Mode & Beauty alle pijlers

Thermae 2000 Valkenburg

01-09-2009 15:37 5 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik heb voor mijn verjaardag een dagtoegangsbon voor Thermae gekregen.

Nu is het niet echt naast de deur en willen we er een lekker weekendje van maken. 1 dagje thermen 1 dag winkelen in maastricht.

Wie weet nog een goede overnachtingslocatie daar in de buurt (ov-vriendelijk) en wat moeten we zeker niet missen in dit weekendje?
anoniem_70177 wijzigde dit bericht op 01-09-2009 15:38
Reden: te enthousiast
% gewijzigd
Ik vond die bom toch leuker
Tip voor een mooi hotel in Maastricht, vlakbij het station én het centrum klik
Wat leuk, ik zelf woon in heerlen en ga regelmatig naar thermae.

Eens even denken wat leuk is om te doen/zien.

Qua hotel zou ik gewoon even kijken op nachtjeweg.nl of je kan natuurlijk ook bij thermae overnachten.

Ik weet niet waar je van houd qua eten maar ginger in maastricht is erg lekker, aziatische keuken en een leuke prijs. Beluga next door is ook leuk als je culinair wilt gaan tegen een betaalbare prijs i.p.v. beluga.

hmm ik vind zelf het onze lieve vrouwenplein erg leuk op t terras (bij goed weer) en qua winkeltjes zijn er veel leuke boetiekjes bv: stijl maastricht achter het vleeshuis, zei verkoopt veel mooie scandinavische merken o.a. bruuns bazar, modstrom, mbym etc. op het st amorsplein zit kinsjasja geweldige schoenen! denk aan fred de la bretonniere, antinori en nog veel italiaanse merken, om te watertanden

ze hebben nog een winkel muchachas ook super, zei verkopen humanoid isabel marant etc.

Depeche heeft ook erg mooie kleding.

kortom maastricht heeft erg veel leuke boetiekjes, en niet te vergeten als je met je rug naar de bijenkorf staat de brug over te lopen, daar zit de wijk: wijck en daar hebben ze ook erg veel leuke boetiekjes

geniet ervan!
ik wil ook komende week naar thermae 2000, denk dat ik dan ook een hotelkamer erbij boek want de dag is zo om met de reistijd erbij. ik zie dat ze verschillende arrangementen, massages, behandelingen aanbieden, heeft iemand misschien ervaringen , aanraders? alvast bedankt!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven