Mode & Beauty alle pijlers

tijdelijk tattoo

19-01-2012 11:39 29 berichten
Alle reacties Link kopieren
hallo ik denk al een jaar na over een tattoo

het punt is dat ik van mezelf nogal wispelturig ben en er daarom er nog niet aan wil, maar ik vroeg me af of er andere oplosingen zijn voor

bijv een tijdelijk tatoo die dus langer blijf zitten dan een maand om te kijken of het bevalt en zo ik weet wel heel goed wat ik graag zau willen.Het punt is gezien mijn persoonlijkheid ik bang ben dat ik er spijt van krijg maar nu lijkt eentje die jaar of half jaar blijft zitten mij wel mooi , wie tips ?
Waar blijft de inkt van een tijdelijke tattoo? Plas je die uit? Of wordt het opgenomen in bepaalde cellen van je lichaam?
Mijn tante heeft 10 jaar geleden een tijdelijke tattoo laten zetten. Blijft 7 jaar zichtbaar mevrouw.

Tattoo is nog steeds duidelijk te zien niet eens vervaagd
Ik ken ook iemand die een tijdelijke tattoo heeft, maar die bleef veel langer zitten, maar dan vervaagd.

Ik wilde ook al heel lang een tattoo; heb net zo lang gewacht tot ik iets gevonden had wat echt wat voor mij betekende.
quote:daydream schreef op 19 januari 2012 @ 18:32:

Waar blijft de inkt van een tijdelijke tattoo? Plas je die uit? Of wordt het opgenomen in bepaalde cellen van je lichaam?Ja, in je hersencellen

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven