Mode & Beauty alle pijlers

Tk maxx rotterdam

22-05-2016 10:56 13 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik wil vanmiddag naar tk maxx in Rotterdam gaan. Wie kent de winkel en is het wat? Lees er verschillende verhalen over. Zijn er echt leuke koopjes van bekende merken te vinden?
Ik ben gisteren in die in Groningen geweest. Qua kleren vond ik het heel erg tegenvallen. De tassen vond ik wel leuk.
Ben er ooit in Londen geweest. Vooral veel rommel.
Ik weet niet of de winkels in Nederland anders zijn, maar in Engeland vind ik het niks. Veel rotzooi, je kunt nooit iets vinden als je het zoekt, en de merkkleding is outlet spul. Je kunt er vast aardig slagen als je door de troep heen kijkt maar het is geen winkel waar ik voor mijn lol heen zou gaan.

Sorry, ik klink wel erg negatief nu
Ik heb er in Duitsland wel hele leuke rompertjes kunnen kopen. Voor "volwassen" kleding vond ik het te rommelig.
Meningen verschillen. Een aantal van mijn vrienden vond het geweldig, ik vind het niet zo'n leuke winkel. Dus ga gewoon zelf even kijken wat je er van vindt.
Ik heb er jaren geleden in Londen altijd wel erg leuk kunnen slagen voor kinderkleding. Ik heb er oa Diesel, Levi's, Ralph Lauren en nog wat andere merken die ik niet meer weet kinderkleding gekocht. Zelf heb ik er af en toe ook wel wat leuks gekocht, maar dat was dan meer omdat ik daar toevallig tegenaan liep. Maar goed, ik kan in elke kledingzaak meestal wel iets leuks vinden, en ging er niet met een specifiek doel heen.
Am Yisrael Chai!
Ik ken alleen de TK Maxx in Duitsland, en ik ben er niet kapot van. Ik vind het een rommelige winkel en 80% van de kleding vind ik niet leuk. Voor die 10-20% leuke kleding moet je heel zoeken en dat zoeken moet maar net je hobby zijn (is de mijne niet). Ik loop er tegenwoordig eigenlijk nooit meer binnen, ik ken fijnere winkels. Maar ik ken anderen die er over roepen, dus het is heel persoonlijk.
Ik ken TK Maxx uit Duitsland en ik slaag er altijd

Voor kleding, kinderkleding, speelgoed. Ik vind de TK maxx waar wij altijd kwamen een heerlijke winkel. Maar goed, in die van Rotterdam ben ik nog niet geweest.
Ik ben in het filiaal in Rotterdam twee keer geweest.

Als je niet het type bent dat het soms leuk vind om 'goed' te zoeken tussen de rommel, dan zou ik er niet naartoe gaan.

De tassencollectie en het assortiment beautyproducten vond ik leuk. Soms lagen daar producten van buitenlandse merken die ik wel altijd wilde proberen maar normaliter hier in Nederland niet zo gauw kan kopen. Je moet denk ik geluk hebben dat jij er toevallig bent op het moment dat ze net nieuwe spullen in de winkel hebben gelegd.
You can breathe, you can blink, you can cry. Hell, you’re all gonna be doing that.
Ik woon in Duitsland en er zit eentje bij mij in de straat. Ik vind het geweldig en heb er echt goede dingen kunnen vinden. Maar er hangt ook een hoop troep. Dus niet elk bezoekje is een succes. Bij mij maakt dat niet uit want ik loop er soms even binnen bij het normale boodschappen doen. Als je speciaal naar een stad reist voor de TK Max is dat natuurlijk iets anders. Maar mijn Engelse collega's zijn er ook allemaal dol op.
Ben geweest. Vond de kleding niet heel veel bijzonders. Tassen En zonnebrillen daarin tegen, mooie dingen gezien. Heb alleen slippers en make up kwasten gekocht. Ben blij dat ik even geweest ben.
Heel leuk en weer eens wat anders dan de standaard winkels die wij in de grote steden kennen.
Girls compete with each other, women empower one another

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven