Mode & Beauty alle pijlers

trui van gerry weber ouderwets?

08-11-2014 00:18 44 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi dames,

Ik ben al een tijdje opzoek naar een leuke trui met glitters en/of pailletten. Nu heb ik een leuke gezien van het merk gerry weber. Vriendin van me vindt de trui een beter ouderwets. Dus ik wil graag jullie mening hierover

Ik ben trouwens 23 jaar

Dit is de trui: http://m.debijenkorf.nl/g ... u=241911160700000&query=#[img]http:// http://m.debijenkorf.nl/g ... u=241911160700000&query=#[/img]
citroentje1990 wijzigde dit bericht op 08-11-2014 00:19
Reden: niet volledig
% gewijzigd

Voor 23 vind ik 'm te saai. En die prijs
Dankje😆
Persoonlijk niet mijn smaak, maar vind de trui niet ouderwets, ligt er ook beetje aan waar je het op draagt denk ik, maar kan vind ik prima voor iemand van 23. Belangrijkste is dat jij hem zelf mooi vind toch?!
Zo'n oversized trui kan ook hartstikke hip zijn.

Ik vind deze alleen niet zo leuk eerlijk gezegd. Voor 95 euro al helemaal niet.

Voor een paar euro koop je zo'n trui trouwens bij de kringloopwinkel. Of bij een vintagewinkel als je geen zin om te speuren in de kring, dan niet voor een paar euro, maar ook niet voor 95.
Graag gedaan, ik kreeg 'm niet groter helaas.
Ik vind hem niet ouderwets.

Ook niet bijzonder mooi en dat hij bijna 100 euro kost zie je er ook niet aan af.

Ik zou nog even verder zoeken als ik jou was.
Grotere foto:

Ik vind het een leuke trui. Gerry Weber is ook een goed merk.
I'm a long long way from home
Offtopic: Soleil, hoe heb je 'm groter gekregen?
Nee het is geen oudbollige trui .
Normaal gesproken vind ik Gerry Weber nogal oubollig.

Mijn moeder van 80 plus draagt het.

Deze trui valt met echt heel erg mee, hij is best leuk eigenlijk.

Niet echt heel trendy, die pailletjes waren vorig jaar mode.

Maar hij is natuurlijk veel en veel te duur, ik zou even verder zoeken voor iets soortgelijks.
quote:nachtvlinder1977 schreef op 08 november 2014 @ 00:35:

Offtopic: Soleil, hoe heb je 'm groter gekregen?Even geklikt op de afbeelding die links op de pagina stond. Die werd vergroot en daar kon ik zo de eigenschappen kopiëren en hier plakken.
quote:koiboi schreef op 08 november 2014 @ 00:35:

Ik vind het een leuke trui. Gerry Weber is ook een goed merk.

Dat wel, het gaat ook lang mee.

Ze hebben veel truttige dingen in hun collectie, maar ook dingen waarvan je nooit zou raden dat het van GW komt. Daar hangen er een paar van in mijn kast en die blijven erg mooi.
Leuke trui en de prijs valt wel mee vind ik.
Eens met de vriendin. Te saai. Eigenlijk voor iedere leeftijd maar zeker voor een jonge blom. Maar als jij die trui mooi vindt... Kijk eens op de markt, hangen vaak van dit soort truien in dezelfde kleurstelling voor een tientje. Kun je er nog een leuke faux leather jegging/ tregging bij kopen.
Te saai ben ik het niet mee eens. Hij is deels zwart met glitters en deels grijs. Het hoeft ook weer geen kermis te worden toch? Ik hou wel van saai in de zin van simpel, maar dan moet het stijlvol zijn en dat is deze trui niet. Hij is een beetje nietszeggend eigenlijk. En hij oogt goedkoop.
Ik vind het model, zo ver als je dat kan zien op de foto's wel leuk, kan prima bij 23 jaar en zeker niet ouderwets, maar ik vind dat grijs-zwarte zo lelijk, als het nou een effen trui was geweest. Ik zou er ook geen 95 euro voor geven
Dat merk hing bij ons in de Bijenkorf altijd bij de oudere dames sectie, een no go area voor mij en op de een of andere manier moet ik altijd aan Marianne Weber denken als ik dat merk zie. Dat doet ook niet veel goed . Die trui vind ik wel erg leuk, ik zou 'm combineren met zo'n leatherlook broek en enkellaarsjes met hakken.
Voor dat geld zijn er denk ik leukere truien te koop. Vind m niet onaardig. Plus dat ik zou moeten zien hoe die jou staat.
Am ende wird alles gut.und wen es nicht gut ist .ist es nicht das ende .
Best aardige trui, maar 100¤ ervoor betalen!? Nee.
De Wet van Wuiles: hoe langer de OP, hoe kleiner de kans op een duurzame relatie.
Leuk met en skinny of tregging.

Er kleeft een beetje een nette (oudere) dames sfeer aan Gerry Weber. Maar goed niemand zit de hele tijd in je nek naar het merk te kijken.
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
Persoonlijk vind ik het geen mooie trui, niet mijn smaak, maar oubollig vind ik hem nou ook weer niet! Geen "typische Gerry Weber" kleding dus Als jij hem leuk vindt en het geld er voor over hebt, gewoon doen!!
Hoezo te saai?! Ik (25) vind hem juist vrij frivool eigenlijk

TO ik vind 'm wel leuk maar duur! Hebben ze niet een lookalike bij de Zara oid?
Koop een vintage trui! Daar zitten ook genoeg soortgelijke truien tussen. Ben je hooguit een tientje, twintig euro kwijt. Met wat geluk zelfs veel minder.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven