Mode & Beauty alle pijlers

Tips grotematenwinkels regio Eindhoven

11-09-2022 08:10 15 berichten
Alle reacties Link kopieren Quote
Binnenkort ga ik met een bekende die het niet breed heeft winkelen voor haar zelf.
Ik ga nog overleggen met haar over of er winkels zijn waar ze naar toe wil maar wil alvast wat ideeën op doen qua winkels.

Regio Eindhoven (mag eventueel ook wat verder weg zijn).
Grote maten. Zij is klein en ik schat dat ze ergens tussen de maat 46-50 zit.
Budget: rond de 400 euro maar mag evt. iets meer zijn.
Bedoeling is dat ze er wat basisstukken en evt wat schoenen voor kan kopen.
Hoeft geen Primark te zijn maar ook geen dure merkkleding.

Zij gaat zelf nooit shoppen dus heb het vermoeden dat ze qua winkelaanbod niet verder komt dan C&A (wat natuurlijk prima is) maar misschien heeft iemand nog andere ideeën.
Zoek eerst online doe je veel ideeën op.en kijk dan waar het te koop is .Doe ik voor mij zelf ook veel hoef ik niet zo lang te zoeken en blijft er tijd om misschien nog even ergens iets te drinken .als dat kan financieel .
Am ende wird alles gut.und wen es nicht gut ist .ist es nicht das ende .
Rebels curvy fashion in Oisterwijk is echt een hele leuke winkel, kijk ook maar eens op hun insta. Alleen met dit budget kom je daar niet heel ver mee, maar nu is er nog sale met korting tot 70% volgens mij. Dus als je snel gaat is de sale er hopelijk nog. Lijkt net zo’n verkooppraatje trouwens, ik heb niks met die winkel te maken hoor, vind het alleen een leuke winkel.
Paprika heeft soms ook leuke dingen, en M&S mode ook. Die laatste is ook niet zo duur.
Mr & Mrs XL in Valkenswaard.
In Gemert is de uitverkoop begonnen op 5 augustus.
https://www.instagram.com/p/Cg36T3Mjapc/

Verder:
Kijk naar kringloopwinkels met een uitgebreide kledingafdeling.
Durf te antwoorden: één van de leukste topics op het forum!
In Eindhoven Centrum;
Paprika
Ulla Pupken

En PriMark/Bijenkorf/Zara/H&M etc.

Woenselse Markt
KIK

Winkelcentrum Woensel
MS Mode
Norah

Sommige zullen niet verder gaan als 48 maar dat is een kwestie van passen.
Mix in goedkopere maar ook duurdere merken. Sale helaas net voorbij.
Maxims in Best. Grootste grote maten winkel van Nederland.
FFLO in Goirle. Nog niet zo lang geleden verhuisd naar groter pand.
Beiden ook winkels met erg fijne leuke eigenaar.
Maxim’s in Best. Verder Paprika. C&A heeft met goed zoeken soms ook wel leuke dingen. MS Mode.
Mango heeft ook zeer leuke kleding en ook plus size .
Am ende wird alles gut.und wen es nicht gut ist .ist es nicht das ende .
Bedankt voor alle tips, heb ze opgeschreven!
Kringloop gaat hem niet worden.
Iets drinken kan natuurlijk; we maken er een dagje uit van en dan laat ik haar niet drinken/lunch betalen.

Ga even kijken wat handig is qua aantal winkels.
Lente19251003- schreef:
11-09-2022 08:47
Rebels curvy fashion in Oisterwijk is echt een hele leuke winkel, kijk ook maar eens op hun insta. Alleen met dit budget kom je daar niet heel ver mee, maar nu is er nog sale met korting tot 70% volgens mij. Dus als je snel gaat is de sale er hopelijk nog. Lijkt net zo’n verkooppraatje trouwens, ik heb niks met die winkel te maken hoor, vind het alleen een leuke winkel.
Dankje. Het is geen heel strikt budget maar was ook niet van plan om het dubbele uit te geven. Het gaat er ook vooral om dat ze eens wat nieuws heeft en niet steeds hetzelfde hoeft aan te trekken.
Het is geen modepopje ofzo dus ik denk zelf wel dat er bijvoorbeeld 2 outfits voor te vinden moeten zijn.
wolkewitje schreef:
11-09-2022 08:51
Mr & Mrs XL in Valkenswaard.
Die is gestopt zie ik.
Lola Liza in Eindhoven verkoopt volgens mij t/m maat 48, XXL. H&M heeft vaak ook een plus size gedeelte maar dat valt vaak toch klein heb ik gehoord maar nu met de oversized trend...

En misschien Takko Fashion, zit niet in Eindhoven maar wel in de buurt.
TsumTsum schreef:
11-09-2022 11:57
Lola Liza in Eindhoven verkoopt volgens mij t/m maat 48, XXL. H&M heeft vaak ook een plus size gedeelte maar dat valt vaak toch klein heb ik gehoord maar nu met de oversized trend...

En misschien Takko Fashion, zit niet in Eindhoven maar wel in de buurt.
Lola Liza is gestopt in Eindhoven. Zit wel in België (koop er zelf weleens). Wel een goeie tip, al denk ik niet dat het smaak is.

Anonymous
Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn

Terug naar boven