Mode & Beauty alle pijlers

vind jij jezelf mooi?

27-01-2014 16:44 136 berichten
Alle reacties Link kopieren
Vind jij jezelf mooi? Als je heel eerlijk moet zijn, zou je niks willen veranderen? Ik ben redelijk tevreden met mijn uiterlijk, had alleen een paar dingen anders gewild, dikker haar, niet zo'n wiy uiterlijk, en een iets andere neus. Maar soms als ik mijn goede dag niet heb vind ik mezelf echt lelijk.. maar dat zal dan wel door de boosheid komen.
Waar ben je boos om dan?

Ja, ik vind mezelf mooi. Ik zou qua uiterlijk met niemand willen ruilen. Ik ben ik en dat is goed zo.
Ik had graag iets slanker willen zijn (maat 38/40) maar verder vind ik mezelf wel mooi ja.
Tja wat is mooi. Iemand kan er minder leuk uitzien maar een hele leuke uitstraling hebben en dat vind ik iemand mooi maken. Ik ben tevreden met mezelf, zijn altijd wel wat dingen die ik zou willen veranderen. Zou wat dikker haar willen hebben en 5kilo erbij willen hebben. Verder vind ik mezelf wel prima
.
Wat is een wiy uiterlijk?
Ik vind mezelf heel mooi, en andere vinden dat ook. Vroeger niet maar dat is gegroeid:)

Ik zou wel een hoop willen veranderen bv minder puisten tijdens de tijd van de maand of een pony zonder kruinen mja dat kun je jezelf nog wel mooi vinden, dat zit in veel meer dingen..
Ik ben heel erg tevreden. Ik zou ook niks aan mezelf willen veranderen.

Af en toe baal ik wel dat ik een bril heb en geen lenzen kan dragen of mijn ogen kan laseren.

Maar mijn bril draagt ook weer bij aan wie ik ben, draag hem als een sieraad. Heb meerdere mooie modellen, dus heb er dan ook wel weer vrede mee.
Ik vind mezelf wel mooi denk ik. Uiterlijk Zou ik graag wat kilootjes kwijt willen, dikker haar en een mooie kaaklijn. Maarja, je kunt niet alles hebben. Als ik naar het totaal plaatje kijk, ja dan ben ik wel tevreden.

Het gaat uiteindelijk toch meer om hoe je bent als persoon, dat bepaald in mijn ogen voor een groot deel of je een mooi mens bent of niet..
People say 'crazy cat lady' like its's a bad thing..
Al ben ik niet Doutzen Kroes, ik vind mezelf in ieder geval niet lelijk.

Als ik iets zou mogen veranderen dan zou ik wel graag dunnere benen en dikker en langer haar willen hebben.
Soms, als het donker is, en ik zie mijn gezicht in de spiegel, dan vind ik mezelf wel mooi.

Als ik in de Action loop (of noem maar een winkel met onvriendelijk licht), en ik zie mezelf in een spiegel, vind ik mezelf totaal niet mooi.

Op (spontaan genomen) foto's vind ik mezelf ook niet mooi.

Wat ik zou willen veranderen: dikker haar, mooiere gezichtshuid, wittere tanden, kleinere borsten, langere benen.
Ik had graag langer willen zijn. Ben 1.57 en heb schoenmaat 34/35. Maar dat gevoel van klein zijn is vooral in grote menigtes en met kleding kopen vervelend. Heb altijd mannen gedate die dat wel leuk vonden. En ik kan inmiddels als de beste op hoge hakken lopen:) En k zou wel iets dikker haar willen hebben. Ik heb wel heel erg geluk verder met mn figuur (borsten,billen,slanke lijn) en mn huid.

Ik heb alleen een beetje een haat-liefde verhouding met mn sproetjes op mn gezicht,de ene dag vind ik ze leuk en de andere dag haat ik ze.

Maar ik vind mezelf wel mooi.
quote:isa__88 schreef op maandag 27 januari 2014 16:50 Tja wat is mooi. Iemand kan er minder leuk uitzien maar een hele leuke uitstraling hebben en dat vind ik iemand mooi maken. Ik ben tevreden met mezelf, zijn altijd wel wat dingen die ik zou willen veranderen. Zou wat dikker haar willen hebben en 5kilo erbij willen hebben. Verder vind ik mezelf wel prima

Ben echt benieuwd hoe jij eruit ziet. In een ander topic heb je wel eens iets gezegd over je haar etc. Van sommige forummers maak je een beeld in je hoofd, ik tenminste. Vraag me af of dit beeld klopt haha.

Er zijn dagen dat ik vind dat ik er redelijk uit zie, maar meestal niet. Zou heel graag grotere borsten, smaller middel en kleinere neus willen. Zodra ik tegen mensen in mijn omgeving zeg dat ik mezelf niet mooi vind, stuit ik op verbazing en ook reacties als: ik zou graag jouw lijntje hebben (heb 34/36) je bent toch knap etc. Dat mensen er zo over denken is ook te merken met uitgaan etc, maar dit verandert niet hoe ik mezelf zie.

Hoop dat dit ooit nog verandert, kan vermoeiend zijn om te bedenken in welke kleding m'n borsten niet zo klein lijken. Draag altijd push-up, maar toch voelt dit niet fijn.
Nee, ik vind mezelf niet (meer) mooi.
Mooi, mooi, dat vind ik wel een groot woord hoor. Er zijn dagen dat ik mezelf er prima uit vind zien, maar soms ook helemaal niet (als ik moe ben, bij slecht licht, zoals iemand hierboven al opmerkte etc.).

Hangt er ook wel vanaf hoe ik me voel, of ik lekker in mijn vel zit of juist niet.

Ik vind het wel lastig dat ik ouder word (dit jaar 50), dat ga je gewoon zien en daar word je niet knapper van. Of liever; het kost steeds meer moeite om er leuk/goed/aantrekkelijk uit te blijven zien. Maar he, ik ben gezond, en dat ga ik steeds meer waarderen (zal ook wel door het ouder worden komen).
Nothing happens for a reason
quote:dubbeltje4 schreef op maandag 27 januari 2014 17:14 Nee, ik vind mezelf niet (meer) mooi.Hoe komt dit, dubbeltje?
quote:noah88 schreef op 27 januari 2014 @ 17:15:

[...]

Hoe komt dit, dubbeltje?

Omdat het gewoon zo is.

Operaties, ziektes en ouder worden hebben zo hun tol geeist.

Maar ik lig er niet wakker van hoor, ik leef nog steeds, hiephoi!
Ik vind mezelf er leuk uitzien, maar nog veel liever zou ik er hetzelfde uitzien als Kim Kardashian. Lijkt me erg leuk, zo'n prachtig gezicht hebben.
het is hier binnen beter dan buiten
Nee ik vind mezelf niet mooi. Nooit gevonden ook....

Vind het wel grappig te merken dat ik nu voor het eerst objectief naar oude foto's van mezelf kan kijken. Mijn vader liet mij laatst een fotoboek zien met foto's van toen ik rond de 12/13 was en voor het eerst dacht ik: Goh, ik was eigenlijk best een mooie meid!!!

Nou moet ik wel zeggen dat ik in die zin 'hard' opgevoed ben. Zal nooit vergeten dat mijn moeder vertelde over mooie mensen (uitstraling) en knappe mensen (een mooi uiterlijk).

Ze zei letterlijk: Jij bent ook niet knap, maar wel mooi.

Dat speelt in mijn achterhoofd altijd mee, als je eigen moeder je al niet knap vind?
Ja hoor, ik vind mezelf wel mooi. Niet altijd evenveel en er zijn best dingen die ik anders zou willen, maar dat betekent niet gelijk dat ik mezelf lelijk vind.

Mooi is niet dat de details los van elkaar mooi zijn, het is een totaalplaatje. En daarmee ben ik wel tevreden.

(Niet dat ik op een foto met flits niet op een geschrokken hert met bloedarmoede lijk hoor...)
Weet je wat pas conflictvermijdend is? Wereldvrede.
quote:bettypage schreef op 27 januari 2014 @ 17:30:

Ik vind mezelf er leuk uitzien, maar nog veel liever zou ik er hetzelfde uitzien als Kim Kardashian. Lijkt me erg leuk, zo'n prachtig gezicht hebben.Dat treft, want haar gezicht is te koop.
Weet je wat pas conflictvermijdend is? Wereldvrede.
10-20 jaar geleden was ik best mooi. Helaas zie ik dat nu pas. Waarschijnlijk kijk ik over 10 jaar naar foto's van nu en vind ik ook dat ik er best leuk uit zag. Ik geloof niet dat er mensen zijn die me lelijk vinden, ook geen Doutzen maar een beetje doorsnee.
Ik vind mijzelf wel mooi, als ik een cijfer moest geven een 7 ongeveer. Niets bijzonders maar wel leuk.
Mooi vind ik een raar woord. Ik ben prima tevreden met mezelf. Ik heb een goeie sympathieke kop, een enorme bos haar en een zandloper figuur. Ik schommel ergens tussen maat 36 en 38. Best goeie tieten ook. Heb alleen een echte hollandse kont. Oftewel, gewoon niet. Ik zou wel mooie ronde billen willen hebben.

Ik ben geen absolute 'schoonheid' zoals in de jaren 40/50 films qua symetrie. Maar aan aandacht heb ik nooit gebrek gehad. Vroeger niet en nu niet. Ik word niet echt 'oud' in mijn gezicht en heb schijnbaar 'iets' volgens zeggen. Wat, dat is me dan ook weer niet bekend. Mensen gunnen me makkelijk iets en mannen die ikzelf leuk vind vallen ook redelijk makkelijk voor mij.
"As je denk dat je mooi ben dan ben je een embersiel leleike kuthoer"
quote:tyche schreef op 27 januari 2014 @ 17:33:

[...]

Dat treft, want haar gezicht is te koop. Ik heb alleen geen geld..
het is hier binnen beter dan buiten
Een paar kilo +- 5 minder zal wel fijner maar zolang ik in maat 40 past vind ik het ook wel prima. Wat grotere borsten zou ik wel heel graag willen maarjah daar hangt een behoorlijk prijskaartje aan . En besteed me spaargeld liever aan het kopen een auto

Behalve als ik een paar leuke pukkels in me gezicht heb dan kan ik daar goed van balen, Ze zijn dan altijd mega .

Maar over het algemeen ben ik best wel tevreden

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven