uggs sneakers
dinsdag 20 mei 2014 om 19:35
Hoe zitten die? En zit daar ook wol in? Volgens internet wel, maar dat is toch super warm 's zomers?
En ik weet niet meer welke forummer er hier helemaal gek was van Toms, die zijn toch helemaal niet stevig?
Ikhebgebrekaannieuweschoenen, maar ik heb zulke lastige voeten. En ik wil niet wéér terug naar All stars.
En ik weet niet meer welke forummer er hier helemaal gek was van Toms, die zijn toch helemaal niet stevig?
Ikhebgebrekaannieuweschoenen, maar ik heb zulke lastige voeten. En ik wil niet wéér terug naar All stars.
dinsdag 20 mei 2014 om 19:38
Omdat er wol in zit isoleren ze, dus komt er ook geen warmte bij als je er met koude voeten ingaat. Ik draag mijn uggs ook wel eens in de zomer (wat vriend vreselijk vindt, hij vindt ze al zo lelijk maar dit kan écht niet haha).
En anders kan ik je palladiums aanraden! Lopen heerlijk en zijn in allemaal leuke kleuren.
En anders kan ik je palladiums aanraden! Lopen heerlijk en zijn in allemaal leuke kleuren.
dinsdag 20 mei 2014 om 21:03
Ik heb de evera uggs. Er zit alleen bij je hiel en tong wat wol, merk je niks van. Ik heb ook een paar cayha uggs, zelfde verhaal
En ik ben weg van Toms, weet niet of je mij bedoeld geven idd weinig steun, maar zitten gewoon heerlijk! Zijn van die lekkere inschieters en zijn ideaal in de zomer. Geen zweetvoeten en heb er nooit last van qua drukplekken of bij de hiel ofzo.
En ik ben weg van Toms, weet niet of je mij bedoeld geven idd weinig steun, maar zitten gewoon heerlijk! Zijn van die lekkere inschieters en zijn ideaal in de zomer. Geen zweetvoeten en heb er nooit last van qua drukplekken of bij de hiel ofzo.
dinsdag 20 mei 2014 om 21:05
Op www.uggaustralia.nl staat de evera trouwens en staat er een plaatje bij vanaf boven. Daarin zie je dat stukje wol zitten bij de hiel. Staat er ook bij trouwens, dat het alleen daar en op de tong zit
woensdag 21 mei 2014 om 06:33