Mode & Beauty alle pijlers

vervanging oogschaduw Pupa

06-02-2012 18:20 20 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik heb zelf altijd de 001 beige natural van de naturall eyes serie.

Dit is een hele natuurlijke, matte rozige oogschaduw. Die mooi egaal maakt, zonder dat je ziet dat je oogschaduw op hebt.

Helaas...deze is uit de serie.

Heeft iemand een goede suggestie voor een alternatief ? Ik zie wel oogschaduws in ongeveer dezelfde natuurlijke roze huidskleur, maar die glimmen...en ik wil graag een matte.

Bedankt voor de hulp !
Uhm misschien een domme vraa maar waarom draag je oogschaduw als m toch niet ziet?
quote:Doperwt schreef op 06 februari 2012 @ 18:30:

Uhm misschien een domme vraa maar waarom draag je oogschaduw als m toch niet ziet?

My thoughts exactly

Hoop dat je iets vergelijkbaars kunt vinden.
deze dekt goed en maakt daarom mooi egaal, maar omdat het niet glimt ziet het er niet uit alsof je oogschaduw hebt...

pfff...is ook best moeilijk uit te leggen :-)
Volgens mij heeft maxfactor ook zo'n kleurtje. Zou je even moeten googlen.
Mischien denk ik even heel simpel hoor.. maar je wilt dus dat je oogleden egaal zijn qua kleur, wat denk je van een klein beetje foundation en dat op je oogleden doen?
Ik begrijp wel wat luca bedoelt. Je camoufleert de oneffenheden op de oogleden en het geeft nét effe een frissere blik.

Ik gebruik hiervoor geen oogschaduw maar gewoon minerale poeder. Ik gebruik die poeder niet voor m'n hele gezicht omdat daarmee juist fijne lijntjes worden geaccentueerd.
Is het niet handiger om met je oude kleur naar een Douglas te stappen en het daar te vragen?
Mac heeft heel veel mooie matte kleuren, ook een nude.
Bij de Etos verkopen ze losse (magneet)blokjes oogschaduw van John van G. Er zijn wel 60 kleurtjes, dus ik denk dat jouw kleurtje er ook wel bij zit. Je kunt een los doosje kopen en er dan precies je eigen selectie kleurtjes in doen. En het is hele goede oogschaduw.
Ik ga in ieder geval even bij Mac kijken, bedankt voor de tip en ook minerale poeder ga ik proberen, ook een goede tip !

John van G. heeft inderdaad mooie oogschaduw, maar of er ook mat bij zit ? Ga ik ook even voor kijken.

Bedankt !
Grappig, ik had hetzelfde van oogschaduw van Lancome, Pink Cadillac heette die. Was ook prachtig mat. Vind ik mooi als ik een donkere kleur op mijn oogleden heb. Je ziet het bijna niet, maar het maakt het toch net af.

Ik zag ook alleen met glittertjes of glanzende, maar vorige week in Slowaijke heb ik de perfecte vervanging gevonden. Reden waarom ik het toch vermeld is omdat het van het merk Catrice is, en dat wordt ook in Nederland verkocht, ik meen bij Kruidvat.

Het nummer is 240 ('it's a girl') Het is een mono kleur, dus 1 kleur per doosje.
Klopt Catrice ligt bij Kruidvat. Loop ik daar ook nog even naar binnen.
Ik weet zeker dat je, als je van dat soort kleurtjes houdt, Naked Lunch van MAC echt geweldig zult vinden! Hij heeft een hele, hele, hele lichte shimmer, maar ik houd zelf ook alleen maar van matte oogschaduw en desondanks vind ik deze schitterend!

Ik was op zoek naar exact zo'n zelfde soort kleur als jij en heb heel veel dingen geprobeerd, maar dit is 'm echt - I promise! :D
Naked lunch shimmert bij mij anders behoorlijk. Volgens mij is Yoghurt een mooie matte neutrale kleur. Maar zelf even in de winkel gaan kijken is natuurlijk het beste.
quote:sisisi schreef op 07 februari 2012 @ 23:28:

Naked lunch shimmert bij mij anders behoorlijk. Volgens mij is Yoghurt een mooie matte neutrale kleur. Maar zelf even in de winkel gaan kijken is natuurlijk het beste.Oh, ik vind het echt heel erg meevallen Maar gebruik je ook eerst een primer op je ooglid? Ik vind dat het dan sowieso minder wordt (en uiteraard beter blijft zitten)
Ik vind Brulee van Mac een hele mooie neutrale, matte kleur.
hier bij het kruidvat hadden ze helaas niet de nr. 240 van Catrice...

Ga eens even achter de Mac aan
Up!

@Luca, iets gevonden bij Mac?
Ik zou gaan voor alleen de primer van Urban Decay, in de paarse huls. Die blijft echt de hele dag mooi op je ogen zitten.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven