Mode & Beauty alle pijlers

TIps zelf rug insmeren

22-04-2011 12:35 21 berichten
Alle reacties Link kopieren
Het is weer zonnig en ik wil graag in de zon. Maar precies het gedeelte tussen mijn schouderbladen (dat zo mooi boven mijn hemdje uit komt) kan ik niet zelf insmeren met zonnebrand.

Heeft iemand tips? Ik heb wel zo'n rugborstel gezien voor onder de douche, maar het lijkt me niet dat zonnebrand het erg goed doet op zo'n ding.
Dan koop je toch een spray.
mijn moeder gebruikte daar een nieuwe lakroller voor!
Goh, misschien yoga gaan doen?

Ik ben rechsthandig, maar met mijn linker hand/arm kan ik er beter bij. Dan van onder af en veel oefenen dan lukt het na korte tijd wel. (Als je tenminste geen afwijking hebt....) Misschien dat proberen?
Wat een oplossing techniek haha

Misschien wat zonnebrand op een handdoek smeren en dan in elke hand een uiteinde en dan heen en weer halen op je rug?

Zonnebrand op de deurpost smeren en dan met je rug daar over wrijven?
Bij de buren aanbellen (leuke buurjongen even vergeten) vereist wat minder techniek. Anders neem je je zo'n klein mini-flesje mee in je handtas en onderweg....
Huh, wat vreemd. Ik kan echt bij elk plekje. Ben ik carrière als slangenmens misgelopen?
quote:techniek schreef op 22 april 2011 @ 12:41:

mijn moeder gebruikte daar een nieuwe lakroller voor!briljant!
quote:techniek schreef op 22 april 2011 @ 12:41:

mijn moeder gebruikte daar een nieuwe lakroller voor!...en volgens deze site http://winkel.verf24.nl/r ... /anza-lakroller-10-cm-p-3 heeft het nog andere voordelen, maar ik ben bang dat ze het toch over een deur hebben....
quote:lilalinda schreef op 22 april 2011 @ 12:49:

Huh, wat vreemd. Ik kan echt bij elk plekje. Ben ik carrière als slangenmens misgelopen?Jij niet alleen blijkbaar, ik heb er ook geen moeite mee

En ik ben een ontzettend stijf mens en ook absoluut niet lenig. Heb wel lange armen.

TO, ik heb ooit iets gelezen over een reep plastic uitknippen (uit een boodschappentas of zo) en daar zonnecrème op doen en dan over en weer wrijven op je rug als een handdoek, misschien is dat wat?
Met de bovenkant van je vingers kun je ook smeren

Spray?
Ik vind het idee van de lakroller echt briljant! Heb hier al jaren last van en ga deze tip zeker uitproberen!
Je hebt die rugborstels ook met een soort spons eraan i.p.v. borstelharen, dat moet toch gewoon werken met zonnebrand.
Hahahaha, de lakroller ik vind hem briljant!!
Eens kijken of je er wel aan kan met de achterkant van je hand en eventueel de creme daarop smeren!
Ik ben blij dat jullie 'm ook zo briljant vinden! Ik vond het ook zo slim gevonden van dat kleine moedertje van me!!!
Volgens mij is het best een groot probleem, want tijdens 'Het beste idee van Nederland' werden daar de meeste ideeën voor gedaan. Ideeën die voorbijkwamen: een sponsje op een steel, of een sponsje aan een lang stuk textiel, zodat je het als een handdoek langs je rug kon trekken. Misschien is een van die oplossingen ook een tip voor jou? Er zijn echte hulpjes te koop (vooral voor mensen met psoriasis e.d. bedacht), maar zonde om daar veel geld aan uit te geven.
Maar in de lakroller gaat minder crème in zitten. Dat smeert dus gladder. Een spons zuigt heel veel op als een soort van reservoir. Zo groot is het oppervlak van de rug niet. Ze kosten ook bijna niets. Volgens mij zijn er zelfs verschillende maten stelen waar ze op kunnen. Kan je zelfs als je in zo'n soort van harnas zit, je eigen benen doen. Goed
Een lakroller is niet duur nee.
Lakroller klinkt wel als een goed idee. Ik denk dat er zo veel zonnebrand in een handdoek wordt opgezogen en dat het dus niet op mijn rug komt.

En ik ben inderdaad een stijve hark. Maar na wat zwoegen kan ik met de achterkant van mijn hand precies alles besmeren (dat ik daar zelf niet op gekomen ben...)

Nu snel terug naar de zon (met ontblote bovenrug!)
Haha, wat een tip. Al zie ik mezelf nog niet zo snel op het strand in Spanje zitten met mijn lakroller;-). Maar voor thuis geen gek idee.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven