Mode & Beauty alle pijlers

Teleshop secret extions

12-10-2014 11:08 17 berichten
Ik weet het is fout opgeschreven. Maar wie heeft ze besteld!!! :-) ik ga ze bestellen. Ken je net als normaal haar wassen stijlen en krullen
Alle reacties Link kopieren
1 tip: trap er niet in.. Het valt altijd enorm tegen, prijs-kwaliteit verhouding is volledig uit balans, garantie is een loos begrip en jij blijft teleurgesteld achter.
Lijkt me prachtig. laat je een foto zien als je ze in hebt?
Mijn schoonmoeder en moeder hebben paar keer besteld. Dik tevreden geweest
quote:barbiee schreef op 12 oktober 2014 @ 11:31:

Mijn schoonmoeder en moeder hebben paar keer besteld. Dik tevreden geweestNou dan weten zij het toch.
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
En nu? Je hebt al ervaringsdeskundigen dus wat wil je?
Ruil hem in voor een ED! Veilig en warm. Dat is wat je nodig hebt!
Zou je her geld niet liever steken in persoonlijke ontwikkeling? Cursus Nederlands. Schrijfvaardigheid? Bereik je veel meer mee.
Ruil hem in voor een ED! Veilig en warm. Dat is wat je nodig hebt!
Binnen no time liggen ze (of goedkopere kopieën ervan) bij de blokker en op de markt
Je ziet het altijd. Het is net zoiets als pronken met een extra-wit, extra-regelmatig kunstgebit.
quote:blommit schreef op 12 oktober 2014 @ 12:08:

Je ziet het altijd. Het is net zoiets als pronken met een extra-wit, extra-regelmatig kunstgebit.Dat is niet waar. Ik ken twee mensen met extensions en je ziet het niet. Ze hebben het wel beide in een kapperszaak laten doen en niet besteld bij Tommy Teleshopping.
Dit is toch hetzelfde als een Flip-in hair?
Als iets je aandacht trekt zoals overdreven mooi haar dan is het menselijk oog er extra op gespinsd om de waarheid te ontdekken; vooral vrouwen zijn goed in ontmaskeren.
quote:Fame schreef op 12 oktober 2014 @ 11:52:

Zou je her geld niet liever steken in persoonlijke ontwikkeling? Cursus Nederlands. Schrijfvaardigheid? Bereik je veel meer mee.

Wow, die is geniepig. Ben het er wel mee eens.

Ik bedoel in het algemeen gesproken.
Fame please
Oldwood net een elastiek is het
Ja maar blokker kijkshop hebbben niet anders had ik daar gehaald
quote:barbiee schreef op 12 oktober 2014 @ 13:43:

Fame please

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven