Mode & Beauty alle pijlers

Tips nieuw epileerapparaat

01-12-2019 12:29 6 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ha dames,

Ik ben toe aan een nieuw epileerapparaat en zoek even wat tips & tricks. Ik heb al flink gegoogled en reviews gekeken maar ik kom er niet goed uit.

Ik heb nu al ruim 10 jaar een Braun, maar daarvan begint de motor het te begeven. Nu kijk ik naar een nieuwe, maar ik lees verschillende verhalen over wat nou het beste merk is: Philips of Braun. Ik wil iig een flink brede kop zodat het allemaal wat sneller gaat. Ik ben gezegend met dikke donkere haren, dus ik heb me er al bij neergelegd dat alle beloftes in de trant van: 4 weken gladde benen, sowieso niet op mij van toepassing zijn helaas. Ik onthaar nu iedere week en dat zal wel nodig blijven. Ik heb verder weinig interesse in allerlei scrub of massage opzetstukken, die gebruik ik toch niet. Simpel maar grondig moet ie dus zijn.

Welke hebben jullie en bevalt ie?

Kleine tip: ik ga echt voor een epileerapparaat en heb dus geen interesse om over te stappen naar andere vormen van ontharen....
Ik heb Philips. De mijne lijkt niet meer in de handel, maar zo’n soort model:

Afbeelding

Hoewel die van mij een wat breder bovenstuk lijkt te hebben. Ik doe er eigenlijk alleen mijn oksels mee. Beenhaar heb ik nauwelijks.

Edit: nee, ik heb deze, de SatinPerfect:

Afbeelding
Ik heb de Braun spik epil 9 had hiervoor een andere maar na 10 jaar was de accu gewoon op. Ik gebruik de scheerkop soms wel dus die heb ik verder gebruik ik eigenlijk ook niets. Toen ik de nieuwe had merkte ik hoe slecht de oude was geworden ;) ik denk eigenlijk zeker als je alleen het epileerdeel gebruikt dat het niet een enorm verschil is eigenlijk.
Vorig jaar eenzelfde topic geopend hier. Ben toen uitgekomen op silk epil 7 van Braun. Nog altijd heel erg blij mee! Pakt ook kleine en dunne haartjes. Ik doe mijn oksels en bikinilijn (onder de douche met gebruik Van scheergel voor beter gladheid) met een kleiner opzetstuk en de benen (droog) met de gehele breedte opzetstuk. Werkt echt heel fijn. Zit ook lampje op die vanzelf aan gaat en de accu doet t lang.
Heb m’n topic geupt voor je.
Hier ook Silk épil, volgens mij 9.
Ben er heel tevreden mee. Lekker brede kop voor mijn benen en mijn oksels doe ik onder de douche. Gewoon met douchegel trouwens, gaat prima.
Geen goedkope aanschaf, maar zeker zijn geld waard.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven