Mode & Beauty alle pijlers

Tips over haarverlenging

19-05-2012 07:59 10 berichten
Alle reacties Link kopieren
Momenteel heb ik een boblijn ongeveer 2-3 cm voorbij de kin. Ik mis mijn lange haar, vooral bij uitgaan, ..ect. Ik zou het tot de schouders willen verlengen, evt tijdelijk.

Clip in hair

Wie heeft ervaring met clip in hair (met vislijn geen klip)?

Voor mij is het belangrijk dat je het niet ziet, ook niet bij wind of wanneer je staat de dansen.

Kan dat geschikt zijn bij mijn haar lengte?

Wie weet een goede kapper die hiermee werkt, die e.a. kan knippen zodat het mooi valt?

Extensions

Wie heeft ervaring met extensions zowel positief als negatief?

Voor mij is het heel belangrijk dat het er naturel uit ziet en het eigen haar niet beschadigt.

Iemand tips over product en kapper?

Thanks alvast!
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
Ik heb extensions en als het waait dan zie je dat. Of je moet je haar in een staart doen. Wat ik dus ook doe.

Verder ziet het er zo natuurlijk uit dat mensen zich afvragen hoe lang ze me niet gezien hebben omdat mijn haar zo lang is geworden.

Ik heb Indian Gold extensions.
Ik had extentions maar het was helemaal niet mijn ding. Ik werd helemaal chagrijnig van het onderhoud er van.

Ik was geweldig blij dat ze er na een maand uit waren en ik gewoon weer met mijn vingers door mijn haren kon.

Ik heb ook de clip ons (met klipjes en ook die met elastiek) voor een korte tijdelijke oplossing ideaal. Je kan alleen niet alles met je haar wanneer je die dingen in hebt.
Wat kun je bijv niet doen? Volgens mij kun het met clip in alleen los dragen.
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
Is de flip in dan niks? Heeft je eigen haar ook niet van te lijden.

Voor die clip extensions moet je denk ik best wel handig zijn om het er mooi in te krijgen. Of door een vriendin erin laten zetten.
Ik denk inderdaad aan deze flip in:

http://www.youtube.com/watch?v=WPvJnC1bqKI

Iemand nog kapperstips?
Als je googeld op flip in hair extensions kappers,kan je misschien iets in je regio vinden. Ziet er mooi uit in het filmpje,vond die haatkleur ook erg mooi trouwens.
De flip in schijnt erg handig te zijn, maar heb hier geen ervaring mee. Wellicht een optie om te proberen? Bij veel kappers hier in de buurt kun je advies hierover krijgen en ze kopen!

In de afgelopen tien jaar hebben ik wel erg vaak extensions gehad, van losse wax extensions, micro ring extensions tot double hair matjes. Van deze drie opties vond ik de double hair het fijnst (balmain en Kondor hair). Puur omdat je geen plukjes hebt en het beter in je eigen haar blendeerd. Het enige nadeel was dat je niet alles met je haar kan doen. Ik moest met een staart hem bijvoorbeeld erg hoog of erg laag doen omdat een staart recht naar achteren niet mooi lukte. Ik droeg mijn haar vaak los in krullen en niemand die zag dat ik extensions droeg, ook niet in de wind!

Maar... als je je lange haar alleen mist bij uitgaan etc. zou ik dus meer informatie halen over zo'n flip in haarstuk!
Ik heb een Flip in! Ideaal

Als je de juiste kleur hebt zie je het niet

Ik draag hem wanneer ik zin heb

Ging straks zonnen, hup de Flip uit en straks er weer in

Heb hem nu een jaar en blijft supermooi
quote:shoppen schreef op 19 mei 2012 @ 17:41:

Ik heb een Flip in! Ideaal

Als je de juiste kleur hebt zie je het niet

Ik draag hem wanneer ik zin heb

Ging straks zonnen, hup de Flip uit en straks er weer in

Heb hem nu een jaar en blijft supermooiIk ben ontzettend nieuwsgierig naar jouw ervaringen. Krijgen je er geen hoofdpijn van? Daar ben ik zo bang voor!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven