Via groupon botox?
vrijdag 3 februari 2012 om 14:53
Hello ladies!
Ik krijg geregeld via groupon een aanbieding voor een botox behandeling. Ben benieuwd of er al dames zijn die dit gedaan hebben.
Ook ben ik op zoek naar ervaringen met deze kliniek (weet niet of ik naam mag noemen?) in Hoofddorp, maar kan via google niks vinden...
En ja, ik heb echt een beetje botox nodig
Ik krijg geregeld via groupon een aanbieding voor een botox behandeling. Ben benieuwd of er al dames zijn die dit gedaan hebben.
Ook ben ik op zoek naar ervaringen met deze kliniek (weet niet of ik naam mag noemen?) in Hoofddorp, maar kan via google niks vinden...
En ja, ik heb echt een beetje botox nodig
vrijdag 3 februari 2012 om 14:59
vrijdag 3 februari 2012 om 15:07
vrijdag 3 februari 2012 om 15:15
Met Groupon krijg je gemiddeld 50% korting. Van de 50% die je betaald krijgt Groupon ook nog eens minimaal 50%.
Dat betekent dat de aanbieder op zijn hoogst 25% van de normale prijs krijgt!
Voor dat bedrag kan natuurlijk nooit een goede behandeling geboden worden, anders was het wel op meer plekken zo goedkoop.
Als jij graag met je gezondheid speelt moet je het vooral doen.
Net als al die dames die zo'n goedkope borstvergroting met die foute implantaten genomen hebben.
Ik zou toch al nooit botox nemen.
Dat betekent dat de aanbieder op zijn hoogst 25% van de normale prijs krijgt!
Voor dat bedrag kan natuurlijk nooit een goede behandeling geboden worden, anders was het wel op meer plekken zo goedkoop.
Als jij graag met je gezondheid speelt moet je het vooral doen.
Net als al die dames die zo'n goedkope borstvergroting met die foute implantaten genomen hebben.
Ik zou toch al nooit botox nemen.
vrijdag 3 februari 2012 om 21:47
Toch hebben veel mensen met groupon hun ogen laten laseren en die kliniek staat goed aangeschreven (zelfde als de botox). Ook dus voor een zeer lage prijs.
De kapper waar ik ben geweest met groupon is ook gewoon een goede kapper met verf uit het duurdere sigment. Voor ondernemers zijn het nu zware tijden, en ze proberen toch het hoofd boven water te houden denk ik dan maar.
Quaker, waar heeft je vriendin het laten doen?
De kapper waar ik ben geweest met groupon is ook gewoon een goede kapper met verf uit het duurdere sigment. Voor ondernemers zijn het nu zware tijden, en ze proberen toch het hoofd boven water te houden denk ik dan maar.
Quaker, waar heeft je vriendin het laten doen?
zaterdag 4 februari 2012 om 09:31
zaterdag 4 februari 2012 om 11:28
quote:Quacker schreef op 04 februari 2012 @ 09:31:
Zij vertelt me nu: alle waar naar zijn geld. Zij vond het prima, het resultaat ook. Elders kost het 300, dus het is ook wat je er voor wilt uitgeven. Overigens heb ik helemaal niets met Botox, ik reageer alleen omdat ik weet dat zij dit heeft gedaan.En hoelang bleef het zitten?
Zij vertelt me nu: alle waar naar zijn geld. Zij vond het prima, het resultaat ook. Elders kost het 300, dus het is ook wat je er voor wilt uitgeven. Overigens heb ik helemaal niets met Botox, ik reageer alleen omdat ik weet dat zij dit heeft gedaan.En hoelang bleef het zitten?
zondag 5 februari 2012 om 07:34
Botox moet je herhalen, dus misschien krijg je nu gewoon als lokkertje een mooie prijs maar de volgende keer betaal je wel de ' normale' prijs.
Ook beautysalons lijden onder de crisis dus dit is ideaal om klanten binnen te halen.
Bij tour of beauty(?) in den haag kost het altijd 100¤ per inspuiting, het is voor hen een extra service, bijprodukt aan de bestaande klantenkring maar als je belt hebben ze meestal nog wel een gaatje.
Ook beautysalons lijden onder de crisis dus dit is ideaal om klanten binnen te halen.
Bij tour of beauty(?) in den haag kost het altijd 100¤ per inspuiting, het is voor hen een extra service, bijprodukt aan de bestaande klantenkring maar als je belt hebben ze meestal nog wel een gaatje.