Mode & Beauty alle pijlers

Thermoshirt.

08-03-2015 10:38 23 berichten
Hoi, ik vroeg me af of er hier misschien mensen zijn die afgelopen winter dagelijks een thermoshirt hebben gedragen. Ik heb dit afgelopen winter telkens onder mijn normale kleding gedragen. Heeft een van jullie dat ook gedaan?
Alle reacties Link kopieren
Nee want het was helemaal niet zo koud.

Maar als jij dat graag doet nou prima toch,ik zal je niet raarder bekijken.

Vind het openen van tig van dit soort topics raarder dan het dragen van een thermoshirt.
Kom je nu wel terug in je eigen topic?

Soms vraag ik me af of het wel helemaal goed met je gaat trouwens. Heb je geen vriendinnen aan wie je al die tienduizend kledingvragen kunt stellen?
Een Thermoshirt????

Deze winter???

WAAROM?

Het is geen enkele dag echt koud geweest

Ik draag best wel eens een thermoshirt

Als ik op wintersport ben of zo

Maar zeker niet tijdens die kwakkelwintertjes hier in Nederland
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
Ik heb vaak een thermoshirt aan als ik naar mijn werk ga.

Het tocht nogal op mijn werkplek en de deur blijft ook vaak open staan.

Om dan niet meteen als een soort michelinmannetje te lijken trek ik ipv een dikke trui of vest dan

onder mijn jurk of shirt een thermoshirt aan.

Ik heb een hele fijne van de hema, lijkt een gewoon tshirt maar is heerlijk warm.
Want?
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
quote:Nouschi schreef op 08 maart 2015 @ 11:05:

Want?Ik vroeg me gewoon af wie dat verder hier nog doet.
Nee, niet iedere dag. Een keer of drie geloof ik.

Heb je wat aan dit antwoord?
quote: schreef op 08 maart 2015 @ 11:10:

[...]

Ik vroeg me gewoon af wie dat verder hier nog doet.Ah oké, nou bijna niemand dus
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Ja, want ik werk voornamelijk in de buitenlucht. Een jas is dan te warm maar met een thermoshirt onder je kleren gaat het prima. Thermobroek had ik ook aan.
Ja 2x

1 x bij fotoshoot terwijl het -5 was en 1x op vakantie waar het nog veel kouder was.
never a failure, always a lesson
Moet er niet aan denken maar ik heb het dan ook zelden koud, pas bij - 10 en oostenwind kracht 8. Ik heb wel twee van die dingen gekocht voor mijn moeder, die heeft het bij 25 graden nog koud maar ze is wel 91. Ze is er dolblij mee.
verba volant, scripta manent.
quote:parbleumondieu schreef op 08 maart 2015 @ 11:50:

Nee, niet iedere dag. Een keer of drie geloof ik.

Heb je wat aan dit antwoord?3x in de afgelopen winter in totaal dus?
Is dit onderzoek? Ik begin dit raar te vinden.
quote: schreef op 08 maart 2015 @ 12:07:

[...]

3x in de afgelopen winter in totaal dus?Dat bedoel ik ja.
quote: schreef op 08 maart 2015 @ 12:07:

[...]

3x in de afgelopen winter in totaal dus?

Wat maakt het uit?

Zij stapt misschien voor haar deur in de auto en hoeft niet op een tochtig perron te staan of 10 km te fietsen.
quote: schreef op 08 maart 2015 @ 11:10:

[...]

Ik vroeg me gewoon af wie dat verder hier nog doet.

In het kader van `gedeelde smart`?

Nee ik heb niet eens zo`n shirt.

Ik heb dit jaar nog niet mijn winterjas aangehad, het was zo warm dat ik het kon doen met mijn jas voor de herfst. Handschoenen niet gebruikt deze winter en sjaal alleen bij koude wind.

(maar ik lig ook nog onder mijn zomerdekbed, ik hoop dat je wat hebt aan het antwoord )
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
quote:vivapimpelmees schreef op 08 maart 2015 @ 12:10:

[...]

Wat maakt het uit?

Zij stapt misschien voor haar deur in de auto en hoeft niet op een tochtig perron te staan of 10 km te fietsen.Dat klopt! Maar dat had Marleen beter in haar onderzoekje erbij kunnen vragen.
Ik doe geen onderzoek hoor.
quote:Summerdance schreef op 08 maart 2015 @ 10:55:

Een Thermoshirt????

Deze winter???

WAAROM?

Ik werk heel vaak in een tochtige stal, dan is dat best lekker hoor zo'n thermoshirt Thermolaarzen heb ik ook. Én twee truien over elkaar aan (waarvan er eentje halverwege uit moet, hard werken hè, zo'n boerderij), én een overall. Past dat een beetje bij je 'style' Marleen?
quote: schreef op 08 maart 2015 @ 12:37:

Ik doe geen onderzoek hoor.

Ok, wat maakt het jou dan uit of ik in een tshirtje loop en een truitje of dat ik mijn skimuts op heb en een thermoshirt en een dikke trui aan heb?

Ik snap daar echt niets van.
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
Thermoshirts zijn toch wel het toppunt van stijlvolle kleding. Bij iedere modeshow afgelopen seizoen kwamen ze voorbij.

Iedere fashionista zou dat toch moeten weten. Beetje raar dat iemand doet voorkomen van mode / style te houden, maar dit niet eens weet.

En natuurlijk draag ik ze ook iedere dag, zelfs als het 20 graden is.

Je bent fashionista of niet.

Ik draag zelfs thermo panties! (Matthijssen, eat your heart out)

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven