Mode & Beauty alle pijlers

Vest zonder capuchon

25-03-2017 00:00 17 berichten
Alle reacties Link kopieren
Misschien zoek ik verkeerd, maar ik heb het al zo vaak geprobeerd en hier zitten wel enkele zoek-wonders dus ga het toch een keer zo proberen.

Ik ben op zoek naar katoenen vestjes zonder capuchon, liefst wel met 'kraagje' en een rits. Kleur maakt eigenlijk niet zoveel uit, maar liefst beetje neutraal. Niet te duur omdat het is om te werken (en ze snel vies worden/verslijten). Dus geen 'sier'vestjes.

Ik kan genoeg katoenen vesten vinden mét capuchon en ook fleece vesten zonder, maar die heb ik al genoeg en het wordt weer warmer dus..
Zeeman
“Don’t look back – you’re not going that way.”
Ik heb zelf net een vest besteld zoals jij beschrijft in de uitverkoop van 39.95 voor 19.95 bij een betrouwbare internetshop waar ik vaker spullen koop, ze hebben daar echt heel veel vestjes zoals jij die beschrijft. Als je denkt vertel me allesss over dat vest: stuur me een pb'tje dan stuur ik je een link naar het vestje. Ik weet niet of je de link naar een product hier neer mag zetten al is het een groot bedrijf en niet mijn eigen webshop oid.

I wish...
anoniem_64c3ed0a3df89 wijzigde dit bericht op 25-03-2017 02:17
Reden: zou als spam aangemerkt kunnen worden!?!
% gewijzigd
Net ontdekt #zalandostyle

http://zln.do/2n36qPm

Zoiets? Stond toevallig op mn zalando verlanglijstje... bij zalands kan je trouwens hele specifieke zoekopdrachten invullen. Zo ook het kraagtype
Oh heb over het niet te duur heen gelezen. Maar misschien vind je iets anders op zalando
Is zoiets niks (alleen letten op model)

Draag ik behalve bij erge kou het hele jaar door in alle kleuren.

Koop ze ook bij de primark voor 13 euro in allerlei leuke printjes alleen hebben die wat flubberige mouwen.

Die van Zara en h&m blijven mooier maar zijn ook iets duurder.

En ik heb zoiets van king louie ook vaak aan maar dan effen. Die koop ik in de sale en daar doe je eeuwen mee

quote:Bestaardigopzich schreef op 25 maart 2017 @ 01:12:

Ik heb zelf net een vest besteld zoals jij beschrijft in de uitverkoop van 39.95 voor 19.95 bij een betrouwbare internetshop waar ik vaker spullen koop, ze hebben daar echt heel veel vestjes zoals jij die beschrijft. Als je denkt vertel me allesss over dat vest: stuur me een pb'tje dan stuur ik je een link naar het vestje. Ik weet niet of je de link naar een product hier neer mag zetten al is het een groot bedrijf en niet mijn eigen webshop oid.

I wish... Lekker spastisch, zeg gewoon waar je dat vestje vandaan hebt
Hema, €15

quote:Tickel schreef op 25 maart 2017 @ 00:22:

Zeeman"Ik ben op zoek naar katoenen vestjes"
https://www.zalando.nl/za ... 525497_1598891..&opc=2211

https://www.zalando.nl/on ... 525497_1598891..&opc=2211
Zara

quote:nerdopviva schreef op 25 maart 2017 @ 08:50:

[...]

"Ik ben op zoek naar katoenen vestjes" Oeps, niet gekeken naar de stofsamenstelling
“Don’t look back – you’re not going that way.”
quote:MarindaH schreef op 25 maart 2017 @ 05:33:

[...]

Lekker spastisch, zeg gewoon waar je dat vestje vandaan hebt

Ja ik zie nu dat dat kennelijk wel mag, heb eerder een waarschuwing gekregen waarvan ik nog steeds niet snap waarom.. heb de regels nog eens doorgelezen en zie het écht niet. Ok dan doen we ff linkje, we willen niet spastisch overkomen tenslotte

http://www.large.nl/red-b ... -trainingsjas/art_333852/

Er staat wel trainingsjack maar zie de reviews; het is gewoon een dun vest. Vaak een beetje slecht vertaald, beter naar stof/reviews kijken. Hoop dat je maat erbij zit ik zie dat de kleine maten al op zijn sinds gisteren, is er ook in bordeauxrood dan nog wel M. Succes!
@ Loeske & het-groepje, die bedoel ik dus niet, die heb ik wel veel maar dan voor 'goede ?leren', zijn inderdaad fijne vestjes!

@Mmm, zoiets bedoel ik wel, maar veel te duur voor mijn werk

@ de rest, zitten goede tussen, ik ga shoppen!

Héél erg bedankt! Leuk, enkele verschillende ook nog!
Iedereen post ze met knoopjes maar ze wil toch met rits?

Primark
Primark.. rond de 12 euro.

En New Yorker.. rond de 15 euro.

Bij beide winkels meerdere kleuren.

Succes :-)
Kijk ook eens bij decatlon

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven