Te grote schoenen
vrijdag 5 februari 2021 om 00:10
Dan moet je op zoek naar een schoenenmaatje. Ik heb ooit gehoord van mensen die elkaar via een of andere website of fb-groep gevonden hadden. Maar ja, moet je dus wel dezelfde smaak en tegengestelde maten hebben.elsjeregen schreef: ↑04-02-2021 23:53Ik:-)
Ik heb een volle maat verschil tussen mijn voeten.
Dus altijd of een te grote of een te kleine schoen.
Of dubbel betalen en twee paar schoenen![]()
vrijdag 5 februari 2021 om 08:55
+1elsjeregen schreef: ↑04-02-2021 23:53Ik:-)
Ik heb een volle maat verschil tussen mijn voeten.
Dus altijd of een te grote of een te kleine schoen.
Of dubbel betalen en twee paar schoenen![]()
♡
vrijdag 5 februari 2021 om 15:34
Nog nooooooit last van gehad. Mensen die dat doen zijn nooit goed opgevoed of hebben nooit naar de huis/kinderarts geluisterd. (goed schoeisel is gewoon heel belangrijk voor je houding, ruggengraat, voetzolen, etc). Mijne koop ik juist net wat krapper omdat ze toch altijd uitlopen.
Do not go gentle into that good night, Old age should burn and rave at close of day; Rage, rage against the dying of the light.
vrijdag 5 februari 2021 om 15:45
PoeheRoamingZombie schreef: ↑05-02-2021 15:34Nog nooooooit last van gehad. Mensen die dat doen zijn nooit goed opgevoed of hebben nooit naar de huis/kinderarts geluisterd. (goed schoeisel is gewoon heel belangrijk voor je houding, ruggengraat, voetzolen, etc). Mijne koop ik juist net wat krapper omdat ze toch altijd uitlopen.
vrijdag 5 februari 2021 om 17:05
Kun je hamertenen door krijgen.
“Don’t look back – you’re not going that way.”
vrijdag 5 februari 2021 om 19:27
vrijdag 5 februari 2021 om 19:29
Schoenen lopen eigenlijk alleen uit in de breedte, niet in de lengte.RoamingZombie schreef: ↑05-02-2021 15:34Nog nooooooit last van gehad. Mensen die dat doen zijn nooit goed opgevoed of hebben nooit naar de huis/kinderarts geluisterd. (goed schoeisel is gewoon heel belangrijk voor je houding, ruggengraat, voetzolen, etc). Mijne koop ik juist net wat krapper omdat ze toch altijd uitlopen.