Tattoo
woensdag 5 juli 2017 om 22:24
Uhm nee valt wel mee.
Al hoorde ik van iemand dat dat wel voor kan komen. Mar vroeg me af of dit dan de verschijnselen zijn.
woensdag 5 juli 2017 om 22:34
Doet je tattoo behoorlijk veel pijn, ook als je het niet beweegt of rekt of aanzit? Want dan is het misschien verstandig om je huisarts te bellen. Je kan bijvoorbeeld ook allergisch voor de inkt zijn. Je menstruatiecyclus heeft ook invloed op hoe goed je geneest.
Dit soort info stond op dat formulier dat je getekend hebt voor je wat liet zetten. Dat je de risico's begreep?
Dit soort info stond op dat formulier dat je getekend hebt voor je wat liet zetten. Dat je de risico's begreep?
woensdag 5 juli 2017 om 22:35
Felix_Urbexicus schreef: ↑05-07-2017 22:34Doet je tattoo behoorlijk veel pijn, ook als je het niet beweegt of rekt of aanzit? Want dan is het misschien verstandig om je huisarts te bellen. Je kan bijvoorbeeld ook allergisch voor de inkt zijn. Je menstruatiecyclus heeft ook invloed op hoe goed je geneest.
Ik heb geen formulier getekend. Ik ben wel ongesteld nu en toen ik hem liet zetten. Het doet niet zeer alleen als ik er aan kom.
woensdag 5 juli 2017 om 22:37
-Puss-in-Bootz- schreef: ↑05-07-2017 22:34Nog nooit gehad en ik heb meerdere tattoos.
Kunnen jullie niet gewoon beide grieperig zijn?
Ik heb me wel heel erg druk gemaakt haha omdat het mijn eerste tattoo was. En het deed ook heel veel pijn. Hij zit op Mn ribben.
woensdag 5 juli 2017 om 22:43
Pijn is fijn, niet piepen.Supernurse1306 schreef: ↑05-07-2017 22:37Ik heb me wel heel erg druk gemaakt haha omdat het mijn eerste tattoo was. En het deed ook heel veel pijn. Hij zit op Mn ribben.
woensdag 5 juli 2017 om 22:44
woensdag 5 juli 2017 om 22:45
woensdag 5 juli 2017 om 22:56
Pijn is fijn niet zeuren.Supernurse1306 schreef: ↑05-07-2017 22:55Nou dit is mijn eerste tattoo op een kut plek en ze is er 2 uur mee bezig geweest. Maar nu ben ik blij!
woensdag 5 juli 2017 om 23:01
Dankje eindelijk iemand met een goed antwoord!intothewild schreef: ↑05-07-2017 22:57Dan ben je denk ik gewoon ziek geworden van de spanning + vermoeidheid. Had ik ook na 3,5 uur op mijn ribben. Houd je tattoo goed in de gaten, als je je echt zorgen maakt even terug naar de shop of je HA bellen.
woensdag 5 juli 2017 om 23:49
woensdag 5 juli 2017 om 23:54
En de medewerkers in de shop hebben je ook verbaal niets uit gelegd?Supernurse1306 schreef: ↑05-07-2017 22:35Ik heb geen formulier getekend. Ik ben wel ongesteld nu en toen ik hem liet zetten. Het doet niet zeer alleen als ik er aan kom.
Wat een habbibabbi shop dan zeg, daar ga je toch niet mee in zee. Of was het een thuis/hobby tattoo?
Those who can make you believe absurdities can make you commit atrocities.
donderdag 6 juli 2017 om 06:47
Inkt is eigenlijk geen goed schoonheidsmiddel omdat het altijd op inkt blijft lijken, dus te grof is om verfraaiend te werken, of wil je iets met de tekening zeggen?
Koorts ach ja, je lijf verzet zich tegen de vreemde indringer. Je lijf doet z'n best om je te behoeden zeg maar.
Koorts ach ja, je lijf verzet zich tegen de vreemde indringer. Je lijf doet z'n best om je te behoeden zeg maar.
En als het vuur gedoofd is komen er wolven