Vindersloon voor de gouden tip!
maandag 3 mei 2010 om 18:40
Aaargh!
Ik heb een bruiloft, en ik mag de hele dag mee.
Nu heb ik heel veel werk gestoken in mijn outfit. Ik ben alleen nog op zoek naar een zand kleurig (mag ietsie donkerder) kort leren jasje of bolero (ook van leer dus)
Enige tijd geleden waren ze helemaal hip en happening maar nu kan ik ze nergens meer vinden.
Ik heb alle IRL winkels al gehad, en ben nu als een gek aan het googlen en webshoppen.
Welke super speurder helpt me mee???
P.s deze vind ik leuk (past ook qua kleur), maar die is van vorig jaar en de site verkoopt deze niet meer:
Ik heb een bruiloft, en ik mag de hele dag mee.
Nu heb ik heel veel werk gestoken in mijn outfit. Ik ben alleen nog op zoek naar een zand kleurig (mag ietsie donkerder) kort leren jasje of bolero (ook van leer dus)
Enige tijd geleden waren ze helemaal hip en happening maar nu kan ik ze nergens meer vinden.
Ik heb alle IRL winkels al gehad, en ben nu als een gek aan het googlen en webshoppen.
Welke super speurder helpt me mee???
P.s deze vind ik leuk (past ook qua kleur), maar die is van vorig jaar en de site verkoopt deze niet meer:
maandag 3 mei 2010 om 18:53
maandag 3 mei 2010 om 18:58
Die van soepkippie komt het beste in de buurt.
Het moet echt kort zijn. Je hebt ook bolero's van leer.
Bij bonaparte heb je ook een heel leuk jasje/bolero:
De andere suggesties zijn gewoon te lang.
@ Jasmine, die van jou is ook cool, alleen die glinsterende dingen vind ik niet mooi. En de prijs ook niet, haha
Het moet echt kort zijn. Je hebt ook bolero's van leer.
Bij bonaparte heb je ook een heel leuk jasje/bolero:
De andere suggesties zijn gewoon te lang.
@ Jasmine, die van jou is ook cool, alleen die glinsterende dingen vind ik niet mooi. En de prijs ook niet, haha
maandag 3 mei 2010 om 18:59