Thermoshirt.
zondag 8 maart 2015 om 10:55
zondag 8 maart 2015 om 10:59
Ik heb vaak een thermoshirt aan als ik naar mijn werk ga.
Het tocht nogal op mijn werkplek en de deur blijft ook vaak open staan.
Om dan niet meteen als een soort michelinmannetje te lijken trek ik ipv een dikke trui of vest dan
onder mijn jurk of shirt een thermoshirt aan.
Ik heb een hele fijne van de hema, lijkt een gewoon tshirt maar is heerlijk warm.
Het tocht nogal op mijn werkplek en de deur blijft ook vaak open staan.
Om dan niet meteen als een soort michelinmannetje te lijken trek ik ipv een dikke trui of vest dan
onder mijn jurk of shirt een thermoshirt aan.
Ik heb een hele fijne van de hema, lijkt een gewoon tshirt maar is heerlijk warm.
zondag 8 maart 2015 om 12:01
zondag 8 maart 2015 om 12:23
quote: schreef op 08 maart 2015 @ 11:10:
[...]
Ik vroeg me gewoon af wie dat verder hier nog doet.
In het kader van `gedeelde smart`?
Nee ik heb niet eens zo`n shirt.
Ik heb dit jaar nog niet mijn winterjas aangehad, het was zo warm dat ik het kon doen met mijn jas voor de herfst. Handschoenen niet gebruikt deze winter en sjaal alleen bij koude wind.
(maar ik lig ook nog onder mijn zomerdekbed, ik hoop dat je wat hebt aan het antwoord )
[...]
Ik vroeg me gewoon af wie dat verder hier nog doet.
In het kader van `gedeelde smart`?
Nee ik heb niet eens zo`n shirt.
Ik heb dit jaar nog niet mijn winterjas aangehad, het was zo warm dat ik het kon doen met mijn jas voor de herfst. Handschoenen niet gebruikt deze winter en sjaal alleen bij koude wind.
(maar ik lig ook nog onder mijn zomerdekbed, ik hoop dat je wat hebt aan het antwoord )
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
zondag 8 maart 2015 om 12:31
zondag 8 maart 2015 om 21:21
quote:Summerdance schreef op 08 maart 2015 @ 10:55:
Een Thermoshirt????
Deze winter???
WAAROM?
Ik werk heel vaak in een tochtige stal, dan is dat best lekker hoor zo'n thermoshirt Thermolaarzen heb ik ook. Én twee truien over elkaar aan (waarvan er eentje halverwege uit moet, hard werken hè, zo'n boerderij), én een overall. Past dat een beetje bij je 'style' Marleen?
Een Thermoshirt????
Deze winter???
WAAROM?
Ik werk heel vaak in een tochtige stal, dan is dat best lekker hoor zo'n thermoshirt Thermolaarzen heb ik ook. Én twee truien over elkaar aan (waarvan er eentje halverwege uit moet, hard werken hè, zo'n boerderij), én een overall. Past dat een beetje bij je 'style' Marleen?
zondag 8 maart 2015 om 21:33
quote: schreef op 08 maart 2015 @ 12:37:
Ik doe geen onderzoek hoor.
Ok, wat maakt het jou dan uit of ik in een tshirtje loop en een truitje of dat ik mijn skimuts op heb en een thermoshirt en een dikke trui aan heb?
Ik snap daar echt niets van.
Ik doe geen onderzoek hoor.
Ok, wat maakt het jou dan uit of ik in een tshirtje loop en een truitje of dat ik mijn skimuts op heb en een thermoshirt en een dikke trui aan heb?
Ik snap daar echt niets van.
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven