Veranderende opvatting?
maandag 17 mei 2021 om 12:01
Ik zag gisteren een tv-programma van zo'n 15 jaar geleden terug en het viel me op dat veel hippe, goed geklede dames van die transparante siliconen BH-bandjes droegen onder een hemdje/jurkje. Laatst viel me dat ook al op toen ik oude vakantiefoto's terugzag.
Voor mijn gevoel worden die transparante bandjes nu als nogal goedkoop of een beetje ordinair gezien. Klopt het dat dit nu als een flater wordt gezien en dat dit is omgeslagen of was dit altijd al een beetje fout?
Ik vraag het mede omdat ik het misschien zelf als noodgreep voor onder een jurkje (grote boezem) zou willen gebruiken.
Voor mijn gevoel worden die transparante bandjes nu als nogal goedkoop of een beetje ordinair gezien. Klopt het dat dit nu als een flater wordt gezien en dat dit is omgeslagen of was dit altijd al een beetje fout?
Ik vraag het mede omdat ik het misschien zelf als noodgreep voor onder een jurkje (grote boezem) zou willen gebruiken.
maandag 17 mei 2021 om 12:02
ik vond het toen niks en nu nog. Ik zou er juist eerder voor kiezen om je bandjes dan maar wel te laten zien, maar kies dan wel voor een BH in de juiste kleur en met bijv. bijzonder bandjes.
Bij wat voor top wil je dit dragen? Een halter? strapless?
Bij wat voor top wil je dit dragen? Een halter? strapless?
guppekop wijzigde dit bericht op 17-05-2021 12:03
76.95% gewijzigd
maandag 17 mei 2021 om 12:09
maandag 17 mei 2021 om 13:08
maandag 17 mei 2021 om 13:36
Volgens mij waren die bandjes een reactie op dat veel meiden toen spaghettibandshirtjes droegen en toen zag je (de horror) ineens de BH-bandjes.
Enfin, toen vond ik ze lelijk en nu nog steeds. En dat plastic was zweterig. Voor mij is het of ik draag iets waarbij er geen bandjes te zien zijn of het boeit mij niet dat ze wel te zien zijn. Als iemand er dan commentaar op heeft (waarom uberhaupt??):
Maar de smaak verandert door de tijd. Dat is heeeeel normaal.
Als klagen telde als werk, dan had mijn ex zich ook moeiteloos een Mercedes kunnen veroorloven.
maandag 17 mei 2021 om 13:39
strapless is al heel snel niet mooi. Kijk een willekeurige aflevering van say yes to the dress, en de 1 na de andere bruid, denkt dat strapless een goed idee is. En het is maar een enkeling gegeven om er mooi mee weg te komenSnoesje666 schreef: ↑17-05-2021 13:24Strapless met cup G.
![]()
Gaat echt niet werken voor mij, ducttape zou het misschien redden, maar dat wil ik niet op mijn huid.
maandag 17 mei 2021 om 13:43
Ik denk dat de meesten daar meer baat hebben bij een korset. Weet je zeker dat er niets kan verschuiven, zolang je de boel maar goed aantrekt.
Als klagen telde als werk, dan had mijn ex zich ook moeiteloos een Mercedes kunnen veroorloven.
maandag 17 mei 2021 om 13:51
Ander forum? Echt? Valt dat niet onder vreemdgaan?
TO, wat iedereen ook zegt, wat iedereen ook vindt, als jij ermee geholpen bent, wie zijn wij dan om daar een oordeel over te hebben. Ik zie niet in wat er verkeerd is aan een plastic, kleurloos BH-bandje dat onder een top, jurk of bloese zit. Ik was trouwens enkele dagen geleden nog aan het denken: ik zou eens van die bandjes moeten vinden, altijd handig. Dus, er zijn zeker nog vrouwen die het dragen.
Beter een goed gesteunde zware boezem dan - omdat de geldende mode het niet toelaat - borsten die alle richtingen uitzwieren.
dinsdag 18 mei 2021 om 09:35
Ook dat mag. Maar als je er last van hebt of het gewoon niet wil, dan is het fijn dat er opties zijn.mammezel schreef: ↑17-05-2021 13:51Ander forum? Echt? Valt dat niet onder vreemdgaan?![]()
TO, wat iedereen ook zegt, wat iedereen ook vindt, als jij ermee geholpen bent, wie zijn wij dan om daar een oordeel over te hebben. Ik zie niet in wat er verkeerd is aan een plastic, kleurloos BH-bandje dat onder een top, jurk of bloese zit. Ik was trouwens enkele dagen geleden nog aan het denken: ik zou eens van die bandjes moeten vinden, altijd handig. Dus, er zijn zeker nog vrouwen die het dragen.
Beter een goed gesteunde zware boezem dan - omdat de geldende mode het niet toelaat - borsten die alle richtingen uitzwieren.