Mode & Beauty alle pijlers

Tip voor superzachte benen!

08-01-2010 10:27 25 berichten
Alle reacties Link kopieren
Heb een kind van een jaar en gebruik altijd de weleda huid en haar shampoo (oranje tube ongeveer zeven euro).

Nu was mijn eigen scheerschuim op en dacht: ik probeer het gewoon. Benen met dat spul in gesmeerd, beetje water erbij natuurlijk en gewone scheermesjes van AH (eigen merk)

SUPERZACHTE benen als gevolg

Misschien goede tip voor anderen???
klinkt goed, zeker nu met dat droge wintervelletje!
Met Dove doucheschuim gaat het ook prima
Dus nu heb je shampoo gebruikt ipv scheerschuim. Maar scheerschuim is toch veel compacter? Shampoo spoelt/zakt er toch heel snel van af?

Ik gebruik 2-in-1 scheerschuim van het Kruidvat (mannen-afdeling). Ook erg lekker, zachte benen en kost geen drol.
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
Ik vind dit ook vrij compact hoe dan ook het blijft er gewoon prima opliggen.

Nog nooit zulke zachte beentjes gehad!!!
Ik gebruik eigenlijk altijd conditioner of zo, of gewoon douchegel. Kan me niet heugen wanneer ik voor het laatst scheerschuim gekocht heb.
Die gebruik ik ook Yette
Ik gebruik altijd conditioner om mijn benen te scheren en daar worden ze ook heerlijk zacht van.
If you want to tell people the truth, make them laugh, otherwise they`ll kill you
Voor mij ook nooit scheerschuim meer, ik ga voor Zwitsal zeep.

Zouden de scheerschuimmakers wel weten dat wij met z'n allen hun spul niet gebruiken?
Morrigan Crow, net zo leuk als Harry Potter.
Ik vind 7 euro wel vrij duur.
Ik gebruik gewoon doucheolie van de nivea.. mijn benen zijn ook superzacht..

1x in de zoveel tijd een keer scrubben werkt ook prima!

En ach, met dit weer kan ik toch niet zonder bodylotion, met vaseline intense rescue krijg ik ook een superzacht velletje..
Ik scheer me altijd met doucheschuim. Welke ik op dat moment ook maar heb. Werkt prima, en een stuk zachter dan scheerschuim. Scheerschuim stinkt ook zo.
ik scheer altijd zonder iets van schuim, gewoon tijdens het douchen

daarna insmeren met bodylotion van dove
Ik scheer ook altijd gewoon met doucheschuim, of met conditioner oid.
van cremespoeling krijg je ook echt hele zachte benen!

Maar het is wel wat duurder dan gewoon scheerschuim.
Ik scheer met scheerschuim, daarna een lichte scrub met olijf (Rituals) en daarna een foam (de blauwe ook Rituals) superzachte benen, en na het afdrogen bodycream (ook Rituals, zelfde lijn als scrub en foam) Oftewel, ik zweer bij Rituals.
quote:bosbloemen schreef op 08 januari 2010 @ 12:08:

Ik scheer met scheerschuim, daarna een lichte scrub met olijf (Rituals) en daarna een foam (de blauwe ook Rituals) superzachte benen, en na het afdrogen bodycream (ook Rituals, zelfde lijn als scrub en foam) Oftewel, ik zweer bij Rituals. Me too, Rituals is heeeeerlijk
quote:jip78 schreef op 08 januari 2010 @ 12:04:

ik scheer altijd zonder iets van schuim, gewoon tijdens het douchen

daarna insmeren met bodylotion van doveAu, doet dat geen pijn??
Gebruik ook nooit scheerschuim. Smeer de te scheren lichaamsonderdelen in met babyolie van Natusan en dan scheren maar. Snij mij ook nooit en het is nooit stroef.

Na het douchen smeer ik ook altijd mijn nog natte lijf in met babyolie, dan afdrogen en voilà, een superzacht lijf! En je hoeft niet te wachten totdat de bodylotion is ingetrokken
quote:Quinty schreef op 08 januari 2010 @ 12:41:

Gebruik ook nooit scheerschuim. Smeer de te scheren lichaamsonderdelen in met babyolie van Natusan en dan scheren maar. Snij mij ook nooit en het is nooit stroef.

Na het douchen smeer ik ook altijd mijn nog natte lijf in met babyolie, dan afdrogen en voilà, een superzacht lijf! En je hoeft niet te wachten totdat de bodylotion is ingetrokken Hé dat is een goede tip. Ik gebruik dat ook altijd na het douchen en voor het afdrogen (ideaal!) maar zal het ook eens proberen met scheren...
Krijg je dan geen vette handdoeken?
Ik gebruik gewoon scheerschuim en daarna scrubben met body scrub lemon/mint van Sabon. Daar krijg je pas zachte benen van zeg!! Doe het niet elke keer na het scheren, maar zo af en toe. Anders wordt het een beetje te duur. 20 Euro per pot scrub hihi.
quote:wolkje8 schreef op 06 maart 2010 @ 20:21:

Krijg je dan geen vette handdoeken?Beetje vet zullen ze wel worden. Maar die gaan toch meteen in de was bij mij. Enne, liever vette handdoeken dan vette kleding...
Scrub mijn benen eerst met een beetje bodyscrub van Sabon en dan zijn mijn benen echt superglad! Gebruik dus ook nooit scheerschuim. Ik doe overigens bijna driekwart jaar met een pot, dus dan valt het uiteindelijk wel mee met de prijs.
Vind t ook veel praktischer om te scheren met douchegel, conditioner of soms ook olie ja. Net wat voor handene is. Maar ik blijk geen (gekke) uitzondering gelukkig.

En soms aan het eind vd douche smeer ik me in met babyolie , gauw paar sec afspoelen met lauw water en afdrogen. Is niet heel vet meer dan, en scheelt bodylotion

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven