Tattoo shop en kleding
dinsdag 15 augustus 2017 om 01:04
Ik werk sinds kort bij een tattoo shop als baliemedewerker.
Ik vind het erg leuk om er te werken, maar ik maak me zorgen om m'n kleding.
Ik draag altijd al het liefst zwart en m'n ouders vonden dat eerst wat minder omdat ik ook wel eens wat kleur moet dragen, maar nu is dat anders, omdat ik bij een tattoo shop werk.
Ik heb een nieuw shirt gekocht van large met veel slijtage plekken en een vage afbeelding van Spider-Man erop.
Ik ben 22 en ik vind dat gewoon zelf heel leuk, maar m'n ouders vinden dat kinderachtig en vinden dat als ik in een tattoo shop werk dat er niet bij passen.
Als ik ze de hele dag niet heb gezien en ze komen laat in de avond thuis beginnen ze meteen over m'n kleding..
Ik snap wel dat ik me soms wat jeugdig kleed, maar als ik me weer wat ouder kleed vinden ze me weer op een oud wijf lijken.. hebben jullie misschien leuke kledingtips wat goed in een tattoo shop past, maar wat niet te jeugdig is en vrouwelijk en niet te ouwelijk. Alvast bedankt
Ik vind het erg leuk om er te werken, maar ik maak me zorgen om m'n kleding.
Ik draag altijd al het liefst zwart en m'n ouders vonden dat eerst wat minder omdat ik ook wel eens wat kleur moet dragen, maar nu is dat anders, omdat ik bij een tattoo shop werk.
Ik heb een nieuw shirt gekocht van large met veel slijtage plekken en een vage afbeelding van Spider-Man erop.
Ik ben 22 en ik vind dat gewoon zelf heel leuk, maar m'n ouders vinden dat kinderachtig en vinden dat als ik in een tattoo shop werk dat er niet bij passen.
Als ik ze de hele dag niet heb gezien en ze komen laat in de avond thuis beginnen ze meteen over m'n kleding..
Ik snap wel dat ik me soms wat jeugdig kleed, maar als ik me weer wat ouder kleed vinden ze me weer op een oud wijf lijken.. hebben jullie misschien leuke kledingtips wat goed in een tattoo shop past, maar wat niet te jeugdig is en vrouwelijk en niet te ouwelijk. Alvast bedankt
anoniem_340963 wijzigde dit bericht op 15-08-2017 01:09
0.25% gewijzigd
dinsdag 15 augustus 2017 om 01:11
dinsdag 15 augustus 2017 om 01:18
dinsdag 15 augustus 2017 om 01:38
Thanks!
Ik ben er zelf ook blij mee, maar ik heb soms het idee dat mijn ouders heel snel naar kleding kijken en niet naar de persoon zelf, bij mij is dat veel minder als ik iemand aardig vind boeit mij de kleding niet maar ik heb het idee dat mijn ouders daar anders over denken.
dinsdag 15 augustus 2017 om 01:40
Ik ben het met je eens, maar omdat ik nog thuis woon willen ze er heel graag mee bemoeien helaas.. ):
dinsdag 15 augustus 2017 om 09:02
Ik neem aan dat je Kat von D kent. Zij is dan wel dik in de 30 maar het lichaam van een 18 jarige. Veel zwart leer en vrouwelijk. Googelen of pinteresten dus maar. en je werkt in een Tatto shop geen advocatenkantoor dusss. En je ouders tja..... altijd vervelend botsingen maar die gaan er nog veel meer komen als je ouder wordt en meer eigen keuzes gaat maken. Sommige ouders moeten hier heel erg aan wennen.
Waren mijn tanden maar zo wit als mijn benen
dinsdag 15 augustus 2017 om 21:57
Geef bij je ouders aan dat je het heel vervelend vindt dat ze zich bemoeien met je kledingkeuze en dat je er onzeker van wordt. En geef aan dat je het fijn zou vinden als ze in het vervolg jou in je waarde laten m.b.t. je kledingkeuze.
Ze hebben geen probleem met je baan?
Leuke baan trouwens! Wil je zelf ook het vak leren?
zondag 27 augustus 2017 om 20:05
Bedankt!djengaz schreef: ↑15-08-2017 21:57Geef bij je ouders aan dat je het heel vervelend vindt dat ze zich bemoeien met je kledingkeuze en dat je er onzeker van wordt. En geef aan dat je het fijn zou vinden als ze in het vervolg jou in je waarde laten m.b.t. je kledingkeuze.
ik heb het inderdaad op jouw manier tegen ze gezegd en dat vonden ze ook goed!
ze vinden het erg leuk dat ik er werk, ze hebben zelf ook aardig wat tattoo's en ik ook,
Zou het ook graag willen maar ik ben geen goede tekenaar en ik heb niet zo'n stille hand.