Te korte mouwen
donderdag 5 januari 2017 om 14:25
Ik baal, het gebeurt vrijwel altijd maar toch. Mouwen die te kort zijn. Bij een vestje ofzo vind ik het niet erg, maar ik was op zoek naar een jas. Maat 44 lijkt altijd dezelfde lengte mouwen te hebben als maat 36. Alsof je bij een maat groter alleen dikker wordt, en niet perse langer bent.
Inmiddels heb ik er een gevonden maar heeft iemand tips voor een merk waar de mouwen vaak lang zijn?
Inmiddels heb ik er een gevonden maar heeft iemand tips voor een merk waar de mouwen vaak lang zijn?
donderdag 5 januari 2017 om 14:29
donderdag 5 januari 2017 om 14:48
donderdag 5 januari 2017 om 14:51
quote:DG2015 schreef op 05 januari 2017 @ 14:33:
Heb ik ook. Inderdaad extra lange modellen uitzoeken. Niet alleen Asos, maar ook Next heeft tall in de collectie.
New Look ook. Al vind ik jassen online bestellen niet echt handig.
Next had wel een hele mooie in de collectie en misschien had ik het toch moeten proberen. Maar na zo veel mislukkingen heb ik het er niet op gewaagd.
Heb ik ook. Inderdaad extra lange modellen uitzoeken. Niet alleen Asos, maar ook Next heeft tall in de collectie.
New Look ook. Al vind ik jassen online bestellen niet echt handig.
Next had wel een hele mooie in de collectie en misschien had ik het toch moeten proberen. Maar na zo veel mislukkingen heb ik het er niet op gewaagd.
donderdag 5 januari 2017 om 15:17
Outdoor-merken kopen (arcteryx, Mammut, bergans, the north face) dan heb ik geen problemen, alle modemerken wel.
En wat me opviel tijdens m'n zwangerschap, positiekleding (shirts, vestjes, jassen) hebben ook langere mouwen.
Verder heel herkenbaar, ik heb maat 42/44, ik ben niet klein en dik, maar gewoon groot! (lang en iets breder in de schouders)
En wat me opviel tijdens m'n zwangerschap, positiekleding (shirts, vestjes, jassen) hebben ook langere mouwen.
Verder heel herkenbaar, ik heb maat 42/44, ik ben niet klein en dik, maar gewoon groot! (lang en iets breder in de schouders)