Vinted dummy hulp!
zondag 22 augustus 2021 om 11:59
Het is tijd om al mijn jurkjes in maat 36 eens weg te doen. Normaal doe ik lui en gaat het in de ‘zak van Max’, maar ik dacht, waarom niet eens Vinted. Het meeste heb ik nooit gedragen zelfs. Wat ze ooit hebben gekost weet ik vaak niet eens meer
Nu zit ik een beetje met wat ik ervoor kan vragen. Ik verwacht er niet zoveel van maar iets is beter dan niets. En misschien vind ik het wel leuk om te doen ook zometeen. Nou ja dat hoop ik, ik heb 80 jurken…..
Wat zou ik bijvoorbeeld kunnen vragen voor deze? (En nee ik ga ze niet allemaal plaatsen
. En ja, mijn paspop vind het een prachtige jurk! En ik ook, maar ik heb iets te veel spieren in de bovenarmen en bovenbenen en zie er in plaats van vrouwelijk elegalant meer uit als een bodybuilder die onverwachts voor een cocktailparty is uitgenodigd en een jurk van d’r zussie heeft geleend. En daarbij. Niemand nodigt me ooit uit voor zo’n feest. Weg durmee dus!
Donkerblauwe jurk met onderjurk, valt tot over de knie, laag uitgesneden rug
Engelse maat 10 (maat 36)
Loafertjes
Redelijke stretch
Nooit gedragen met label
Licht uitlopende driekwart mouwtjes
Help a dummy out

Nu zit ik een beetje met wat ik ervoor kan vragen. Ik verwacht er niet zoveel van maar iets is beter dan niets. En misschien vind ik het wel leuk om te doen ook zometeen. Nou ja dat hoop ik, ik heb 80 jurken…..
Wat zou ik bijvoorbeeld kunnen vragen voor deze? (En nee ik ga ze niet allemaal plaatsen
Donkerblauwe jurk met onderjurk, valt tot over de knie, laag uitgesneden rug
Engelse maat 10 (maat 36)
Loafertjes
Redelijke stretch
Nooit gedragen met label
Licht uitlopende driekwart mouwtjes
Help a dummy out

zondag 22 augustus 2021 om 12:10
Ligt aan de merken en de staat van je jurkjes. Ongedragen met label is idd meer waard dan gedragen bijvoorbeeld.
Prijs nu/Sale prijzen.
Merk of niet, gedragen of ongedragen en gedateerd of niet....niemand kan hier echt iets zinnigs qua prijzen op zeggen.
Je krijgt wel bij uploaden en alle gegevens invullen voorbeelden met een prijsindicatie. Maar eerlijk, ik vind die vaak totaal niet vergelijkbaar. Maar kan wel een goede indicatie zijn als je echt te hoog zit.
Prijs nu/Sale prijzen.
Merk of niet, gedragen of ongedragen en gedateerd of niet....niemand kan hier echt iets zinnigs qua prijzen op zeggen.
Je krijgt wel bij uploaden en alle gegevens invullen voorbeelden met een prijsindicatie. Maar eerlijk, ik vind die vaak totaal niet vergelijkbaar. Maar kan wel een goede indicatie zijn als je echt te hoog zit.
anoniem_404927 wijzigde dit bericht op 22-08-2021 12:20
2.63% gewijzigd
zondag 22 augustus 2021 om 12:19
Ze kunnen daar inderdaad zelf een bod doen maar er moet een prijs ingevuld worden, het is geen MP.
zondag 22 augustus 2021 om 12:28
Goeie tip idd hij is top voor de feestdagen!!ClumsyNinja schreef: ↑22-08-2021 12:27Ik zou dit soort jurkjes overigens tegen november te koop zetten i.p.v. nu. Dan gaan mensen opzoek naar glit & glam voor de feestdagen, dit is niet echt een zomerjurkje.
buzziebee wijzigde dit bericht op 22-08-2021 12:29
5.69% gewijzigd
zondag 22 augustus 2021 om 12:30
Paspop, dan krijg je ook geen vragen meer over hoe dingen vallen.
Ik zou wel iets mooiere foto's nog proberen en als je echt wat wil verdienen is ( bij deze niet aan de orde) kreukvrij en goed daglicht wel een muts. must.
Ik zou wel iets mooiere foto's nog proberen en als je echt wat wil verdienen is ( bij deze niet aan de orde) kreukvrij en goed daglicht wel een muts. must.
anoniem_404927 wijzigde dit bericht op 22-08-2021 13:34
Reden: Wel een ontopic tikfoutje.
Reden: Wel een ontopic tikfoutje.
2.91% gewijzigd
zondag 22 augustus 2021 om 12:31
Nee, wel in de aankomende maand al beginnen, verzendtijden zijn lang bij Vinted en dat weten de kopers daar, nu herfst en winterspul erop zetten is wel slim.ClumsyNinja schreef: ↑22-08-2021 12:27Ik zou dit soort jurkjes overigens tegen november te koop zetten i.p.v. nu. Dan gaan mensen opzoek naar glit & glam voor de feestdagen, dit is niet echt een zomerjurkje.
En ze kan altijd opnieuw uploaden tegen die tijd, als niet lekker verkoopt, komt alles weer hoger in de zoekopties.
anoniem_404927 wijzigde dit bericht op 22-08-2021 12:32
0.48% gewijzigd
zondag 22 augustus 2021 om 12:33
Gemiddeld zijn de goedkopere verzendmethodes 2 weken. Soms zelfs een maand, zeker bij Homerr, zeker naar buitenland. Ik verkoop echt veel en koop ook best wat.
zondag 22 augustus 2021 om 12:36
Ow, nog een tip. Voor je gaat posten, stel je verzendopties in. Ik heb hier geen Mondial in de buurt en de eerste koop kiest de koper Mondial, ik wist niet dat ik dat kon instellen.
En omdat ze kopen met een druk op de knop en meteen betalen, ook voor verzenden, is best gedoe om dat dan anders geregeld te krijgen.
Dus stel dat eerst in. Even kijken welke verzenders je in je buurt /buurt van werk ect hebt.
En omdat ze kopen met een druk op de knop en meteen betalen, ook voor verzenden, is best gedoe om dat dan anders geregeld te krijgen.
Dus stel dat eerst in. Even kijken welke verzenders je in je buurt /buurt van werk ect hebt.