Mode & Beauty alle pijlers

Vaginaverf

19-02-2010 13:35 30 berichten
Alle reacties Link kopieren
Weten ze nou echt niet meer wat ze van gekkigheid moeten verzinnen??

(en opeens krijg ik van die aardappelstempelvisioenen... )

Speciale verf moet vagina rozer kleuren

Uitgegeven: 18 februari 2010 11:31

Laatst gewijzigd: 18 februari 2010 12:08

AMSTERDAM – My New Pink Button heet de verf die de vagina moet voorzien van een ‘frisse roze kleur’. Het product zou ontwikkeld zijn door een wat oudere vrouw die moeite zou hebben met het verouderingsproces van haar genitaliën.

© ANPDat meldt het Belgische Nina donderdag.

De verf wordt aangeboden in vier verschillende tinten die vernoemd zijn naar grootse filmsterren als Marilyn (lichtgekleurd, voor beginners), Bettie (feestvariant), Audrey (voor wie echt durft) en Ginger (voor donkere dames).

Risico

Geheel zonder risico is het niet: in de gebruiksaanwijzing is althans te lezen dat het mogelijk ongemakken kan veroorzaken. Nina vraagt zich bovendien af wat de noodzaak is van My New Pink Button.

“Hoeveel vrouwen zouden al hebben nagedacht of hun vagina de juiste tint roze is? Om over het aantal mannen nog maar te zwijgen”, aldus het tijdschrift. “Hoeveel vrouwen zouden zelfs doorhebben dat het mogelijk is dat de kleur van je vagina verandert met ouder worden of na een bevalling?”

Verf of geen verf, vagina’s lijken niet te kunnen ontsnappen aan verjongings- en verfraaiingstrends. Zo waren er al sjablonen voor figuurscheren, speciale haarverf voor het vrouwelijke geslachtsdeel en operaties die de vagina strakker maken.
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
Dan krijgt vingerverven ineens een heel nieuwe dimensie
Ook als je naast me ligt, je gezicht opnieuw het mooiste blijkt te zijn
het moet niet gekker worden ..... ik ga voor groen
Dit is de allereerste keer dat ik nadenk over de kleur van mijn doos. Wat een onzin is dit.
Doortje
We maken een grapje toch?
1 april toch hoop ik.
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
quote:xDoortjex schreef op 19 februari 2010 @ 13:38:

Dan krijgt vingerverven ineens een heel nieuwe dimensie
Hihi, is dit serieus?

Als je nou de workshop G-spot en spuitend klaarkomen volgt. Daarna van sloerie tot sexsgodin en als puntje op de i verf je je doos roze. Nou dan kan het niet meer stuk toch. Wil je het helemaal afmaken dan gebruik je een scheersjabloon. Misschien een idee voor de vrouw van skip?
quote:soepkip1982 schreef op 19 februari 2010 @ 13:47:

Hihi, is dit serieus?

Als je nou de workshop G-spot en spuitend klaarkomen volgt. Daarna van sloerie tot sexsgodin en als puntje op de i verf je je doos roze. Nou dan kan het niet meer stuk toch. Wil je het helemaal afmaken dan gebruik je een scheersjabloon. Mischien een idee voor de vrouw van skip.

Hihi, is dit serieus?

Als je nou de workshop G-spot en spuitend klaarkomen volgt. Daarna van sloerie tot sexsgodin en als puntje op de i verf je je doos roze. Nou dan kan het niet meer stuk toch. Wil je het helemaal afmaken dan gebruik je een scheersjabloon. Misschien een idee voor de vrouw van skip?
Geinig, hoor.
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
quote:himalaya schreef op 19 februari 2010 @ 13:35:

De verf wordt aangeboden in vier verschillende tinten die vernoemd zijn naar grootse filmsterren als Marilyn (lichtgekleurd, voor beginners), Bettie (feestvariant), Audrey (voor wie echt durft) en Ginger (voor donkere dames).:

De vrouw die dit bedacht heeft, is al niet helemaal lekker, laat staan de firma die de verf ontwikkeld heeft en de consument die haar doos er daadwerkelijk mee gaat kleuren!

Hihi, is dit serieus?

Als je nou de workshop G-spot en spuitend klaarkomen volgt. Daarna van sloerie tot sexsgodin en als puntje op de i verf je je doos roze. Nou dan kan het niet meer stuk toch. Wil je het helemaal afmaken dan gebruik je een scheersjabloon. Misschien een idee voor de vrouw van skip?Of misschien moet Skip zelf zijn zaakje mooi roze verven, zodat zijn vrouw misschien weer meer zin krijgt.
Is er geen lichtgevende variant?
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
leuk hoor, ik ga ook voor gonorroe groen. Werkt ook meteen heel goed als anti-conceptie, geen hond wil daar nog in. NOu ja misschien honden wel maar dat mag niet meer toch?

Pfff idiots!
quote:blijfgewoonbianca schreef op 19 februari 2010 @ 13:53:

Is er geen lichtgevende variant?Ook leuk, glow-in-the-dark-poes
Wel flauw dat ze alleen roze hebben. Blauw of groen leek mij wel wat.

My god, wat is dit nu weer? Ik vraag me af of mannen dit soort "problemen" ook hebben. Of bestaat er naast de vagina-verf ook al zoiets als penis-paint? Of ballen-blusher?
quote:blijfgewoonbianca schreef op 19 februari 2010 @ 13:53:

Is er geen lichtgevende variant?

en varianten met smaakjes graag.

Hmm, jammer dat het net ná Valentijnsdag gepresenteerd wordt
BGB altijd handig voor de klunzige man, zo ziet ie tenminste waar ie heen moet
Dus wie morgenochtend een man op straat ziet lopen met een roze gezicht weet wat 'ie gedaan heeft.....
Ja en als je je man ziet met een fuchsia piemel weet je ook dat er iets niet klopt als je zelf die rotzooi niet gebruikt hebt. Dit biedt perspectieven!
You have got to be kidding me!!!

hhmmm.. Limegroen zou wel mooi bij het nieuwe dekbedovertrek staan..
We ask ourselves, 'Who am I to be brilliant, gorgeous, talented, fabulous?' Actually,who are you not to be?
Wahahahahahaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa........!

Oh, wat errug!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven