Mode & Beauty alle pijlers

Vinted dummy hulp!

22-08-2021 11:59 86 berichten
Alle reacties Link kopieren
Het is tijd om al mijn jurkjes in maat 36 eens weg te doen. Normaal doe ik lui en gaat het in de ‘zak van Max’, maar ik dacht, waarom niet eens Vinted. Het meeste heb ik nooit gedragen zelfs. Wat ze ooit hebben gekost weet ik vaak niet eens meer

Nu zit ik een beetje met wat ik ervoor kan vragen. Ik verwacht er niet zoveel van maar iets is beter dan niets. En misschien vind ik het wel leuk om te doen ook zometeen. Nou ja dat hoop ik, ik heb 80 jurken…..

Wat zou ik bijvoorbeeld kunnen vragen voor deze? (En nee ik ga ze niet allemaal plaatsen ;). En ja, mijn paspop vind het een prachtige jurk! En ik ook, maar ik heb iets te veel spieren in de bovenarmen en bovenbenen en zie er in plaats van vrouwelijk elegalant meer uit als een bodybuilder die onverwachts voor een cocktailparty is uitgenodigd en een jurk van d’r zussie heeft geleend. En daarbij. Niemand nodigt me ooit uit voor zo’n feest. Weg durmee dus!

Donkerblauwe jurk met onderjurk, valt tot over de knie, laag uitgesneden rug
Engelse maat 10 (maat 36)
Loafertjes
Redelijke stretch
Nooit gedragen met label
Licht uitlopende driekwart mouwtjes

Help a dummy out

Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
BuzzieBee schreef:
22-08-2021 13:43
Zijn die foto’s van het jasje zo goed? Ook op detail niveau?

Ik zou de pop draaien i.p.v. dat jij als cameravrouw draait. Dan blijft je licht oko hetzelfde
safrat schreef:
22-08-2021 13:50
Ik zou de buzzieman even wegshoppen.

Mooi jasje. Daar kan je nog best wat voor krijgen.
Waar? Die is niet thuis!!! Tenzij hij ineens zo slank is als de krabpaal zoals een forummer herkende ;)
Pergamon schreef:
22-08-2021 14:16
Ik zou de pop draaien i.p.v. dat jij als cameravrouw draait. Dan blijft je licht oko hetzelfde
Ik doe mijn best en ben blij met jullie hulp. Maar wat ik op vintage zie is ‘kleding op bed gedrapeerd’. Ik wil het ook leuk doen. Ik heb zo enorm veel. Denk aan een leuk persoonlijk kaartje erbij (ja ik spreek ook frans) leuk verpakt. Etc etc. Want je krijgt toch ook een soort ‘rating’!
Mooie feestelijke jurk, en dat merk verkoopt bij de liefhebbers.
Top Vintage verkoopt op MP nog wel voor leuke prijsjes. Niet die 180 euro uiteraard die jij uitgaf. (Ik vergelijk even met MP, want ik gebruik Vintage niet). Maar 50 euro vraagprijs en dan zien wat er op af komt. Misschien een lager bod, misschien gaat men elkaar overbieden.
Doe dat x 80 en je beurs raakt leuk gevuld..
Overigens wel ook duidelijk erbij vermelden dat het van Top Vintage is. Dat is wel echt een verkoopplus.
Presenteren op paspop, mooie achtergrond erbij. Totaalplaatje doet wel wat extra.
BuzzieBee schreef:
22-08-2021 14:21
Ik doe mijn best en ben blij met jullie hulp. Maar wat ik op vintage zie is ‘kleding op bed gedrapeerd’. Ik wil het ook leuk doen. Ik heb zo enorm veel. Denk aan een leuk persoonlijk kaartje erbij (ja ik spreek ook frans) leuk verpakt. Etc etc. Want je krijgt toch ook een soort ‘rating’!

Leuk verpakt doe ik niet aan en ik heb ook (op 2 na) alleen maar 5 sterren.

Snel en goed dichtgetaped wordt volgens mij meer gewaardeerd. En vriendelijk communiceren in de app.
BuzzieBee schreef:
22-08-2021 14:17
Waar? Die is niet thuis!!! Tenzij hij ineens zo slank is als de krabpaal zoals een forummer herkende ;)

Nou dan heb je een insluiper die koffie pakt :biggrin:
(daar zag ik overigens ook het grotere deel van je krabpaal)
Birdie schreef:
22-08-2021 14:26

Snel en goed dichtgetaped wordt volgens mij meer gewaardeerd. En vriendelijk communiceren in de app.
Dit ja.
Ik heb alleen maar 5 sterren.
Ik pak alles netjes en stevig in, verstuurt snel en communiceer (tussendoor). Stuur altijd een berichtje dat ik het ga versturen en dat het verstuurd is.
Ik kreeg van de week een pakje met een zelf geschilderd aquarel kaartje. Hartstikke mooi en het kaartje staat nu op de kast. Omdat ik het echt zonde vind om dat zomaar weg te gooien. Maar ja…..ik ken die vrouw natuurlijk niet. Kind vroeg….mama, wie is dat?? En terecht. Eigenlijk raar om een kaartje van een vreemde te hebben staan, ik gaf 5 sterren, zou ik overigens ook hebben gedaan zonder dat kaartje,
Birdie schreef:
22-08-2021 14:26

Dit. Goed verpakken is belangrijker dan mooi verpakt en zo'n kaartje is leuk maar je krijgt er bij mij geen ster extra bij hoor. Mensen vinden duidelijke communicatie rond kopen fijn en goed stevig verpakt en eerlijkheid mbt de staat van artikel het belangrijkst. Snel verzenden ook.

Is dat in orde is 5 sterren vaak gewoon wat je krijgt hoor. Maar staat je vrij om daarnaast het leuk in te pakken ofzo.
Ik doe er meestal wel een briefje bij, ik heb van die kleine briefjes met bijvoorbeel Diddl erop. Ooit tig jaar geleden gekocht maar nooit echt veel gebruikt. Komen nu dus wel op. Heb tot nu toe zelf nog nooit een briefje,kaartje of wat dan ook bij m'n pakketjes gehad. Hoeft voor mij ook niet als het maar goed ingepakt is, hoeft niet perse in een doos vind ik, en het is zoals beschreven/foto's.
Snel en goed verpakt vind ik als koper inderdaad een plus. Ik heb al oorbellen, snoepjes en zelfs een extra kledingstuk(?) erbij gekregen: gaat direct de prullenbak in. Een briefje kan ik wel waarderen. En de hoognodige nette communicatie tussendoor.

Houd er met je vraagprijzen rekening mee dat mensen het niet kunnen retourneren dus dat het altijd een gok blijft of het model wel staat en de maat wel goed is. Ik koop alleen merken waarvan ik weet hoe ze bij mij vallen voor wat meer geld.

Als je snel wil verkopen zou ik iets onder de prijzen gaan zitten van anderen en bundelkorting instellen. Weg is weg.
Volgens mij maak je het veel te ingewikkeld allemaal. Plaats gewoon wat dingen en kijk hoe het loopt.

En wees niet teleurgesteld of verbaasd als dingen waar je de hoofdprijs voor hebt betaald niet voor veel weggaan. Soms zijn bepaalde mooiere merken minder in trek en krijg je verhoudingsgewijs meer voor iets van een recente collectie van de Zara.

De gemiddelde koper op Vinted (marktplaats is nog erger) heeft geen €400 over voor een jasje, ook al is het ongedragen en van een mooi merk. Vanaf een bepaald bedrag is dat het type koper dat gewoon dingen nieuw in de winkel koopt.
BuzzieBee schreef:
Wie is die kerel dan!!??
BuzzieBee schreef:
Wie is die kerel dan!!??
Gizmoreturns schreef:
22-08-2021 16:28
Wie is die kerel dan!!??
Whahaha!
Ja daar ben ik ook nog benieuwd naar! En BuzzieMan ook denk ik :proud:
Such fun!1
Aaargh ik zie hem! Nee, niet mijn lief. Geen minnaar ook helaas. Het is de natuurgebied buurman. Ik ga hem meteen even verwijderen hier.
Oh wat erreg!
Haha, nee leuk juist. :rofl:
Ik moest al zo lachen dat je maar niet door leek te hebben waar iedereen het over had.
Je buurman sloop je keuken in voor koffie? 😆
Birdie schreef:
22-08-2021 22:38
Je buurman sloop je keuken in voor koffie? 😆
Nou, slopen doet hij niet, maar als hij mijn heg aan het doen is mag ie zelf de nespresso bedienen. Is wel het minste wat ik hem kan aanbieden toch? Hij is nog single dames!!!! Is heel handig in de tuin ook. Oh en elke week haalt hij verse vis op de vismarkt die hij ook weer briljant klaarmaakt voor ons soms. :rofl:
Ik heb het jasje verkocht. Heb hem er voor 100 opgezet en kreeg een bod voor 80. Even gechat met het meisje en gedaan. Nu krijg ik dus als het goed is een verzendlabel zegt dat meisje. Nu had ik wel het jasje met de foto van buurman en al erop gezet. Omdat ik hem maar niet kon zien. Ik hoop dus wel dat ze voor het jasje ging en niet de buurman. Die doe ik dus niet voor acht tientjes weg. Daar wil ik minstens het dubbele voor hebben.

:rofl:

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven