen? Heb ook erg magere, schriele polsjes, maar voelde er nauwelijks wat van...




ik vond die op mijn rug ook een redelijke hel om te laten zetten Fleur werd af en toe echt een beetje niet goed, op mijn dijbeen was het vervelend, zit een lekker spekkie op.

Maar op mijn enkel vond ik het weer pijnlijker dan op mijn dij.



maar die rug was het ergst, op die botten, ai!
Alle reacties Link kopieren
absoluteEinstein schreef op 16 mei 2008 @ 11:36:

[...]





Zo bedoelde ik het niet. Er werd gevraagd wat mensen van een tatoo op de binnenkant pols vinden. Ik denk dan meteen aan een nummer op de binnenkant pols, zoals concentratiekamp overlevenden hebben. Kan ik niks aan doen. In m'n jeugd een beetje te veel lastiggevallen met verhalen, boeken en films over WO2.

Als ik iemand zie met een glimp van een tato op de binnenkant van de pols denk ik aan WO2. Niet echt een leuke associatie, maar ik kan me niet voorstellen dat ik de enige ben. Misschien ook wel.
Was ook niet voor jou bedoeld, maar voor diegene die stelde dat mensen met een tattoo dom zijn. Jouw associatie met tattoos, dat is jouw ding, daar kan niemand iets van zeggen, maar ik vind het respectloos om te gaan stellen dat mensen met een tattoo dom zijn. Dus voel je niet op je plaats gezet :-)
Alle reacties Link kopieren
TheEmpress schreef op 16 mei 2008 @ 16:02:

[...]





Hahaha, wie de schoen past trekke hem aan. Waar maak je je druk om? Typisch een reactie voor iemand met een tattoo, opgefokt en overal direct op reageren.



Trouwens, over blond en botox heb ik nooit iets gezegd, dus dat is dan weer jouw vooroordeel dat ik daar dan ook gelijk een vooroordeel over heb.



En over het associatie-verhaal. Heyharvey heeft met een pols tattoo de associatie van een concentratiekamp. Ik heb bij iedere tattoo de associatie lelijk en stom. Dom is trouwens wat anders dan stom. Iedereen doet weleens iets stoms (ik ook) omdat het op dat moment een goed idee leek of uit een opwelling oid. Maar dom is simpelweg het gebrek aan intelligentie, dat komt dus nooit meer goed.
Jeetje wat een trieste reactie zeg. Stom vind ik mensen veroordelen die je niet kent alleen op basis van uiterlijkheden. Maar leef vooral lekker verder in je bekrompen wereldje...
Alle reacties Link kopieren
ja dat vond ik nou ook, en ik ben helemaal niet opgefokt, ik vond het alleen een domme reactie , en zo generaliserend.

en bekrompen idd.
Alle reacties Link kopieren
goudvis30 schreef op 15 mei 2008 @ 12:21:

[...]





Lukt dat wel? Wordt het wel mooi?
Nee, eigenlijk niet echt. Meer een litteken in de vorm van je oude tattoo.
Alle reacties Link kopieren
nee weglaseren is niet jippie, jammer voor je.

en zonde van het geld joh!
Alle reacties Link kopieren
Gaat idd beter Sarah, thanks for asking! Ik heb er ook eentje op mijn onderrug en jezus, ik verging. Die op mijn pols was zo gezet, maar dat deed dus echt pijn Fleurtje. Ik heb wel een megagevoelige huid, misschien is dat het? Mijn pijngrens is weer behoorlijk hoog. Die boven mijn enkel deed het minst zeer, toch ook op een plek zonder vet. Die in mijn nek was erg vervelend maar voor de rest was het wel te doen.



Ik snap wel dat sommige tats iemand er ordinairder uit kunenn laten zien, net als sommige kledij of assecoires dat kunnen doen. Maar je kent die persoon niet, dus vind ik het gewoon hetzelfde als van een neger die je tegenkomt op straat, te zeggen dat hij dom is. Ik heb van een heleboel dingen spijt in mijn leven, maar daar horen mijn tatoeages lekker niet bij. Ik heb ook twee piercings, allemaal heel subtiel en vrouwelijk. Ik voel me juist verfraaider en voel me naakt heel mooi met die huidassecoires.
Alle reacties Link kopieren
Digi, fijn!



Ben je nu uitgekrast of heb je nog een tattoowens??



Ik merk dat ik me echt moet inhouden, ik zie nog weleens iets wat ik zo mooi vind, bv een tattoo over de bovenkant van de voet.



maar ik heb er al drie!

Maar ik zou die van mijn enkel kunnen uitbreiden mijn voet over, daar denk ik dus al een tijd over na.
Alle reacties Link kopieren
Prachtige tatoeage Sarah op je avatar! Ik wil er nog eentje, omdat 5 mijn lievelingsgetal is. Maar daar wacht ik nog even mee, eerst even nadenken wat en waar. Misschien iets met familiebanden ofzo, een symbool voor de hereniging met mijn ouders (lang ruzie gehad enzo vroeger). Maar dat moet ik nog uitzoeken natuurlijk!
Alle reacties Link kopieren
dank je Dig.



op mijn dijbeen en enkel gaat dat zelfde thema door , roosjes en daarom leek t mij zo leuk om bij mijn voet te eindigen,

Voor altijd in bloei van top tot teen.

Ik hou van rozen, ze zijn zo trots en verbonden met de liefde, ben echt blij met ze op mijn velletje

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven