Mode & Beauty alle pijlers

Uitgroei, wat nu?

25-06-2017 15:26 8 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo allemaal,

Ik heb 2 jaar geleden voor het eerst blonde highlights in m'n haar laten zetten. Hierbij heeft de kapper ook een kleurenspoeling gebruikt. Dit heb ik hierna nog een keer gedaan en toen was ik het beu. Ik wilde m'n eigen haarkleur weer terug en ik besloot dus om het uit te laten groeien. Dit heeft natuurlijk tijd nodig en veroorzaakt uitgroei. Alleen ben ik nu niet echt niet meer tevreden met mijn haar. Van boven is mijn haar donkerblond (mijn eigen haarkleur) en van onder is het blond. Wat moet ik doen om het weer mooi te krijgen? Wat adviseren jullie?

Liefs,
naar de kapper en het onderste deel laten bijkleuren in je eigen haar.
Lowlights of eigen kleur terug verven bij de kapper.
Net doen of het een balayage is. Helemaal hip & happening en jij hebt het nu gratis en voor niets. :proud:
Sometimes, I hear my voice, and it's been here, silent all these years (Tori Amos)
een donkerblonde kleurspoeling kopen en die vanaf je uitgroei aanbrengen, om de zoveel weken herhalen
Lorem Ipsum
Naar de kapper en terug verven in eigen haarkleur , of thuis om de 6 weken een donkere spoeling erover heen zetten. Omdat de onderste gedeelte blond is zal de kleur sneller terug lopen. Vooral nu in de zomer.
Afknippen.
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
Heel je haar kleuren in een kleur dat het dichtst bij je natuurlijke haarkleur ligt, natuurlijk.
Veritas vos liberabit

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven