Mode & Beauty alle pijlers

Tregging zakt steeds af

03-02-2020 07:55 28 berichten
Alle reacties Link kopieren
In de sale een mooie leren tregging gekocht met elastiek bovenaan. Ondanks de goede maat zakt hij naar verloop van tijd toch af. Hij zit overal goed, niet te strak maar zeker niet te los. Heb er ook al een panty onder aangetrokken, dan duurt het afzakken wat langer maar uiteindelijk sta ik 'm toch weer op te hijsen. Helaas geen lusjes voor een riem. Wie heeft de gouden tip?
Niet, hij is toch te groot

of een keer te warm wassen?
Een andere elastiek er in laten zetten? Eventueel iets smaller laten maken? Als het echt leer is kan dit helaas niet bij elke coupeuse op de hoek.
geen goede pasvorm dus
Die dingen lopen altijd uit na het wassen.
(Ik neem aan dat je zo’n nep-leren broek hebt)
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
bretels?
Gaatje in de naad maken van de tunnel waar het elastiek door loopt, en dan een knoopje in het elastiek leggen? Zoals je een sportbroek vastknoopt zeg maar.
Los een riem er over. Niet ideaal, maar voor mij werkt het.
Kan alleen als je wat langs draagt maar strakke onderbroek erover
Een riem om doen en dan de rand met elastiek er overheen vouwen. Dan blijft hij hangen op de riem.

Moet je wel lange shirts dragen natuurlijk anders zie je het.
Blijf in jezelf geloven !
Leer wordt altijd wat ruimer. Ik zou em laten innemen bij de kleermaker. Ik had ooit het zelfde probleem en met een paar tientjes was het opgelost.
Bij mij zakt ook alles af dus dan moet ik gaan werken met een ceintuur of koord met strik wat vervelend is als je naar de wc moet.

Met leer is dat ook wel te verwachten want het rekt dan wel een beetje maar veert niet meteen terug in de oorspronkelijke vorm. Terwijl het rekt zoekt het het laagste punt op waar het vervolgens weer opfgerekt wordt. Daarna zakt het weer verder naar beneden.
En als het vuur gedoofd is komen er wolven
Heb ik ook altijd. Ik heb nauwelijks heupen. Misschien is dat bij jou ook het geval.
Of hij zit net te laag.
Riemlussen eraan (laten) maken en dragen met riem
Bretels zijn wel erg effectief.
En als het vuur gedoofd is komen er wolven
bretels, riemen, dat lijkt natuurlijk nergens op bij een legging.
is het woord miskoop al gevallen?
Als je er lange bovenkleding op aan hebt, trek je er nog een slip over aan.
En hij zakt niet meer af.
Superhuisvrouw schreef:
03-02-2020 09:48
Als je er lange bovenkleding op aan hebt, trek je er nog een slip over aan.
En hij zakt niet meer af.
Dit is toch geen porem? Ja, ik weet het. Je ziet het niet maar jezusju. Dit had ik aan als kleuter als mijn maillot afzakte.
Naadje van de elastiektunnel open tornen, het elastiek vervangen voor knoopsgatelastiek en een knoop erbij naaien zodat je het elastiek strakker kan trekken wanneer nodig.

En anders met ductape om je middel plakken :mrgreen:
De term: "help" in caps-lock als topic-titel is over het algemeen omgekeerd evenredig aan de ernst van het betreffende probleem.
Lady_Day schreef:
03-02-2020 10:20
Dit is toch geen porem? Ja, ik weet het. Je ziet het niet maar jezusju. Dit had ik aan als kleuter als mijn maillot afzakte.
Doe ik nog steeds bij panty’s.

Qua beenlengte heb ik een grote maat nodig maar qua omvang niet. En ik heb panty’s heel snel stuk dus speciale panty’s met lange benen vind ik het geld niet waard.
De term: "help" in caps-lock als topic-titel is over het algemeen omgekeerd evenredig aan de ernst van het betreffende probleem.
Lady_Day schreef:
03-02-2020 10:20
Maar het zakt niet af . Het werkt .👍
Een leren tregging met een onderbroek eroverheen? Serieus?
suzyqfive schreef:
03-02-2020 10:25
Doe ik nog steeds bij panty’s.

Qua beenlengte heb ik een grote maat nodig maar qua omvang niet. En ik heb panty’s heel snel stuk dus speciale panty’s met lange benen vind ik het geld niet waard.
Om die reden draag ik hold ups. Ben je van het hele gezeur af. Een onderbroek over de panty is echt het aller a-sexiest wat je kunt dragen. Ook al ziet niemand het, ik wil mezelf ook gewoon sexy voelen.
Superhuisvrouw schreef:
03-02-2020 12:01
Maar het zakt niet af . Het werkt .👍
Nee, het zakt niet af maar de broek van de man met wie je op date bent zakt er wel van af als hij dat ziet! Echt, niet doen t.o.
De tip van het knoopsgaten elastiek erin zetten is wel de beste die ik tot nu toe heb gelezen. Dat zou ik proberen.
Sylphide75 schreef:
03-02-2020 13:13
Nee, het zakt niet af maar de broek van de man met wie je op date bent zakt er wel van af als hij dat ziet! :rofl:

Gaat ze op date dan? Lees ik nergens. Als je steeds je broek omhoog moet hijsen en je kruis tussen de benen hangt is ook geen kijk.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven