Mode & Beauty alle pijlers

Veranderende opvatting?

17-05-2021 12:01 23 berichten
Ik zag gisteren een tv-programma van zo'n 15 jaar geleden terug en het viel me op dat veel hippe, goed geklede dames van die transparante siliconen BH-bandjes droegen onder een hemdje/jurkje. Laatst viel me dat ook al op toen ik oude vakantiefoto's terugzag.

Voor mijn gevoel worden die transparante bandjes nu als nogal goedkoop of een beetje ordinair gezien. Klopt het dat dit nu als een flater wordt gezien en dat dit is omgeslagen of was dit altijd al een beetje fout?

Ik vraag het mede omdat ik het misschien zelf als noodgreep voor onder een jurkje (grote boezem) zou willen gebruiken.
Alle reacties Link kopieren
ik vond het toen niks en nu nog. Ik zou er juist eerder voor kiezen om je bandjes dan maar wel te laten zien, maar kies dan wel voor een BH in de juiste kleur en met bijv. bijzonder bandjes.

Bij wat voor top wil je dit dragen? Een halter? strapless?
guppekop wijzigde dit bericht op 17-05-2021 12:03
76.95% gewijzigd
Beetje fout, als je het mij vraagt. En dat is geloof ik altijd zo geweest.
Sorry.
Wat eten we vanavond?
Ander jurkje dus. Of een goede strapless bh. Zo'n doorzichtig bandje is nooit mooi geweest.
Fout ja.
Probeer een goede strapless bh, vast ook te vinden voor grote boezems!
Ik vond het nooit mooi.
Momenteel zie ik juist veel wel van BH’s. Niet dat ik dat nou zo mooi vind, maar tevoorschijn piepende BH’s zijn blijkbaar hip.

Nou ja, beter dat die BH’s te voorschijn piepen dan de....euhm.
https://www.cosmopolitan.com/nl/fashion ... eranderen/
Toen vond ik het ook goedkoop en echt lelijk.

Maar genoeg andere dingen die ik vroeger mooi vond en nu niet meer.
anoniem_404358 wijzigde dit bericht op 17-05-2021 12:10
43.40% gewijzigd
Ik had ze ook, en denk nu inderdaad, what was I thinking? Wat was/is er eigenlijk mis met zichtbare BH-bandjes, zeker als je een leuke BH-draagt?
Ach ja, zo gaat dat soms met mode. Ik zou het nu nooit meer doen in elk geval.
Nothing happens for a reason
maar dan nog, als jij ze wil dragen, dan doe je dat toch gewoon?
Goh, op een ander forum staat vandaag ook ineens een vraag over doorzichtige bh-bandjes.
Een ander forum? Bestaat zo iets?
Ttroeteltje schreef:
17-05-2021 12:48
www.doorzichtigebhbandjes.nl/forum
Ik danste in groep en heb het toen wel gedragen, vooral omdat een strappless niet werkte.
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
Strapless met cup G.
:rofl:

Gaat echt niet werken voor mij, ducttape zou het misschien redden, maar dat wil ik niet op mijn huid.
Betty White: "Once you go blackberry... Hmmmmmhmmmm"
Ttroeteltje schreef:
17-05-2021 12:48
o_o Nee toch?

Volgens mij waren die bandjes een reactie op dat veel meiden toen spaghettibandshirtjes droegen en toen zag je (de horror) ineens de BH-bandjes.
Enfin, toen vond ik ze lelijk en nu nog steeds. En dat plastic was zweterig. Voor mij is het of ik draag iets waarbij er geen bandjes te zien zijn of het boeit mij niet dat ze wel te zien zijn. Als iemand er dan commentaar op heeft (waarom uberhaupt??): :puh:

Maar de smaak verandert door de tijd. Dat is heeeeel normaal.
Als klagen telde als werk, dan had mijn ex zich ook moeiteloos een Mercedes kunnen veroorloven.
Ik heb dat destijds ook weleens gedragen. Geen idee hoe er nu tegenaan gekeken wordt.
Maar dat is toch met alle mode items zo? Het modebeeld verandert continu.
Snoesje666 schreef:
17-05-2021 13:24
Strapless met cup G.
:rofl:

Gaat echt niet werken voor mij, ducttape zou het misschien redden, maar dat wil ik niet op mijn huid.
strapless is al heel snel niet mooi. Kijk een willekeurige aflevering van say yes to the dress, en de 1 na de andere bruid, denkt dat strapless een goed idee is. En het is maar een enkeling gegeven om er mooi mee weg te komen
lilalinda schreef:
17-05-2021 13:39
strapless is al heel snel niet mooi. Kijk een willekeurige aflevering van say yes to the dress, en de 1 na de andere bruid, denkt dat strapless een goed idee is. En het is maar een enkeling gegeven om er mooi mee weg te komen
Ik denk dat de meesten daar meer baat hebben bij een korset. Weet je zeker dat er niets kan verschuiven, zolang je de boel maar goed aantrekt.
Als klagen telde als werk, dan had mijn ex zich ook moeiteloos een Mercedes kunnen veroorloven.
Quincy2 schreef:
17-05-2021 12:46
Goh, op een ander forum staat vandaag ook ineens een vraag over doorzichtige bh-bandjes.
Ander forum? Echt? Valt dat niet onder vreemdgaan? :rofl:

TO, wat iedereen ook zegt, wat iedereen ook vindt, als jij ermee geholpen bent, wie zijn wij dan om daar een oordeel over te hebben. Ik zie niet in wat er verkeerd is aan een plastic, kleurloos BH-bandje dat onder een top, jurk of bloese zit. Ik was trouwens enkele dagen geleden nog aan het denken: ik zou eens van die bandjes moeten vinden, altijd handig. Dus, er zijn zeker nog vrouwen die het dragen.

Beter een goed gesteunde zware boezem dan - omdat de geldende mode het niet toelaat - borsten die alle richtingen uitzwieren.
mammezel schreef:
17-05-2021 13:51
Ander forum? Echt? Valt dat niet onder vreemdgaan? :rofl:

TO, wat iedereen ook zegt, wat iedereen ook vindt, als jij ermee geholpen bent, wie zijn wij dan om daar een oordeel over te hebben. Ik zie niet in wat er verkeerd is aan een plastic, kleurloos BH-bandje dat onder een top, jurk of bloese zit. Ik was trouwens enkele dagen geleden nog aan het denken: ik zou eens van die bandjes moeten vinden, altijd handig. Dus, er zijn zeker nog vrouwen die het dragen.

Beter een goed gesteunde zware boezem dan - omdat de geldende mode het niet toelaat - borsten die alle richtingen uitzwieren.
Ook dat mag. Maar als je er last van hebt of het gewoon niet wil, dan is het fijn dat er opties zijn.
Hoeveel topics over strapless bh's e.d. ga je nog openen? Is er veel veranderd sinds 2012? :nut:
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Ik heb die nu te kleine bh’s nog liggen 😂

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven