Tips voor Amsterdam
zondag 23 oktober 2011 om 19:42
Lieve viva dames,
ik ga morgen en overmorgen naar Amsterdam. Hebben jullie nog winkeltips ? Voor zowel volwassenen als voor kinderen. Prullaria en kleding.
Aub niet van die high priced merkkleding winkels, daar wil ik nu juist een keer vanaf en lekker goedkoop en leuk shoppen
Weet iemand misschien ook het adres van de albert cuijp ?
Dankjewel !
ik ga morgen en overmorgen naar Amsterdam. Hebben jullie nog winkeltips ? Voor zowel volwassenen als voor kinderen. Prullaria en kleding.
Aub niet van die high priced merkkleding winkels, daar wil ik nu juist een keer vanaf en lekker goedkoop en leuk shoppen
Weet iemand misschien ook het adres van de albert cuijp ?
Dankjewel !
zondag 23 oktober 2011 om 19:56
quote:Des_ree schreef op 23 oktober 2011 @ 19:44:
Lekkere restaurantjes, en tips over het OV zijn ook meer dan welkom. Heb je ook in Amsterdam een chipkaart nodig ? Of kun je daar wel nog een kaartje kopen (speciaal toeristenkaartje ?)
Alleen Ov. Chipkaart. Ook voor toeristen. Is erg duur. Dus als je er zelf een hebt, meenemen.
Je opmerking vraag over de Albert Cuyp vind ik wel erg grappig. Ben je blond?
Lekkere restaurantjes, en tips over het OV zijn ook meer dan welkom. Heb je ook in Amsterdam een chipkaart nodig ? Of kun je daar wel nog een kaartje kopen (speciaal toeristenkaartje ?)
Alleen Ov. Chipkaart. Ook voor toeristen. Is erg duur. Dus als je er zelf een hebt, meenemen.
Je opmerking vraag over de Albert Cuyp vind ik wel erg grappig. Ben je blond?
zondag 23 oktober 2011 om 19:58
zondag 23 oktober 2011 om 20:01
http://www.cityzapper.nl/Amsterdam/shopping
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
zondag 23 oktober 2011 om 20:02
http://www.youropi.com/nl/amsterdam-11/winkelen
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
zondag 23 oktober 2011 om 20:56
quote:pinks schreef op 23 oktober 2011 @ 19:52:
Het adres van de Albert Cuyp??? De Albertcuypstraat!
Sorry TO, maar dit was echt te grappig!
De leukste plekjes zijn al genoemd, zie ik. 9 straatjes (wel beetje prijzig) en de Haarlemmerstraat zijn erg leuk! Zoek je ook nog een leuke plek om te lunchen?
Het adres van de Albert Cuyp??? De Albertcuypstraat!
Sorry TO, maar dit was echt te grappig!
De leukste plekjes zijn al genoemd, zie ik. 9 straatjes (wel beetje prijzig) en de Haarlemmerstraat zijn erg leuk! Zoek je ook nog een leuke plek om te lunchen?
I am surrounded by morons