Mode & Beauty alle pijlers

Tips voor snowboots

24-12-2022 22:15 21 berichten
Ik ben op zoek naar goede en vooral warme snowboots.
De huidige die ik hem zijn niet echt warm en nu we regelmatig naar winters gebied gaan ben ik op ziek naar nwe.
Maar welk merk is nu echt warm en sneeuwbestendig?
Ik zweer bij Sorel maar ik kom dan ook niet in Lapland of Canada in hartje winter. Verder dan Oostenrijk/Zwitserland gaan mijn avonturen in de winter niet.
Ik lees even mee want ik heb nieuwe nodig. Ik heb heerlijk warme van de ANWB alleen loop ik daarmee steeds mijn hielen kapot op de overgang van het plastic gedeelte en stof.
Alle reacties Link kopieren Quote
Ik heb al jaren snowboots van Olang, die ook de wintersportvakanties in Italië en Oostenrijk prima doorstaan tot nu toe. Ik kan met een pinnetje een anti-slip systeem naar voren halen, zodat ik goede grip heb op sneeuw en ijs.

Even een investering, maar ik heb heerlijk warme voeten en sta en loop stabiel ;-)
Hier de Adirondack van Ugg. Maar die zijn wel prijzig. Wat goedkoper zijn die van CMP en Kimberfeel. Allemaal wel fijne laarzen. Warm en waterdicht :)
lemoos2 schreef:
24-12-2022 22:24
Ik zweer bij Sorel maar ik kom dan ook niet in Lapland of Canada in hartje winter. Verder dan Oostenrijk/Zwitserland gaan mijn avonturen in de winter niet.
Sorel heeft wel heel veel verschillende snowboots (in ook verschill3nde prijsklassen), welke heb jij?
Irregular_Choice schreef:
24-12-2022 23:34
Hier de Adirondack van Ugg. Maar die zijn wel prijzig. Wat goedkoper zijn die van CMP en Kimberfeel. Allemaal wel fijne laarzen. Warm en waterdicht :)
Met uggs heb ik wel go3de ervari g, deze kende ik nog niet! Bedankt voor de tip
Titatoverbal schreef:
24-12-2022 23:38
Sorel heeft wel heel veel verschillende snowboots (in ook verschill3nde prijsklassen), welke heb jij?
De Carnival. De ‘binnenschoen’ van vilt is uitneembaar (en wasbaar). Heeft ook profielnoppen en heeft getapete naden (waterdicht).
Sorel! Of deze:

https://www.salomon.com/en-nl/shop-emea ... olor=46095
Ik ben een enorme koukleum, maar met de Sorel Caribou heb ik nooit koude voeten gehad. Ze zijn alleen niet geschikt om lang op te lopen, te lomp en te zwaar.
Tvp
Deze zijn IJsland / Lapland / Spitsbergen-proof :heart:

Afbeelding

Afbeelding
https://m.youtube.com/watch?v=JNcLk6snuw0
Omg die laatste zijn wel echt heel lelijk
Titatoverbal schreef:
25-12-2022 21:45
Omg die laatste zijn wel echt heel lelijk
En dat voor maar €200,- 😁
Ik heb leren Panamajack laarzen met een warme voering. Lopen top en warm genoeg.
Sorrel, altijd goed. Loopt ook prima.
Autopsies tonen onomstotelijk de injectieschade aan.
Irregular_Choice schreef:
25-12-2022 22:33
En dat voor maar €200,- 😁
Ja koopje
dannas schreef:
25-12-2022 23:08
Ik heb leren Panamajack laarzen met een warme voering. Lopen top en warm genoeg.
Leren laarzen en veel sneeuw is geen heel.handige combi.
Voor wie nog mee wil zoeken. Ik heb mijn oog nu op.deze laten vallen, maar een paar vinden in mt 40 of 41 lijkt ook schier onmogelijk #zucht

https://www.snowcountry.nl/23-sorel-tor ... yYQAvD_BwE
Titatoverbal schreef:
26-12-2022 19:45
Leren laarzen en veel sneeuw is geen heel.handige combi.
Invetten en het werkt prima. Bovendien loop je meestal op sneeuw en niet in sneeuw.

Anonymous
Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn

Terug naar boven