Tips om jonger te lijken
maandag 13 december 2010 om 16:55
maandag 13 december 2010 om 16:55
Het hangt er natuurlijk van af hoe oud je bent en hoe je eruit ziet (dik/dun/lang/kort etc.).
Ik vind een klassieke kledingstijl altijd bijdragen tot ouder lijken. Een goed passende, mooie jean (Levi's, Diesel, etc.) met een simpel shirt erop vind ik altijd erg leeftijd ongebonden. Kleurrijke sieraden e.d. kunnen het altijd opvrolijken.
Qua haar denk ik dat een half lang model het meeste leeftijdloos is, zoals bijvoorbeeld de bekende 'rachel' haarstijl. In ieder geval niet zo'n kortgeknipt 'helm' kapsel.
Met foundation, blush, oogpotlood en mascara kan je ook veel doen. De kunst is om het natuurlijk te houden, maar net de accenten te leggen op de goede plaatsen.
Ik vind een klassieke kledingstijl altijd bijdragen tot ouder lijken. Een goed passende, mooie jean (Levi's, Diesel, etc.) met een simpel shirt erop vind ik altijd erg leeftijd ongebonden. Kleurrijke sieraden e.d. kunnen het altijd opvrolijken.
Qua haar denk ik dat een half lang model het meeste leeftijdloos is, zoals bijvoorbeeld de bekende 'rachel' haarstijl. In ieder geval niet zo'n kortgeknipt 'helm' kapsel.
Met foundation, blush, oogpotlood en mascara kan je ook veel doen. De kunst is om het natuurlijk te houden, maar net de accenten te leggen op de goede plaatsen.
maandag 13 december 2010 om 16:58
maandag 13 december 2010 om 17:02
maandag 13 december 2010 om 17:06
Gebrek aan zon misschien? En anders al wat blush geprobeerd? Werkt voor mij wel, omdat ik nu heel bleek ben, met blush lijk ik net iets meer levend..
Als je heel gewaagd wilt doen kan je ook een felle kleur in je haar laten zetten, of highlights o.i.d. Maar dan moet je wel naar een echt goede kapper gaan.
Als je heel gewaagd wilt doen kan je ook een felle kleur in je haar laten zetten, of highlights o.i.d. Maar dan moet je wel naar een echt goede kapper gaan.
maandag 13 december 2010 om 17:11
maandag 13 december 2010 om 17:31
Scrubben is niet slecht, als je het maar niet dagelijks doet! Een keer per week kan wel volgens mij. Maar pin me er niet op vast want het is een van de voornemens die ik heb en nog niet doe.
Met de tips die zijn gegeven kun je er inderdaad wel frisser uit gaan zien, dus wellicht ook jonger. En goed slapen natuurlijk.
Met de tips die zijn gegeven kun je er inderdaad wel frisser uit gaan zien, dus wellicht ook jonger. En goed slapen natuurlijk.
maandag 13 december 2010 om 17:51
maandag 13 december 2010 om 18:17
Vrouwen die ouder worden hebben vaak kruinhaar dat dun is aan de uiteinden. Dat sprieterige is typisch een ouderdomsverschijnsel. Oplossing is het haar zo te laten knippen dat het voller lijkt aan de einden. In lagen dus.
Steil haar oogt jonger, glanzend haar ook.
De kleur die je had toen de 18 was zal je ook als je ouder wordt beter staan dan lichter of donkerder.
Steil haar oogt jonger, glanzend haar ook.
De kleur die je had toen de 18 was zal je ook als je ouder wordt beter staan dan lichter of donkerder.
maandag 13 december 2010 om 18:30
Zachte tinten make-up... bruin oogpotlood gebruiken, vooral niet pikzwart, en een lichte perzik-rozige blush, zelfde voor de lippen. Beetje highlighter aan de binnenkant van je ogen.. Als je een wenkbrauwpotlood gebruikt, dan liever een poeder, oogt een stuk zachter. Ik vind alle "harde" makeup kleuren ouder maken..
Ik vind een pony, en dan niet zo'n kaarsrechte maar meer een beetje schuin geknipt , ook vaak jonger maken, maar dat staat niet iedereen natuurlijk.
Ik vind een pony, en dan niet zo'n kaarsrechte maar meer een beetje schuin geknipt , ook vaak jonger maken, maar dat staat niet iedereen natuurlijk.