Uitgenodigd voor Mylene party: kwaliteit vd spullen
maandag 30 juni 2008 om 12:44
Hoi allen, via een vriendin ben ik uitgenodigd om een Mylene-party te bezoeken, omdat haar vriendin dat als bijverdienste doet. Ik vroeg me af of jullie dat merk kennen en wat voor kwaliteit het is? Ik wil best een mascara kopen ofzo om iemand een plezier te doen maar als het troep blijkt te zijn vind ik dat weer zonde.
Voor de duidelijkheid: wat ik vind van dit soort party's in het algemeen en van de voor- en nadelen voor de dames die die feestjes geven staat terzijde, ik ben alleen benieuwd of iemand weet wat ik me van de kwaliteit moet voorstellen...
Voor de duidelijkheid: wat ik vind van dit soort party's in het algemeen en van de voor- en nadelen voor de dames die die feestjes geven staat terzijde, ik ben alleen benieuwd of iemand weet wat ik me van de kwaliteit moet voorstellen...

maandag 30 juni 2008 om 13:07
maandag 30 juni 2008 om 13:08
quote:mylenevalerie schreef op 30 juni 2008 @ 13:07:
Ik heb er niets mee te maken hoor , weet niet eens wat een Mylene-party is.
De rest mag hier wel eens een borrel komen drinken met een hapje hoor hahahaha, maar bovenstaande ben ik niet.Oee, hou ik je aan (vooral de hapjes lijken me een goed plan )
Ik heb er niets mee te maken hoor , weet niet eens wat een Mylene-party is.
De rest mag hier wel eens een borrel komen drinken met een hapje hoor hahahaha, maar bovenstaande ben ik niet.Oee, hou ik je aan (vooral de hapjes lijken me een goed plan )
maandag 30 juni 2008 om 13:14
ik ben al vaak op zo'n party geweest en meestal bleef er dan ook wel iets aan mijn vingers plakken. Ik persoonlijk ben niet weg van de gezichtsproducten,make-up etc maar ze hebben al jaren een fles bolero badschuim en DIE is dan wel weer erg lekker!
Nadeel van zoiets vind ik altijd het wachten tot het binnen is,als ik een lekker geurtje zie/ruik wil ik het natuurlijk meteen kunnen betalen en meenemen. Maar een avondje gezellig smeren met vanalles en zo is toch ook wel leuk
Nadeel van zoiets vind ik altijd het wachten tot het binnen is,als ik een lekker geurtje zie/ruik wil ik het natuurlijk meteen kunnen betalen en meenemen. Maar een avondje gezellig smeren met vanalles en zo is toch ook wel leuk

maandag 30 juni 2008 om 13:24
quote:T- rex schreef op 30 juni 2008 @ 13:15:
Wie dacht er bij het openen van dit topic wel aan make-up
MV misschien kan je "het gezicht" worden van Mylene
ga alvast maar oefenen op een slogan als "... omdat je het waard bent!"
Wie dacht er bij het openen van dit topic wel aan make-up
MV misschien kan je "het gezicht" worden van Mylene
ga alvast maar oefenen op een slogan als "... omdat je het waard bent!"
Als je tot je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven.
woensdag 2 juli 2008 om 14:23
Ik ben net naar een Mylene party geweest (en ga er in september zelf eentje geven).
Ik vind sommige dingen wel leuk. Ze hebben een heerlijke doucheschuim en ik zweer bij hun voetbalsem (heerlijk, om vlak voor het slapen gaan, mijn pootjes in te smeren);
Maar er zit ook best wel eens rommel bij hoor. Zoals bij alles.
Ik vond het in elk geval erg gezellig. Hoop vriendinnen bij elkaar.
Ik vind sommige dingen wel leuk. Ze hebben een heerlijke doucheschuim en ik zweer bij hun voetbalsem (heerlijk, om vlak voor het slapen gaan, mijn pootjes in te smeren);
Maar er zit ook best wel eens rommel bij hoor. Zoals bij alles.
Ik vond het in elk geval erg gezellig. Hoop vriendinnen bij elkaar.
woensdag 2 juli 2008 om 14:54
Heb zelf ook een paar producten van Mylene die ik erg fijn vind (de bodyscrub, het rozen badschuim etc) De cremes voor het gezicht vind ik zelf niet fijn, maar over de lichaamsproduchten ben ik altijd erg tevreden. Ook de ogenschaduw vind ik fijn, de mascara en oogpotloodjes absoluut niet.
Veel plezier!
Veel plezier!
donderdag 3 juli 2008 om 11:58
De nertsolie is een super product. Dat gebruik ik bij puistjes, ontstekingen, schaafwondjes, droge huid, droog haar, tegen littekens, om mijn nagels mee in te smeren, voor dochterlelies oorbellengaatjes, bij lichte verbrandingen (zon, strijkijzer) en zo zijn er nog wat toepassingen die ik niet ken, moet je even navragen.
De producten waar de nertsolie inzit vind ik dan weer niks, mijn haar werd een bosje droog stro van de shampoo, en de voetbalsem vind ik ook niks, maar is persoonlijk, mijn moeder is er weg van. De make-up is niet super en naar mijn idee te duur, maar er is wel een mooie eyeliner die als een lippenstift werkt, maar dan natuurlijk heel dun.
Een vriendin zweert bij de dennenbadschuim, een drupje in een emmer water en de hele badkamer is schoon (.....), en een ander vindt de body boter helemaal goed, over de bruin-zonder-zon zijn de meesten niet zo tevreden.
Je mag alles uitproberen als het goed is, en je vindt vast spul waar je blij van wordt.
De producten waar de nertsolie inzit vind ik dan weer niks, mijn haar werd een bosje droog stro van de shampoo, en de voetbalsem vind ik ook niks, maar is persoonlijk, mijn moeder is er weg van. De make-up is niet super en naar mijn idee te duur, maar er is wel een mooie eyeliner die als een lippenstift werkt, maar dan natuurlijk heel dun.
Een vriendin zweert bij de dennenbadschuim, een drupje in een emmer water en de hele badkamer is schoon (.....), en een ander vindt de body boter helemaal goed, over de bruin-zonder-zon zijn de meesten niet zo tevreden.
Je mag alles uitproberen als het goed is, en je vindt vast spul waar je blij van wordt.