Mode & Beauty alle pijlers

tijdschrift te koop?

18-08-2012 19:19 21 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik geef morgen aan mijn nichtje een abonnement op een tijdschrift voor haar verjaardag, wil ze namelijk graag hebben.

Nu dacht ik net, om niet met lege handen te komen, om alvast 1 tijdschrift te kopen bij de supermarkt (abonnement gaat einde van de maand in)

Nu blijkt dus dat ze hem niet meer hebben, zul je altijd zien.

Nu mijn vraag.. Verkopen ze bij een tankstation tijdschriften? Heb er eigenlijk nooit op gelet.

Dat is dichterbij dan een supermarkt die morgen open is, dus evt rij ik wat verder..
En volgens mij plaats ik nu mijn berichtje in de verkeerde rubriek... Sorry zit niet op te letten!
Alleen bekende, weet niet welke je geeft?
Ja de meeste tankstations verkopen tijdschriften. Verder zou je ook station kunnen proberen, daar hebben ze vaak een Ako winkel en uitgebreid assortiment (weet niet waar je woont en wat voor tijdschrift je nodig hebt)
Ik geef de Tina
Ja hoor. Tankstation, AKO of iets soortgelijks...
Ah wat leuk! Die zullen ze in ieder geval op groter station wel verkopen (zou wel even openingstijd controleren)
Mooi ga ik daar morgen even kijken! Ben momenteel hoog zwanger (woensdag uitgerekend) dus heb weinig zin om overal heen te rijden met deze temperaturen :-)

Bedankt!
Heb je een station in de buurt, die heeft vast een groter assortiement.
Vriend is net naar de Shell en BP gereden, beide hadden ze em niet

Station is Rotterdam dichtbijzijnde maar dan is de supermarkt dichterbij, duimen dus dat ze em daar hebben morgen!
http://www.tina.nl/wp-con ... ia/bladerboekje/index.htm

Online kan ze er in bladeren.

Je kan natuurlijk een leuk kaartje maken met daarop de link en een paar prints of zo.

Op haar verjaardag heeft ze toch geen tijd om de Tina te lezen?
quote:Pumps_italiaans schreef op 18 augustus 2012 @ 19:59:

Op haar verjaardag heeft ze toch geen tijd om de Tina te lezen?

Dit vind ik een vreemde opmerking.

Je geeft een cadeau toch ook niet voor de dag zelf maar juist voor een later moment?!
Idd kanon!

'Ja hoi, gefeliciteerd! Ik wilde badspullies/nagellak/boek/dvd voor je kopen maar omdat je 25 man had uitgenodigd dacht ik, daar heb je toch geen tijd voor' :')
quote:blauwbloempje schreef op 18 augustus 2012 @ 20:33:

Idd kanon!

'Ja hoi, gefeliciteerd! Ik wilde badspullies/nagellak/boek/dvd voor je kopen maar omdat je 25 man had uitgenodigd dacht ik, daar heb je toch geen tijd voor' :')
Haha het is voor haar leuk iets in handen te krijgen natuurlijk. Ze wordt 10 dan verwacht je een cadeautje..
Elk klein hebbedingetje volstaat op die leeftijd en elk tankstation heeft ze. (mocht de Tina niet voorradig zijn)
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
Volgens mij hebben ze inderdaad op ieder station wel een Bruna o.i.d. waar ze zeker de Tina zullen hebben en die in ieder geval op zondag open zijn... Ook in de supermarkt.

Een tankstation komen waarschijnlijk te weinig 10-jarige om echt veel Tina's te verkopen ;)
Wat een reacties weer.

Zijn op zondag de supermarkten open?

De tankstations hadden niks. Daar was ze al geweest.

Nou, dan kan je ook gewoon iets leuk doen.

Maar dit is wel de pijler Mode & Beauty en niet de kinderafdeling.

Misschien krijg je daar meer intelligente oplossingen.

Op ieder NS station hebben ze een tijdschriftenkiosk als het goed is.

Maar @Gsleutel is iig wel slim. Er zijn maar weinig 10-jarigen klanten bij tankstations.

Het zou zelfs zo kunnen zijn dat bepaalde tijdschriften helemaal niet meer los verkocht worden, maar rij gewoon lekker verder. Succes en..... een fijne verjaardag voor het kind.
Als het de DOnald Duck is kan je het vergeten. Die is uitverkocht.
Ruil hem in voor een ED! Veilig en warm. Dat is wat je nodig hebt!
Oh, de Tina. Geen idee. Anders Tina Vakantieboek?
Ruil hem in voor een ED! Veilig en warm. Dat is wat je nodig hebt!
Gelukt! Bij de Albert Heijn xl!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven