Ulla Popken gids Juli 2016
woensdag 6 juli 2016 om 18:54
Blz 124 van de net in de brievenbus ontvangen Ulla Popken gids Juli 2016
Leuke comfortbeha in zwart/wit slechts 29.99 euro,wil deze bestellen in cup F zie ik dat ze nu tot er met cup L hebben (normaal alleen beha's tot er met cup G)
Opeens zit ik van de bijna grootste cupmaat op de middelste.
Ik kijk naar onderen en vind mijn borsten opeens een stuk kleiner dan voorheen:-))
Wie van jullie krijgt ook elke maand deze gids van Ulla Popken ?
Hoe vind je de spullen die er in staan?
Ik moet zeggen dat ik hun comfortbeha's heerlijk vind zitten en dat voor 29.99 euro
Hiervoor had ik beha's van Prima Donna,veel duurder maar toch bevallen ze me minder dan de goedekopere van Ulla..
Verder koop ik er de nachtkleding maar verder bijna nooit wat,vind de pasvorm van de kleding niet zo.
Broeken koop ik altijd van het merk Twister,zitten zo heerlijk
En de rest bij bij Exelle of Yoek vanwege hun collectie waarvan altijd wat van mijn smaak bij zit.
Heb jij ook de favoriete adresjes?
In de Ulla van deze maand stond trouwens Marte die mee heeft gedaan aan het programma House Rules Holland van SBS6,ze heeft dat programma toen gewonnen samen met Dirk!
Leuke comfortbeha in zwart/wit slechts 29.99 euro,wil deze bestellen in cup F zie ik dat ze nu tot er met cup L hebben (normaal alleen beha's tot er met cup G)
Opeens zit ik van de bijna grootste cupmaat op de middelste.
Ik kijk naar onderen en vind mijn borsten opeens een stuk kleiner dan voorheen:-))
Wie van jullie krijgt ook elke maand deze gids van Ulla Popken ?
Hoe vind je de spullen die er in staan?
Ik moet zeggen dat ik hun comfortbeha's heerlijk vind zitten en dat voor 29.99 euro
Hiervoor had ik beha's van Prima Donna,veel duurder maar toch bevallen ze me minder dan de goedekopere van Ulla..
Verder koop ik er de nachtkleding maar verder bijna nooit wat,vind de pasvorm van de kleding niet zo.
Broeken koop ik altijd van het merk Twister,zitten zo heerlijk
En de rest bij bij Exelle of Yoek vanwege hun collectie waarvan altijd wat van mijn smaak bij zit.
Heb jij ook de favoriete adresjes?
In de Ulla van deze maand stond trouwens Marte die mee heeft gedaan aan het programma House Rules Holland van SBS6,ze heeft dat programma toen gewonnen samen met Dirk!
woensdag 6 juli 2016 om 19:42
woensdag 6 juli 2016 om 19:59
quote:GeorgetteDansLeTabak schreef op 06 juli 2016 @ 19:03:
Ulla vind ik echt een heel suf merk. A la Gerry Weber. Not my cup of tea.
Gerry heeft soms leuke dingen vind ik.
Ulla vind ik niks.
Mijn favoriet is de WE. Verder koop ik bij Only, Steps en wat er op mijn pad komt. Ik vond de Promiss ook vaak leuk. Helaas bestaat die niet meer.
Ulla vind ik echt een heel suf merk. A la Gerry Weber. Not my cup of tea.
Gerry heeft soms leuke dingen vind ik.
Ulla vind ik niks.
Mijn favoriet is de WE. Verder koop ik bij Only, Steps en wat er op mijn pad komt. Ik vond de Promiss ook vaak leuk. Helaas bestaat die niet meer.