Mode & Beauty alle pijlers

van geel naar asblond... hoe?

16-07-2010 18:44 31 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik kom net van de kapper vandaan. Ze hebben het gehighlight maar ik had geen zin om nog eens 23,95 te betalen voor de verf dus mijn vraag is. Hoe krijg ik mijn haar mooi asblond zoals op het plaatje.

Ik heb nog een toner met een blauw-violette basis maar ben bang dat het wit wordt ipv asblond. Iemand tips? Alvast bedankt.

Zo moet het worden

Waarom ga je niet gewoon naar de kapper?
Everytime you make a typo, the errorists win.
Het model op de foto in de OP is asblond met bruine lowlights.

Dit kun je thuis nooit zo krijgen. Naar de kapper dus!
quote:Bergje65 schreef op 22 juli 2010 @ 12:16:

Het model op de foto in de OP is asblond met bruine lowlights.

Dit kun je thuis nooit zo krijgen. Naar de kapper dus!

Het hoeft ook niet precies zoals op het plaatje. Ik heb al highlights dus het wordt sowieso gemeleerd.

En naar de kapper? Ik ga geen vermogen betalen want ik zal naar een goeie kapper moeten gaan want de doorsnee kapper kan dit gewoon niet (is mijn ervaring). Dus ik zoek het zelf wel uit. Deze kleur is toch ook goed uitgepakt met die toner die ik zelf heb besteld?

Nu ben ik dus aan het wachten op het andere goedje voor asblond. Ben heel benieuwd. Ik laat jullie het resultaat nog zien!
zilvershampoo haalt ook de gele gloed ervanaf..het is wel maar tijdelijk, maar misschien een optie?
tnx kiwi, tot op zekere hoogte werkt zilvershampoo wel idd, maar het is al opgelost met een toner. :-). Heb net zilvershampoo gekocht trouwens hehe
oke, gelukkig..tip laat het niet te lang erin zitten...dan word krijg je zo'n paarse gloed wat mensen met grijs haar wel vaker hebben..

(ja, ik spreek uit ervaring gaat er wel weer uit hoor..

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven