Mode & Beauty alle pijlers

Trendkleur nagellak

09-06-2013 21:09 26 berichten
Alle reacties Link kopieren
Wat is de meest trendy kleur nagellak op dit moment of welke kleur gaat het worden ?
Pastel of neon denk ik...
bah nagellak
Zomerse nagels met felgekleurde nagellak

De nagellak kleuren voor zomer 2013 zijn: oranje, felroze, rood, zeegroen en blauw. De tegentrend is: grijs en taupe tinten. Verder hoef je niet meer voor lange nagels te sparen. Kort en recht is de trend

Fel gelakte nagels en hoogglans benen

Vooral voor de teennagels zijn fel gekleurde nagellakjes deze zomer een must. Kleuren als oranje, felroze, zeegroen en blauw zijn de trend. De nagels moeten perfect gelakt zijn en glanzen dat het een lust is. Een hoogglans beschermlaag (top coat) is daarom een aanrader. Verder wil de trend dat ook de benen glanzen. Vervang je lichaamscrème door een body olie met lichtreflecterende deeltjes. Benen en voeten zijn deze zomer blikvangers! Lees hieronder verder.

Perfect gemanicuurde handen

Natuurlijk vergen ook de handen de nodige aandacht. Je kunt felgelakte teennagels combineren met zacht getinte vingernagels als bleekroze of beige. Ook grijs en taupe tinten zijn deze zomer in de mode. En natuurlijk staat het je vrij om je tenen en vingers qua nagellak met elkaar te matchen.

Multi color nagels

Een andere trend die we deze zomer vaak zien (en die we ook op de catwalks tegenkwamen) is om elke vinger- of teennagel een ander (vrolijk) kleurtje tegen. Wissel blauw, roze, geel en groen met elkaar af voor een multicolor effect. Bij Vivienne Westwood zagen we zelfs dat per nagel verschillende kleuren met elkaar werden gecombineerd. De lak was er een soort opgeklad en de verschillende kleurtjes vormden tezamen kleine kunstwerkjes. Soms zelfs hadden de modellen hele kunstwerkjes op hun nagels. De make-up voor deze show moet uren hebben geduurd!

Niet meer sparen voor lange nagels

Lange en puntige nagels zijn uit de mode. De trend voor zomer 2013 is korte en rechte nagels. Heerlijk en bevrijdend. Nooit meer met je vijl naar het strand
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
http://modelprofile.nl/nagellak-trends-zomer-2013/
http://www.elle.nl/beauty ... merse-nagellaktrends-2013
Bedankt !

Zeegroen heb ik al voorbij zien komen. Maar met blauw kan je alle kanten op: lichtblauw ? Turkoise ? Donker bijna zwart blauw ?
Ligt het aan mij dat ik gewoon op mijn nagels smeer wat ik mooi vind en wat bij mijn kleding past?
quote:Mevrouwdekees schreef op 09 juni 2013 @ 21:59:

Ligt het aan mij dat ik gewoon op mijn nagels smeer wat ik mooi vind en wat bij mijn kleding past?Durfal.
Zeg maar Spijker.
Nee, gewoon doen natuurlijk !

Maar ik heb een hele tijd een wit randje gelakt en hoor steeds dat dat echt niet meer kan ? Nu wil ik 1 kleur en was wel benieuwd wat de kleuren worden.
Donkerrood!!
Ja donkerrood bijna zwart/bruin vind ik ook erg mooi
Ik heb nu op dit moment goud kleurige teennagels en op mijn vingers zit blank met heel iets een rozig kleurtje. Maar morgen lak ik ze groen. Zeegroen.

Eigenlijk ben ik totaal niet op de hoogte van wat in is en wat niet. Als ik rond kijk naar wat er allemaal op de met name teennagels gesmeerd word dan komen eigenlijk alle kleuren wel voorbij.
Ik zie dat ik per ongeluk hip ben met mijn door mijn dochter in knalroze gelakte teennagels. Sjee, heb ik me daar opeens bijna spijt dat mijn vingernagels tot verboden terrein waren. Haar keuze was roze, oranje, geel, groen en blauw. En op mijn andere hand dezelfde kleuren in omgekeerde volgorde.

Ik zal haar morgen zeggen dat als ze geel vervangt voor rood, het wel mag.
Oh ik had even verder moeten lezen: bij kleurwisseling staat geel er wel tussen.

Arme dochter, wil ze van mij een hippe moeder maken, mág het niet.
Witte nagels zijn ook 'hip'.

Pastel kleuren, de 'milky' kleuren, dus heeeel licht roze, heeeeel licht blauw etc

Vergeet je accent nagel niet! (Ringvinger in een contrasterende kleur of knal kleur , dus lichtblauwe nagels, donkerblauwe ringvinger. Glitters op je ringvinger mag ook)

Ik heb momenteel witte nagels met een knal roze texture lak van Zoya op m'n ringvinger. Erg mooi
Internagelaktisch
quote:Spijk-er schreef op 09 juni 2013 @ 22:04:

[...]

Durfal.

Ik ben een boefje.

Met wansmaak op gebied van nagellak, dus momenteel heb ik zuurstokroze teennagels. Nog erger, ik heb vooral roze teennagels omdat ik de kleurnaam Pinky and the brain niet kon weerstaan.

En voor de liefhebbers van paars-bruin-bijnazwart: Vino Tinto!

quote:Mevrouwdekees schreef op 09 juni 2013 @ 21:59:

Ligt het aan mij dat ik gewoon op mijn nagels smeer wat ik mooi vind en wat bij mijn kleding past?Nou ik vind het niet kunnen. Beetje doen wat je zelf leuk vindt, tssss, hoe kom je erbij
Mevrouwdekees, pinky and the brain van catrice? Die heb ik ook, leuke kleur :D
Internagelaktisch
Catrice heeft leuke kleurtjes, maar de nagellak is echt troep. Binnen een dag eigenlijk al niet mooi meer en stukjes eraf.

De nagellak van Maybelline heb ik ontdekt en is echt geweldig. Maandag erop en vandaag er pas afgehaald. En eigenlijk kon het nog wel.
Niks mis met catrice hoor, ik heb zo ongeveer elke kleur , lak m'n nagels 2x per week en eigenlijk hoeft het dan nog niet maar doe ik het omdat ik het wil.

Kan makkelijk 5/6 dagen met m'n catrice lakje doen. Goede topcoat is belangrijk.
Internagelaktisch
Ik gebruik Topcoat van de Hema ?
Ik heb een topcoat van catrice, better than gel nails ofzo? Weet t ff niet. Werkt als een trein
Internagelaktisch
Nr 14 van de Hema! :-) Mooie kleur, die vaak uitverkocht is...
Op dit moment zijn mijn nagels mintgroen, en lange nagels zijn uit de mode??

Lekker dan, ben juist trots op mijn lange nagels mijn haar is flut, maar heb de mooiste nagels.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven