Mode & Beauty alle pijlers

verberg die buik

11-07-2011 14:36 17 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik ben 3 maanden geleden bevallen van een prachtige dochter. Aan de zwangerschap heb ik nog wat kilootjes overgehouden die voornamelijk op mijn buik zitten, hier voel ik mij best onzeker over. Nu weet ik wel dat ik gewoon moet afvallen en buikspieroefeningen moet doen, maar dat gaat niet zo snel. In mijn kleren van voor de zwangerschap pas ik nog niet. Ik vind het moeilijk om mij zo te kleden zodat mijn buik niet zo opvalt. De afgelopen periode heb ik wat tuniekjes gekocht die wel mooi zitten. Heeft er iemand nog tips?
Corrigerend ondergoed van hema (of Action), werkt prima!
Niet schamen over je figuur. Je bent net bevallen en dat laat nou eenmaal sporen na. Gewoon kleding dragen waarin jij je lekker voelt en niet die buik expres gaan verbergen. Desnoods een maatje groter kopen, zodat je goed passende kleding hebt. Mijn collega is een jaar geleden bevallen en heeft ook nog een buikje. Toch kleed ze zich leuk en het interesseert mij echt niks dat ze nog wat heeft zitten daar. Boeiend! (En zelf was ik al niet de slankste, ik heb altijd een buikje.)

En corrigerend ondergoed van de Hema is een drama, ik zou het niet doen. Zonde van het geld. Ik heb wel een corrigerend hemdje van Maidenform die erg mooi is, maar die was wel wat duurder.
O ja, en ik zweer bij jurkjes. Overal te koop en ze kleden nog leuk af, vooral de wikkelmodellen.
Gewoon wat leuke jurkjes kopen. Staat leuk en een goed passend jurkje kleed mooi af.

Corrigerende hemdjes kun je bij de action voor weinig geld halen.

Je buikje trekt nog wel bij hoor. Ik ben 5 maanden geleden bevallen en weer bijna in vorm.
Goh, ik moet voor mijn dochter (superslank, maat 36 maar met een buikje/ maagje) altijd Hema corrigerend ondergoed mee nemen (woont in buitenland), zij vindt het een uitkomst.
Ik zal bij de Action/Hema op zoek gaan naar de corrigerende hemden. Zijn die niet warm in de zomer?
Bekken naar achteren kantelen als je staat? Is ook goed voor je rug.
Hier ook en buikje, en toch heel slank lees: maat 34/36, en toch op 1 plek de buik en buikje die ook echt bollig staat. Jurkjes met een prinsessenband verbergen het wel, maar als dat niet het geval is, zie je mijn buikje juist, lijkt wel of de stof ernaartoe trekt. Verder broeken die niet op de heup vallen, dus ik koop broeken die net iets hoger vallen. Buikspieren werken helaas niet om het buikje te verminderen en afvallen is in mijn geval niet nodig, dan houd ik gen arm of been meer over maar ja dat buikje blijft maar wel lekker zitten hihi.

Veel geluk met je dochter, ik hoop dat je wat aan de tips hebt ?
quote:Nammma schreef op 11 juli 2011 @ 14:56:

Goh, ik moet voor mijn dochter (superslank, maat 36 maar met een buikje/ maagje) altijd Hema corrigerend ondergoed mee nemen (woont in buitenland), zij vindt het een uitkomst.Met maat 36 corrigerend ondergoed aan is heel wat anders dan corrigerend ondergoed aan als je voller bent en vetrollen hebt. Want met vetrollen gaan die leuke hemdjes van Hema tot een dikke rol zitten tussen twee vetrollen in en dat doet pijn. Doel gemist, want juist met een grotere maat is corrigerend ondergoed soms handig.
quote:juutje2011 schreef op 11 juli 2011 @ 14:59:

Ik zal bij de Action/Hema op zoek gaan naar de corrigerende hemden. Zijn die niet warm in de zomer?Valt wel mee, maar dan doe je ze alleen aan onder een (strak) jurkje/tuniek.
Namma, vindt jouw dochter het niet erg dat je zo herkenbaar over haar schrijft trouwens? Ik lees je vaker, en weet al aardig wat over haar. Ik denk dat ze voor bekenden goed te herkennen is, maar dat is natuurlijk niet zo leuk als je niet weet dat er over je geschreven wordt.
Dat weet ze en ik zeg niets wat niet waar is...

Maar je kent mij niet, dus weet je toch ook niet wie mijn dochter is??
Ik ken jou niet nee. Maar ik weet veel van je dochter, omdat je veel over haar schrijft. Anderen waarschijnlijk ook. En daar wilde ik je even op attenderen, dat ze voor bekenden herkenbaar kan zijn. Onderschat internet niet.

Maar goed, back on topic.
Ok...dank je voor de tip/waarschuwing!
quote:Nammma schreef op 11 juli 2011 @ 14:38:

Corrigerend ondergoed van hema (of Action), werkt prima!

Is nu in de aanbieding bij de Hema.

Ik was ook aan het kijken, want ik had een rok geprobeerd voor alleen de buik. Hemd is dan weer niet luchtig. Die rok zat op de billen en de bovenbenen veel te strak. Dan te ruim op de buik.....

Hemd doet het wel goed.

@TO Er zijn getailleerde shirts die daaronder iets uitlopen. Een soort van A-lijn. Dan valt het minder op.

Voorbeeld qua model. Ik heb zoiets van WE (maar dan met een motief) en dat is mijn favoriet geworden. Zoiets niet. De shirts met rimpeltjes of plooitjes op de buik moet je niet hebben. Die maken het erger dan het is. Zoiets kan misschien ook nog wel.

De toegevoegde links zijn maar voorbeelden. Ik heb ze niet gepast. Plaatjes maken het duidelijker.
Ik had vorig jaar hetzelfde dilemma. Ik vond toen vrij veel topjes, t-shirtjes, etc. die een bloezend effect hebben. En die droeg ik overal op. Daar voel ik me een stuk prettiger in. En jurkjes die strak op de borsten zitten en dan naar beneden uitlopen. Of een luchtige linnen bloes. En dan accentueren wat wel slank is. Benen, armen, etc. Veel mensen wisten niet dat ik zo'n buik had tot ik het liet zien :-). Alleen die bikini, daar doe je niets aan.

Corrigerend ondergoed vind ik zelf vreselijk (warm, knellen) en helpt naar mijn ervaring ook niet.

Succes! Als je een mooi topje vindt: in alle kleuren kopen!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven