Mode & Beauty alle pijlers

Thermo

11-10-2013 18:16 12 berichten
Alle reacties Link kopieren
Het wordt een strenge winter en ook al wordt het geen strenge winter, ik ben de laatste jaren een koukleum geworden.

En dus zweer ik bij thermo ondergoed, m'n hemdjes die ik nog overhad van een vakantie zijn aan vervanging toe. Maar jee! Wat is dat spul duur!!

Dragen jullie 's winters ook thermo ondergoed? En kopen jullie dan hema spul of de duurdere merken?
Zeeman, Action, Lidl allemaal net zo goed.
Icebreaker. Kost wat, maar dan heb je ook wat.
Ja die heb ik ook gezien en daar heb je verschillende diktes van. Maar dan weet ik nooit zo goed welke ik dan moet nemen..
Cranenbroek in Dongen, spotgoedkoop. Volgens iemand die het draagt is het ook nogeens van prima kwaliteit. Ik heb het snel warm dus ik draag het niet.
verba volant, scripta manent.
quote:sammie00 schreef op 11 oktober 2013 @ 18:48:

Ja die heb ik ook gezien en daar heb je verschillende diktes van. Maar dan weet ik nooit zo goed welke ik dan moet nemen..Als het gewoon voor in huis of in de stad is, kun je de dunste nemen. Die dikke gebruik ik bij outdooractiviteiten.
Draag de thermo leggings van de action altijd ipv aan maillot. Lekker warm en zitten ook nog eens lekker. Als het heel koud is, doe ik ze ook onder mijn broek en ook ik ben een echte koukleum ;)
Ik heb net een thermo-shirt en -broek gekocht bij Lidl. Heerlijk spul, en perfect pasvorm! Resp. 15 en 10 euro.

Ik vind de kwaliteit van dat Crivit-spul bij Lidl heel fijn. Dit was wintersport-wear.
Als je een koukleum bent dan neem je toch gewoon de warmste?
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
Zijn die shirtjes ook met een V-hals te krijgen? Zo'n thermo legging lijkt me wel wat. Zal volgende week eens bij de Action kijken (lidl zit helaas niet in de buurt).
Van icebreaker wel, die zijn met ronde hals, v hals en col verkrijgbaar. En verschillende diktes. Icebreaker spreekt mij aan omdat het wol is en geen synthetisch spul.
Ik draag ook de (zwarte) thermoleggings van Action. Heel goedkoop.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven