Mode & Beauty alle pijlers

tuniekje comi-tips

09-05-2011 17:07 23 berichten
hoe kan ik dit tuniekje leuk combineren zonder er (alle respect voor de zwangeren onder ons...) uit te zien alsof ik 6 maanden zwanger ben??

(zie plaatje van tegucienz, vreselijk zitten klooien maar lukt niet)
Kun je de link niet gewoon plakken? Of liever nog een plaatje?

Ik ga dit echt niet allemaal overtypen.
hihi vlinder, ik ben nog aan het klooien om het plaatje hier te krijgen. monument.....
Alle reacties Link kopieren
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Hmmmmmmmm, onzichtbaar plaatje......

Je kunt met je linkermuisknop op de link gaan staan en kiezen voor " afbeelding bekijken " .

Missp; een strakke witte broek eronder.
Het is maat 34? Dan lijkt het me sterk dat je er zwanger in gaat lijken!
die van mij is maat 36. ja toch wel, hij is bovenaan strak, tot onder de borsten zeg maar. vanaf daar is die best wel wijd.

heb al met een riem zitten klooien, maar lukt niet zo goed
Tsja, zo is het model nou eenmaal; zowel zwangeren als niet zwangeren kunnen hem aan.

Een riem is geen potje hoor, bij dit model. Of je moet die riem ook onder je borsten doen........
Ik ben bijna 6 maanden zwanger en ik denk zomaar dat je je er niet druk over hoeft te maken....

Strakke witte broek, wit topje met spaghettibandjes en loeihoge hakken (vooral die laatste lijken erg onzwanger).
Eigenlijk vind ik het wel zonde dat je met maat 36 zo'n ding aandoet trouwens (mijn man noemt zo'n tuniek een tietenbengel trouwens). Meestal dragen vrouwen die een buikje willen verbergen zoiets, lijkt me niet nodig met maat 36.
Ik ben het met vlinder eens, zolang je er iets straks onder doet en er hoge hakken bij draagt lijk je volgens mij niet zwanger.
bianca; geen potje???????

ja is idd. wel een beetje zonde zeker omdat ik van boven

het smalste ben. mjah iets in je kast hebben wat je nooit draagt vind ik ook wel weer zonde.....
quote:Missphoebe schreef op 09 mei 2011 @ 17:27:

bianca; geen potje???????

..Geen gezicht, betekent dat.
quote:Missphoebe schreef op 09 mei 2011 @ 17:27:

ja is idd. wel een beetje zonde zeker omdat ik van boven

het smalste ben. mjah iets in je kast hebben wat je nooit draagt vind ik ook wel weer zonde.....Weg ermee!! Waarom zou je iets aantrekken, wat je lelijker in wordt??
Missphoebe, ik denk dat deze het mooist staat aan een kledinghanger bij de kringloop...

Tuniekjes vind ik echt iets voor de wat stevigere dames, vanaf pak hem beet maat 42 (en ik ben zelf een ranke 46, dus beledig hopelijk niemand) Dat ze uberhaupt worden gemaakt in die maat vind ik al raar eigenlijk...
Ik vind hem wel leuk hoor, op een strakke broek inderdaad. En waarom zouden slanke dames geen tuniekjes dragen? Ze staan dan juist lekker fladderig.
.
Witte hotpants er onder en sandalen met hoge hakken.

Met maat 36 kan dat best.
Skinny jeans! Pittige hakken!
Never look down on anybody, unless you're helping them Up.
Misschien een strak wikkelvestje erover?
tanneke:

thanks voor jullie reacties! het wordt morgen niet erg warm en ik moet werken. het wordt met skinny en waarschijnlijk met halfhoge laarsjes of mn cowboy-punt laarzen. hoge pumps kan ik jammer genoeg niet op lopen.

misschien doe ik er toch wel een riempje over, kijk morgen wel ff of het leuk staat...... anyway, thanks!
Spijkerminirokje.
Dan valt het hele rokje toch weg? Een tuniek is juist wat langer. Zou er idd een witte skinny onder doen met mooie pumps ofzo. En geen riempje, daarmee haal je het model eruit en das niet de bedoeling lijkt me.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven