Had je geen last van een opgeblazen buik door je menstruatie of heb je toevallig prikkelbaar darm syndroom?
This is not kosher!
Anoniem_183374
woensdag 4 december 2013 om 21:29
Een jurkje voor mezelf en een hele stapel shirts voor vriend. Voor mezelf is het soms S soms M dus dat dat jurkje te klein is daar kom ik nog wel uit. Maar voor hem had ik dus allemaal shirts in maat L en eentje in XL en alleen die laatste zat echt goed. Nu zit mijn andere S/M kleding prima (maar ik hou wel van ruimvallende modellen....) dus vandaar dat mijn hoop gevestigd was op het klein vallen van WE
Anoniem_183374
woensdag 4 december 2013 om 21:30
Nee wellhello. Nja ik was tot gisteren wel ongesteld. Het is niet dat ik een blubberbuik heb maar ik heb wel spekjes zeg maar....en die kon je stuk voor stuk tellen in dat jurkje....auw.
Bij mij valt het ook groot. Misschien ligt het aan t model? Heb daar wel bij sommige jurkjes of vesten dat mn borsten er echt uitspringen zeg maar. Niet heel charmant
En dan heb ik ook nog eens vorige week mijn sportschool abonnement opgezegd omdat ik 30 euro pm wel zonde vond voor een plek waar je nooit naartoe gaat
Anoniem_183374
woensdag 4 december 2013 om 21:34
Ik heb hier net medegedeeld dat het viva tribunaal geoordeeld heeft dat het niet aan WE ligt. Hij greep weer naar de choco nootjes en keek me aan van "jij met je forum"
Ik vind de blouses voor mannen wel krap bij mijn vriend!
Anoniem_182030
woensdag 4 december 2013 om 21:43
Ik vind de maten van de WE ook heel klein vallen maar ik pas dan ook net in de XLtjes
Anoniem_63812a849aae7
woensdag 4 december 2013 om 21:50
bij mijn vriend vind ik de overhemden ook wat klein vallen.. dus daar is het excuus voor je vriend (en ben blij dat ik niet als enige een vriend heb die bij het woord 'viva-forum' zijn wenkbrauwen optrekt )
Wat ik zelf soms heb is dat het aan de stof ligt, de WE heeft wel eens jurkjes die erg tekenen zodat je elk.. welvaartsrolletje ziet.. helaas. Corrigerend onderjurkje misschien?
Bij de WE pas ik niet eens in een grote maat, terwijl ik, helaas, 18 kg ben afgevallen en veel te weinig weeg.
Anoniem_152767
woensdag 4 december 2013 om 22:06
Ik vind de maten van de WE wel erg wisselen hoor. Ben wel eens met een 40 en een 34 naar huis gegaan op dezelfde dag.
Anoniem_183374
woensdag 4 december 2013 om 22:13
Corrigerende onderkleding heb ik trauma's van. Ik heb eens 45 min erover gedaan om het ding weer uit te krijgen haha.
Anoniem_63812a849aae7
woensdag 4 december 2013 om 22:36
haha, zal meteen toegeven dat ik ook geen fan ben! Heb zo'n ding in huis maar die is alleen voor bruiloften etc, want afgezien van het feit dat ik me een rollade voel als ik het draag vind ik het ook nog eens een crime om aan- en uit te trekken :s
quote:matroesjka_ schreef op 04 december 2013 @ 21:32:
En dan heb ik ook nog eens vorige week mijn sportschool abonnement opgezegd omdat ik 30 euro pm wel zonde vond voor een plek waar je nooit naartoe gaat Ik denk dat de sportschool hier achter zit!